TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
zo ff op mijn eigen server gezet..daar woon ik dus en zie maar wat jullie ermee doen.
brinkster werkt allang niet meer met hotlinken!!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus brinkster werkt allang niet meer met hotlinken!! |

flipper, ik vind die van jou het beste, makkelijk, duidelijk en overzichtelijk
ik wist trouwens niet dat rosmalen zo hoog in brabant lag 
w00000000000000t die laatste izzet mooiste, good job
ik woon links onder
ja, die van flipper01 is het duidelijkst, alleen is mij nou nog niet helemaal duidelijk hoe ik mijn woonplaats aan die kaart toevoeg?
khoor het wel
kom net terug van school en ik ben blij dat er wat geregeld is (dank aan Flipper01!!) en dat laatste kaartje is idd veel duidelijker (EN DAAR BLIJVEN WE NU OOK BIJ!! geen veranderingen dus meer, okeej??) volgens mij moet je dus nu gewoon je naam en plaats zeggen en dan zet Flipper01 je wel op de kaart (toch?? anders doe ik het wel als je me de login en pass geeft van die server
)
| Originally posted by TimeportE volgens mij moet je dus nu gewoon je naam en plaats zeggen en dan zet Flipper01 je wel op de |
| Originally posted by Flipper01 Als TimeportE ff de link aanpast van z'n eerste post, dan zien we het juiste kaartje meteen aan t begin vd thread!! |

..
ok
ok!
hier mijn info:
ik woon in Maasdam, dat is een klein Gat net onder Rotterdam en ligt in de Hoeksche Waard (Zuid-Hollands eiland)
Handiger als je er ff een atlas bij pakt denk ik.....
greetzzz
hij is weer geupdate
| Originally posted by Blik Ik wist trouwens niet dat rosmalen zo hoog in brabant lag |

| Originally posted by TimeportE btw, komen op het eind ook nog de feest plekken derop?? en Ding Chavez komt ook uit nijmegen |
Ik woon dus in leiden.
En dat ligt boven Den Haag, ziet er trouwens al mooi uit flipper01 :P
VUGHT!!!!!!!! (onder den bosch)
Als iemand mij erbij wil zetten?/
Greetz Muppet
Re: hij is weer geupdate
| Originally posted by Flipper01 Ik heb iedereen die hier gepost heeft gehad, ik ga zo tijs08 ff doen!! |
| Originally posted by Flipper01 Is goed!! Als iedereen ff doorgeeft waar ie woont en eventueel bij welke grote plaats het in de buurt ligt dan zet ik t wel op de kaart!! |
Enschede....onder petrus en snuggle...
moogwai, Boxmeer...
precies onder de G van WvG's den Dungen.. 
Ja ach.........Venlo dan maar he! Daar hadden we toch nog niemand dacht ik............
ALS je er feesten in gaat zetten, doe dan met vaste locatie... dus IC bij de RAI zetten, maar ook RAI appart, omdat er nog veel meer wordt gegeven...
ziet er mooi uit, maar whats up met dat groen??
ik moest eff doorgeven dat Eye-Riz uit Utrecccchhhhh kwam.. (dat wisten we natuurlijk al
..
btw, what's up met dat groen?? 

/me = lui en heeft de helft hiero gemist, maar als iemand die map naar me stuurt gooi ik em wel op mn website (als dat nog nodig is). is lekker snel en hij mag 40mb zijn als et moet =P
ik vind die met dat groen een beetje onduidelijk 
WHAAAAAHHH
Wat is dit joh?? Bij mij op de comp is ie toch echt gewoon normaal.. Waarschijnlijk komt dat door m'n FTP programma..
Ik heb Eye-Riz ook ff toegevoegd en ga em nu nog een keer uploaden! Hopelijk komt ie er nu beter uit te zien en anders ga ik morgen ff een ander FTP programma downen!
Dit is echt een super idee!
Echt cool om iedereen zo in het kaartje te zien! 
| Originally posted by Flipper01 WHAAAAAHHH Wat is dit joh?? Bij mij op de comp is ie toch echt gewoon normaal.. Waarschijnlijk komt dat door m'n FTP programma.. ![]() Ik heb Eye-Riz ook ff toegevoegd en ga em nu nog een keer uploaden! Hopelijk komt ie er nu beter uit te zien en anders ga ik morgen ff een ander FTP programma downen! |
Hij is top zo! Ik ga vanavond als ik weer thuis ben van school ff de partyplekken eropzetten.