TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laten we het weer gezellig maken please!
Pages (3): « 1 2 [3]
Enige waar ik onzeker van kan worden is als mensen van wie ik houd aan mij of iets wat ik doe twijfelen,en niet van mensen met wie ik op internet speel 2 be honest.
Ennuh,sja ik hou ook nie van honden,misschien dat ze met pindakaas beter te happen zijn,dunno.
Ik kom wel weer s langs als ik zin heb om mn gal weer s te spuwen
Tot ooit
je zou tog al weg gaan?, naja doei dan maar
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta je zou tog al weg gaan? |
ik vind dat deze thread eigenlijk al geclosed had moeten worden.. een thread die eigenlijk nergens over gaat en waar het onderwerp van de thread al weer helemaal vergeten is.. en tot veel goeds heeft het zeker niet geleid.. Donna komt nie meer terug (sommige zullen dit toejuichen, ik echter niet), en dat vind ik jammer!! close deze thread nu maar want er zit helemaal geen inhoud meer in (en dat had het al niet meer) !!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik vind dat deze thread eigenlijk al geclosed had moeten worden.. een thread die eigenlijk nergens over gaat en waar het onderwerp van de thread al weer helemaal vergeten is.. en tot veel goeds heeft het zeker niet geleid.. Donna komt nie meer terug (sommige zullen dit toejuichen, ik echter niet), en dat vind ik jammer!! close deze thread nu maar want er zit helemaal geen inhoud meer in (en dat had het al niet meer) !! |