TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
jag �r d�r!
ses d�r
�nskar att jag kunde �ka dit
�hh, det e nog lika kul att jobba 
jag med lite v�nner tittar f�rbi
Rollcall
Kvicket
fede
Dragon Kick
Pjox
jofawe
keddo
mr_fisken
Steve
Daniey
Ses ikv�ll ! 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Rollcall Kvicket fede Dragon Kick Pjox jofawe keddo mr_fisken Steve Daniey Ses ikv�ll ! |

| Originally posted by SteveTranz4ever Rollcall Kvicket fede Dragon Kick Pjox jofawe keddo mr_fisken Steve Daniey Ses ikv�ll ! |
weee (((:
fan va grymt det var ig�r!
marc van linden b�rjade ju lite segt, men fan va bra han blev sen, �ver f�rv�ntan..
yoji �gde! 
100% r�j fr�n f�rsta till sistan l�ten ;P
b�sta l�ten ig�r var amsterdam waar lech dat dan yoji remixen tyckte jag s� grym! bara en l�t jag saknade ig�r det var x-bass yoji b. remix annars var helt sjukt bra 
I know this is a swedish forum, but it would be nice if anybody could tell me some of the tracks he played and if it was a nice set.
�recorded or not?
Thanks! 
Here is a few tracks he played:
Yoji Biomehanika - Samurai (The Keyboard Cowboys)
Yoji Biomehanika - Hardstyle disco
Marcel Woods - Advanced (some remix)
remo con - g sigh
Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika Remix)
Yoji Biomehanika - A theme from banginglobe (I think it was)
Same tunes as always but still kickass choons
Det var s� j�vla grymt kul ig�r !!!!!!!!!!!!
Fan s� bra !!!
| Originally posted by mr_fisken Here is a few tracks he played: Yoji Biomehanika - Samurai (The Keyboard Cowboys) Yoji Biomehanika - Hardstyle disco Marcel Woods - Advanced (some remix) remo con - g sigh Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika Remix) Yoji Biomehanika - A theme from banginglobe (I think it was) Same tunes as always but still kickass choons |
Det h�r �r l�ngs�kt, men m�ste f�rs�ka iaf....inne i chillout rummet s� var det n�n som filmade mig n�r jag shufflade runt ett bra tag, skulle skitg�rna vilja se den filmen, det var ingen mobil kamera utan n�gon med en filmkamera typ.
Jag hade p� mig svart linne och svarta byxor och svarta skor med bl�a r�nder (och jag gillar strandpromenader...:P)
Iaf, n�n som vet vilka som filmade lite d�r och hur man kan f� tag p� dom?
Tack p� f�rhand // Andreas
PS. Fy faaaaaabian vilken j�kla grym fest, muchas gracias till MB!!
Bortsett fr�n att jag var sjukt seg ig�r s� var det j�vligt trevligt 
Och j�vligt varmt 
ere n�gon som k�nde igen n�gra l�tar som van linden spelade.. han lirade en grym l�t som jag inte vet namnet p�
men det l�t katana aktigt..
han lirade bl.a. reflekt - need to feel loved (mvl remix)
� guiseppe ottaviani - linking people (mvl remix)
mina bilder fr�n festen ligger p� http://supa.mine.nu nu
logga in med trance / trance
han spelade ocks� n�gon remix p� james brown is dead.
ska kolla dina bilder nu jofsan
| Originally posted by jofawe mina bilder fr�n festen ligger p� http://supa.mine.nu nu logga in med trance / trance |
tack.
<-------Titta En Neger:P
Det var ett tag sen man va inne p� dne h�r sidan....But now im back:P
Grym fest var det iaf, fast MvL va 10000 g�nger b�ttre �n yoji....Kan bero p� att ja tycker att d Yoji Lirar e alldeles f�r h�rt..... Vilka �r det h�rdifr�n som ska p� Marco V n�sta vecka???
| Originally posted by xPROXYx <-------Titta En Neger:P Det var ett tag sen man va inne p� dne h�r sidan....But now im back:P Grym fest var det iaf, fast MvL va 10000 g�nger b�ttre �n yoji....Kan bero p� att ja tycker att d Yoji Lirar e alldeles f�r h�rt..... Vilka �r det h�rdifr�n som ska p� Marco V n�sta vecka??? |
yoji lirade helt klart "Mesigare" �n t.ex. TE 05 d� han avslutade stenh�rt.
Den h�r g�ngen lirade han mer �t technoh�llet fast fortfarande melodiskt. Rent j�vla mangel var det iaf from time to time 
MvL var ocks� klockren, MB ta g�rna hit honom igen som mainact! 
"We are Samurai...the Keyboard cowboys"
![]()
Bara s� ni vet s� finns det 5 fotoserier uppe p� www.Liquidsunset.org nu
Tex. som denna gaybilden
Eller varf�r inte denna gaybilden

Snart har jag vart p� alla p� SWE-TA 
Haha va s�ta ni �r p� bilderna!