TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Thx!
Ben een IT'er, meerbepaald software developer.
Nice, weinig vrouwen in de IT, we zien da bij ons op't werk ook serieus, tzijn al venten dat er rondloopt 
Ik ben dan ook geen gewoon madam he ;-)
Enneuh, ik heb niet te klagen hoor.
Het bevalt me best wel tussen de mannen.
Welcome op ons forumpje 
Ge zijt de 2de Liesbet als'k ik mij nie vergis, we hadden "Myst3ria" al, ma deze keer enneke zonder "h"
Hoop da je't hier een beetje naar je zin zult hebben... Welke boeken verslind je eigenlijk zoal, ni da'k ne boek vastpak, ma deze dagen heb je toch echt wel een beetje de hype rond de "Da Vinci Code", "het Bernini Mysterie",... Zijn ze nu echt zo goed, want dan kan'k misschien der ook is aan beginne
Also a big welcome to Dj Mindreaper... It al started with
"Cygnus X - The Orange Theme"
An AMAZING track, just lovely 
Goh, eerlijk gezegd ben ik er nog niet aan begonnen.
Ik wil ze wel lezen, maar heb thuis nog wat leervoer liggen.
Ik heb de Da Vinci code aan mij moeder cadeau gedaan voor Kerst,
zal je het laten weten als z'em goed vond.
Voor de rest ben ik meer een fantasy-lezer, Tanith Lee, Weiss&Hickman en consoorten...
Welcome to the Beta-family, Jerome en Liesbet! 
Welkom Dj Mindreaper & Lizzy
welkom aan beiden, ik hoop dat jullie het hier n beetje naar jullie zin zullen hebben
nice, nog volk van hasselt
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Welkom Dj Mindreaper & Lizzy |
Twee paginas terug: twas idd "bienvenue"
Kweet ni waark dit moet vragen dus dan maar hier. Ze laten op Jim tv regelmatig reclam zien van happy3. Da lieke dat dan speelt (onder dieje reclam) welk is dat?
thx
Welkom aan de niewelingen 
Thanks to you all for the welcome notes
| Originally posted by Meltoz Also a big welcome to Dj Mindreaper... It al started with "Cygnus X - The Orange Theme" An AMAZING track, just lovely |
Nog ne welkom aan Oldenbarnevelt & Lady Lizzy!
.. de weer iemand uit het Hasselste .. er zit duidelijk een Beta-virus in den Limburg ..
| Originally posted by Lady_LizzY Voor de rest ben ik meer een fantasy-lezer, Tanith Lee, Weiss&Hickman en consoorten... |
mindreaper
/Me wacht nog steeds op een mede duistere BETA broeder of zuster
Met al die progheads en uplifters hier...ach wat zeg ik nu, ik hou van jullie allemaal
BTW DJMindreaper welcome to Antwerp en ik groet u oh jonkvrouwe Lady_LizzY
Dag nieuwe mensen 
| Originally posted by Dark Apostle ik groet u oh jonkvrouwe Lady_LizzY |
| Originally posted by Kaidreas Dark apostle with his trusty steed, is here to greet you and defend you with his mighty green courgette |
Raficco Invades Poland?
Raficco Animal Trainer?

| Originally posted by eieregooie Raficco Invades Poland? Raficco Animal Trainer? |

| Originally posted by Dark Apostle Seg vriendschap, zalt wat gaan ja BTW Poland, wie wil er nu nog Polen binnenvallen, dat is zo pass� |
| Originally posted by Kaidreas btw is poland niet het land der landen als het op hete/mooie vrouwen aankomt??? of vergis ik me. |
^ hmmm
ik mss nr turkije 
ontopic: welkom to the newbies. hope you like it here 
| Originally posted by Kaidreas gefrituurde courgette da is passe |