TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Origin X on Jan-25-2002 19:37:

Unhappy

quote:
Originally posted by Dj Lex

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.

Ik ben het eg nie met je eens. Over deze vraag hoeft hij toch niet na te denken lijkt mij?!? Carl cox is veel logischer kwa muziek en commercie gehalte, maar ja kzal wel weer de enigste wezen die hier mee zit. Kvond et gewoon een vreselijk gezicht en achteraf zeg ik: Ja, je hebt gelijk miss proximus, khad nooit moeten kijken...
Aan de andere kant zeg ik, de aantrekkingskracht van het geld is sterk, dus ik kan het wel een beetje bergrijpen, misschien zou ik het zelf ook doen... Maar toch niet

Pages (3): « 1 2 [3]