TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Club Elite & Amnesia presents...
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by FredNova on Feb-21-2006 08:04:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
hij mag wel op de MAIN van tomorrowland staan vinnek


En wat als de man zelf zegt dat hij liever in een tent staat?


Posted by Joker666 on Feb-21-2006 14:02:

quote:
Originally posted by FredNova
En wat als de man zelf zegt dat hij liever in een tent staat?


Of een setje op main stage EN in een tent?


Posted by Kaidreas on Feb-21-2006 17:53:

of een setje op de main, in een tent, op een truck en in een mega hal


Posted by Blue Sky 99 on Feb-21-2006 18:38:

MET Perry valt dit wel te overwegen


Posted by domineesje on Feb-22-2006 08:20:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hmm, zonder Perry ziet het er opeens een stuk minder aantrekkelijk uit


net op site gekekn, staat ook nergens te vinden in zijn agenda
bij armin ook niet ...


Posted by MikeVee on Feb-23-2006 17:14:

Vanop D4M:

quote:

Op 2006-02-23 16:18, schreef DreamZone:
De deal is zo goed als rond:

Ground level:
Markus Schulz
Brian Cross
M.I.K.E.

The Level:
Stonebridge
Hi_Tack (say-say-say)


Posted by Kaidreas on Feb-23-2006 19:18:

het zou de eerste keer markus zijn dans belgique


Posted by mrcanon on Feb-23-2006 19:23:

Dus toch gene perry, jammer maar ben al zeer content da Schulz komt!


Posted by TOR on Feb-23-2006 19:25:

quote:
Originally posted by mrcanon
Dus toch gene perry, jammer maar ben al zeer content da Schulz komt!


yep, ik ben er toch wel bij denk ik

benieuwd ook naar Brian Cross, heb die nog nooit aan het werk gezien of gehoord.


Posted by Jasperovitsj on Feb-23-2006 22:42:

Maybe, zal wa van de inkomprijs afhangen denk ik


Posted by Kaidreas on Feb-24-2006 17:28:

^zoals de gewoonlijke inkomprijs ws. 10 euro zekerst?


Posted by Devilex on Feb-24-2006 17:28:

Eindelijk Schulz eens in belgie, zeker aanwezig


Posted by Phortastic on Feb-24-2006 17:40:

quote:
Originally posted by FredNova
Armin draait niet in Illusion, wel in LaRocca.
En wat later dit jaar nog in een andere club () en op een event.
En dan is er ondertussen nog iets in onderhandeling


ik gok versuz


Posted by Push2005 on Feb-24-2006 17:45:

quote:
Originally posted by Phortastic
ik gok versuz


The Oh! Brugge


Posted by Jasperovitsj on Feb-24-2006 17:58:

Dixiesssssssssss!!!


Posted by djcresto on Mar-02-2006 08:12:

serieuze concurrentie van Armada night in heineken music hall als je het mij vraagt


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.