TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Loveparade is back!
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Trein is redelijk duur.
retour 2e klas voor 4 personen: � 701,00
Hotel is er al vanaf 42 Euro per nacht (3 persoonskamer)
Sander Kleinenberg schijnt weer van de line up afgehaald te zijn... Op zn site is de date verschwunden 
| quote: |
| Originally posted by HBtje Sander Kleinenberg schijnt weer van de line up afgehaald te zijn... Op zn site is de date verschwunden |
| Originally posted by ZZandirt klopt.... een nieuwe bij Vandit had 'm uitgenodigd vanwege zijn succes van de laatste x. niet wetende dat paul er een issue mee zou hebben. daar is ie afgelopen weekend achter gekomen.... |
Men heeft alle data vanaf 5 mei er weer af gehaald, omdat nog niet alle details binnen zijn en Sander alleen hele maanden online wil plaatsen omdat het anders lijkt alsof hij nog vrije dagen in z'n agenda heeft (dat is dus niet zo)
Sander en PvD kunnen het (weer) hartstikke goed met elkaar vinden, en zal gewoon op 14 juli op the Love From Above staan. Overigens weet hij nu van de geruchtenmachine over die Vandit Night en de agenda. Sander vindt het helemaal fantastisch en kreeg verschrikkelijk de slappe lach. "Dit is toch gestoooooooord!" waren zijn letterlijke woorden.
Met dank aan Marcia @ SK 
Gelukkig hebben we de foto's nog 

ja ik blijf dat een mooi verhaal vinden ook al was ik er zelf niet bij...
Als jij nou een goede DJ wil worden moet je leren meer Jagermeister te drinken dan eigenlijk gezond is 
Meneer Kleinenberg is 100% confirmed.
Verder las ik ook dat via insider-information TLFA in de Arena (Treptower Park) gehouden gaat worden. Geruchten dat Carl Cox zou komen zijn van de baan...
Ik laat Sensation en Dance Valley schieten en kies voor Berlijn 
Het bericht dat Marc van Linden een eigen truck heeft, was de doorslaggevende factor?

Nee, dat de line-up van SG zuigt
| Originally posted by jp Nee, dat de line-up van SG zuigt |
Kijk maar op www.id-t.com
Zie je in Berlijn 
Voor Duitse begrippen is ie opzich best goed, sven vath, moguai, disco boys tjaaaaaaaaa 
| Originally posted by jp Kijk maar op www.id-t.com Zie je in Berlijn |
Kan niet, moet werken 
Het is wel een Duits bedrijf 
Hello Mr. JP,
We are delighted to confirm your reservation in the following hotel :
Hotel Ibis Berlin Mitte
Prenzlauer Allee 4
10405 BERLIN
Germany
Arriving: Jul 13, 2006
Leaving: Jul 16, 2006
For 3 nights
1 Room for 2 persons

| Originally posted by jp Nee, dat de line-up van SG zuigt |
| Originally posted by jp Ik laat Sensation en Dance Valley schieten en kies voor Berlijn |
Ik schijn ook weer tegaan 
Nou, mij niet gezien 
| Originally posted by eieregooie Nou, mij niet gezien |
Ei spreekt geen moffisch
| Originally posted by jp Ei spreekt geen moffisch |