TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Ferry Corsten@Sentrum Scene 16. Mai!!
Pages (3): « 1 2 [3]
Nice nice Sjodalf! Venta p� posten din 
Phynn spilte Above & Beyond's San Fransico Mix av Far From In Love 
Phynn spilte jo ogs� Back On Track som nr. 2 p� Pi den gangen, da aner jeg at nr. 1 ogs� denne gangen var den Leon/Menno-souding saken som jeg m� ha navnet p�!
Faen at jeg kom for sent til Symbols alts�! Og ikke minst originalen av Swing 2 Harmony :/
*se stygt p� fozil* 
Litt av Jamie:
01. Signum - The Timelord (Spectral Balance Mix)
##. Coldplay - ID
##. Clubbervision - ID
##. Funabashi - Daylight
##. Super8 - Cre8 (Mirco de Govia Remix)
Hvem skal p� Menno til helga ? 
| quote: |
| Originally posted by KrissO Hvem skal p� Menno til helga ? |
Kommer nok til � dukke opp p� Menno, etter 90�rs-dagen til bestemor. Hun er veldig glad i � skjenke oss sm� stakkars barnebarn
H�per noen av dere fra forumet kommer!
Menno blir i f�rste etasje...Desverre. Tro meg n�r vi sier at vi er like interessert i � komme oss opp igjen selv. P� dette tidspunktet er det ikke noe vi kan gj�re, n�r det da pussess opp og diverse oppe i tredje etasjen.
However...F�rste etasjen denne gangen skal nok bli prydet med litt mer deko en de forrige gangene, s� det skal nok bli en kanon aften!
Menno gleder seg vanvittig til � komme tilbake til Tigerstaden, og det blir utrolig hyggelig � ha han over igjen.
This will go down like a BANG! 
Kan for �vrig allerede n� avsl�re at Leon Bolier gjester Bang! og Oslo i August, men mer info kommer...
Vell m�tt til l�rdag! 
update p� Phynn tracklisten:
01. Aspekt - Hi Jack (Vocal Mix)
02. Lange Vs Gareth Emery - Back On Track
03. Johan Gielen - Physical Overdrive
04. ID
05. Perasma - Swing 2 Harmony
06. Phynn - Treasure Island
07. Fictivision Vs C-Quence - Symbols
08. Above & Beyond - Far From In Love (Remix)
09. Phynn - Lucid
10. ID
KrissO', tror det ikke var San Francisco Mixen han spillte, da m� det ihvertfall ha v�rt en Dub version, siden SF mixen er full vocal on, mens den mixen Phynn spillte hadde minimalt med vocals..hum.
Visst faen. Rart, ante ikke at det fantes San Francisco Dub selv. Er da ganske sikker p� det var den ? Men men.
Fuck, inviterte noen kamerater med ut p� byen i morra jeg... deretter kom jeg p� at det var Menno! :/ Grr. Jaja.
Da f�r du dra med deg gjengen p� Pi Kriss0... Du har � stille opp 
| Originally posted by moore M�tte enellerannen T�nsberg TA i k�en utenfor der.. |
| Originally posted by dj_palm btw kimito det er ikke mulig � bruke et annet lokale fram til PI er pusset opp da? jeg syns den nederste etagen der er kansje oslos d�rligste lokale (sorry at jeg er litt negativ), kansje det hadde v�rt mulig � f� ting opp p� sica eller noe mens vi venter? sica er fett lokale syns jeg. mener ikke � v�re krass. |
jeg m�ter opp med et par kompiser i hvertfalll, skal bli kos. har ikke smakt alkohol p� en m�ned
best han spiller solar express - magma 
| Originally posted by freeloop Folket synes dette var den beste klubbkvelden i Oslo etter Hyperstate-b�lgen. Ferry spilte dessuten 2 av hans helt nye l�ter, nemlig: Ferry Corsten - Beautiful Ferry Corsten - L.E.F Husker fors�vidt ikke n�r disse kom inn. Publikum eksploderte helt da Out Of The Blue ble fyrt opp, og da I Love You ble pumpet ut, m� folk ha trodd det var noe galt med meg |
| Originally posted by KrissO 01. Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Mike Shiver's Catching Sun Mix) 02. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix) 03. DJ Tatana feat. Joanna - If I Could (Ronski Speed Remix) 04. Ferry Corsten - Galaxia (2006 Remake) 05. ID 06. Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix) 07. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix) 08. Ferry Corsten - Fire (Flashover Mix) 09. Lange vs. Gareth Emery - Three 10. ID 11. Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Ordinary Moment 12. ID 13. Nitrous Oxide - North Pole 14. Above & Beyond - Can't Sleep (Original Mix) 15. Ferry Corsten - Star Traveller (Hydroid Remix) 16. System F - Out Of The Blue (Original 12" Mix) 17. Ferry Corsten - I Love You (2006 Edit?) 18. Ferry Corsten - ID 19. ID 20. Ferry Corsten - ID 21. Ferry Corsten - ID 22. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (Ferry Edit?) 23. Ferry Corsten - Watch Out (Extended Mix) 24. ID 25. ID (Ralphie B prod./remix) 26. Aven - All I Wanna Do (Ferry Corsten Remix) 27. ID 28. Veracocha - Carte Blanche (Radio Mix) ##. Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas Remix) ##. Ferry Corsten - L.E.F. ##. Ferry Corsten - Beautiful |
Tror det var Jamie som spilte Coldplay if�lge Sjodalf.
Menneh, Galaxia er da under Ferry aliaset ?
Alts� ja den gode gamle klasikkeren er jo under Moonman, men ettersom Galaxia remaken kommer p� L.E.F. albumet s� er den vel under Ferry Corsten.
| Originally posted by KrissO ...ettersom Galaxia remaken kommer p� L.E.F. albumet s� er den vel under Ferry Corsten. |
Hehe :P Er spent p� albumet. H�per ikke I Love You blir den nesten eneste trance l�ta 
Tror det var fullversjonen av Carte Blanche men. Kunne se ut som han tok p� seg headsettet, spolte til breaken... s� tok dem av igjen.
Vill gjetting s�klart 
Men du har nok mulighens rett ang. RYBR 
95% sikker p� at det var radio mixen. Den begynner jo og med beats, s� det var nok der han spolte. Resten var jo Radio Mix, h�rte det spesielt bra p� slutten...

den kvelden var fett som faen...
respekt for heat gutta...
oslo er tilbake 
Albumets tracklist ble publisert for noen dager siden:
Ferry Corsten - Loud, Electronic, Ferocious (L.E.F.)
01) Intro
02) Are You Ready
03) Fire
04) Loud Electronic Ferocious
05) Into The Dark
06) Galaxia
07) Beautiful
08) Possession
09) On My Mind
10) Down On Love
11) Forever
12) Watch Out
13) Junk
14) Cubikated
15) Freefalling
16) I Love You (Bonus Track for Europe)
16) Prison Break Theme (Bonus Track for America)
16) Insolation (Ferry Corsten's Flashover Mix) (Bonus Track for Japan)
16) Daylight (Bonus Track for other regions)
S� da ble det gooodl�ten som bonusspor for oss europeans.
Knall CD, blir spennende � h�re de nye l�tene.
mulig det er sagt, men noen som vet n�r den kommer ut?
| Originally posted by euphoria_ibiza 26-05-2006 : BeNeLux (+ I Love You) 26-05-2006 : Japan (+ Insolation + DVD) 11-07-2006 : USA (+ Prison Break Theme) 17-07-2006 : UK (+ Daylight) |