TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by magrec .....en anders gaat ervast wel iemand vanuit apeldoorn of amersfoort met de trein naar utreg OF NIET DAN??) |

Misschien kun je dat spandoekje lenen van Miss P voor op a'foort Centraal 
Er zijn altijd best veel mensen die vanuit a'foort komen, misschien zien jullie nog wel meer bekenden 
Is goed new wave als ik je binnenkort op irc zie hebben we het er wel ff over.
| Originally posted by New Wave Jeroen (Dj-Alpha) die gaat vanuit Ede ook naar Amersfoort, we reizen altijd met zijn tweeen. |
| Originally posted by Dj Alpha denk je egt dat ik met jou in die trein ga zitten? |
lijkt me eigenlijk makkelijker als we gewoon in utregt afspreken, dan roken we daaro wel n goeie blow 
ik heb nie egt trek om in die bommeltrein te gaan zitten, dat gaat zo traag 
Ik ben er ook wel denk ik, samen met mijn vriendin.
Wil jullie gekke lui allemaal wel een keer meeten.
Enneh..New_Wave: moet je me wel opwachten he! 
Greetz,
SnuggLe
joh, alpha, niet miepen he, je moet er wat voor over hebben.
Ga jij nou maar in die boemel zitten, is toch leuk, beetje voorpret met zijn allen!
en laat ik niet horen dat je het niet doet, en spelbreker bent, want dan zwaait er wat! 
zo. ugh. 
Eye riz, die bommeltrein is inderdaad echt verschrikkelijk...whehe we spreken wel ik Utreg af.....dan kom ik met DRIEKES (jij ook jaaa) en als het goed is magrec ook naar de stationshal.....effe driekes aan de blow helpen
en dan bussje pakken met zijn alle.
Snuggle, jouw wacht ik op......en ik ga OP je vriendin wachten

Hey ik blow niet...moet maar es een keer gaan beginnen whaha maar niet die avond ik wil niet de hele avond misselijk rondlopen ofzo hahaha....ga er maar vanuit dat ik ook komt.
aneeeeee, je wordt echt nie ziek, dach ik eerst ook toen ik het op koningginnendag deed.....lekker ist man, steld eigenlijk geen donder voor 
nou als jullie allemaal gaan dan kan ik er ook haast niet meer aan ontsnappen
lijkt me wel gezellie en dan laten we zien dat al dat gespam van riz toch nog ergens goed voor is 
en als t hel gezellig is dat komt iedereen ook gewoon s een x naar Leeuwarden als mijn vriend draait
hehe
maarrree....hopelijk tot dan, maar ik heb de laatste tijd een beetje moeite met me vastleggen voor bepaalde data, ben een beetje het overzicht in mijn geestelijke agenda kwijt enzo...dus blijf me maar motiveren timmie 
| Originally posted by Miss Proximus nou als jullie allemaal gaan dan kan ik er ook haast niet meer aan ontsnappen lijkt me wel gezellie en dan laten we zien dat al dat gespam van riz toch nog ergens goed voor is ![]() |

| Originally posted by New Wave Eye riz, die bommeltrein is inderdaad echt verschrikkelijk...whehe we spreken wel ik Utreg af.....dan kom ik met DRIEKES (jij ook jaaa) en als het goed is magrec ook naar de stationshal.....effe driekes aan de blow helpen en dan bussje pakken met zijn alle.Snuggle, jouw wacht ik op......en ik ga OP je vriendin wachten |

Magrec,laat je niet gek maken he? 
Ik ben best wel eens ziek van het blowen geweest, of dat alles toch niet meer zo leuk is (para), en het zou zonde zijn als dat nou uitgerekend 23 februari zou gebeuren. Dus doe je eerste keer maar ergens anders

Zeg, kan iemand me even helpen: ik ben de stand kwijt... kan het niet meer bijhouden.... WAAAAH!
Als er 1 schaap over de brug is...
ff tussendoor..
Iris, Oedo.. voelen jullie je nou niet ontzettend trots? 
ik vinnet egt relaxt dat er zoveel TA'ers komen, heb r superveel zin in! Dr moeten er gewoon nog meer komen, dit feest wordt egt een om te onthouden dat weet ik zeker. En die feesten erna, hoe zal dat dan gaan lopen?
nog n paar weken, eerst TE maar...
Ik moet nog heel even kijken hoe ik kom...
Of met de trein vanuit Enschede (samen met Petrus), of samen met mijn vriendin vanuit Apeldoorn met de auto. Mocht ik vanuit Apeldoorn gaan dan kan je zo meerijden Magrec, netzoals met DanceValley.
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by Little Theseus Als er 1 schaap over de brug is... |

| Originally posted by SnuggLe Ik moet nog heel even kijken hoe ik kom... Of met de trein vanuit Enschede (samen met Petrus), of samen met mijn vriendin vanuit Apeldoorn met de auto. Mocht ik vanuit Apeldoorn gaan dan kan je zo meerijden Magrec, netzoals met DanceValley. Greetz, SnuggLe |
ik hoor het wel.
Alpha,
Het blijft elke keer weer spannend bij een feest: vantevoren weet je gewoon niet hoeveel mensen er komen. Het eerste feestje hadden we er ECHT geen flauw benul van: stel je voor dat er maar een paar mensen komen? er zijn nl altijd mensen die zeggen dat ze komen en vervolgens toch niet kunnen of ziek worden ofzo. Dus het blijft echt spannend tot de laatste minuut. Tegenwoordig is dat wel anders, we hebben gewoon een grote achterban die elke keer weer komt, en dat worden er steeds meer. Maar toch, die spanning blijft 
Het gevoel wat ik krijg als ik hier lees wie er nu allemaal komen, is niet zozeer trots (trots ben ik pas als ik reacties lees/hoor op of na het feest) maar wel heel erg blij. Vind het echt heel erg leuk. Had nooit verwacht dat er zoveel zouden komen, aangezien de meesten hier toch alleen maar naar de grotere en bekendere feesten gaan, met bekende Dj's enzo. En ik heb er daardoor NOG veel meer zin in, kan bijna niet wachten. Ken je dat gevoel van vroeger van toen je klein was en bijna jarig moest worden? Nou, zoiets dus 
is er ook nog een mogelijkheid dat zo'n feest op een gegeven moment VOL is???? (kweenie hoor, gewoon ff vraagje..)
beetje lullig namelijk als je er niet inkomt...
groeten kW
| is er ook nog een mogelijkheid dat zo'n feest op een gegeven moment VOL is???? (kweenie hoor, gewoon ff vraagje..) beetje lullig namelijk als je er niet inkomt... groeten kW |
MOET JIJ NIET SLAPEN DAGO??????

| Originally posted by Little Theseus Als er 1 schaap over de brug is... |