TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!
Pages (3): « 1 2 [3]
jag t�nkte nog g� n�sta vecka jo, bara f�r att jag lanar s� beh�ver jag ju inte utesluta det andra 
| quote: |
| Originally posted by Vizay jag t�nkte nog g� n�sta vecka jo, bara f�r att jag lanar s� beh�ver jag ju inte utesluta det andra |
jag kommer ju basicly bo d�r fr�n tors-s�n morgon men som sagt, p� fredag kv�ll f�rsvinner jag iv�g ja.
Men det beh�ver vi inte diskutera h�r f�r nu b�rjar vi hamna lite OT :P
27 bilder tagna "Paraglider" finns nu uppe p�
http://www.liquidsunset.org
fr�n smypremi�ren

Hej. Lite uppdatering f�r kommande tv� fredagar:
Fredag 7 april:
Trance floor: DJ Anneli och Johnny Boy
House floor: JdotP
Fredag 14 april (l�ngfredag)
Trance floor: Mike Shiver, Tatsumi Suzuki
House floor: Geoff Gains
De som har k�pt f�rk�p till festen p� GK med Yoji Biomehanika p� sk�rtorsdag kommer in f�r halva entr�n p� l�ngfredagen med sparad biljett. Dessutom �r det gratis entr� f�re 23.00 alla fredagar.
V�lkommen!
Staffan, Johnny och Bernhard
| Originally posted by MondayBar Hej. Lite uppdatering f�r kommande tv� fredagar: Fredag 7 april: Trance floor: DJ Anneli och Johnny Boy House floor: JdotP Fredag 14 april (l�ngfredag) Trance floor: Mike Shiver, Tatsumi Suzuki House floor: Geoff Gains De som har k�pt f�rk�p till festen p� GK med Yoji Biomehanika p� sk�rtorsdag kommer in f�r halva entr�n p� l�ngfredagen med sparad biljett. Dessutom �r det gratis entr� f�re 23.00 alla fredagar. V�lkommen! Staffan, Johnny och Bernhard |
Ska g�ra allt som st�r i min lilla makt f�r att dra in nu p� fredag och se Dj Anneli in action
Hursomhelst s� ser p�sklovet ut att bli riktigt, riktigt roligt...Yoji & sen Mike..
Muchos <3 f�r Mondaybar!
| Originally posted by Niko Van Leino Ska g�ra allt som st�r i min lilla makt f�r att dra in nu p� fredag och se Dj Anneli in action Hursomhelst s� ser p�sklovet ut att bli riktigt, riktigt roligt...Yoji & sen Mike.. Muchos <3 f�r Mondaybar! |

Gud va jag uppskattar att jag fortfarande g�r i skolan 
Ikv�ll p� ANGEL 7 april
Det ser ut att bli riktigt bra ikv�ll med Anneli, Johnny Boy och JdotP! 
Om du �r 18-19, mejla mig s� kan jag s�tta upp dig p� en "undantagslista".
[email protected]
Gratis entr� f�re 23.00, sedan 100 kr + 20 kr garedrob.
V�lkommen!
/Staffan, Monday Bar
| Originally posted by Pjox Facktiskt hela 10 dagar ledigt Gud va jag uppskattar att jag fortfarande g�r i skolan ![]() |
| Originally posted by Aendy Eller �r l�rare... |
| Originally posted by Pjox Tja fast eftersom jag inte �r l�rare s� kan jag ju bara vara glad �t att jag g�r i skolan Jag �r lite arg. Sitter h�r nu och k�nner mig sugen p� att bege mig till angel men tror ni att jag har mailat? Nej nej, skulle g�ra det men gl�mde bort. Jippiii |
mailade in mina namn till undantagslistan ig�r men har �nnu inte f�tt svar.. st�r jag med d�r eller har han inte f�tt mailet? : S
| Originally posted by trancedanne mailade in mina namn till undantagslistan ig�r men har �nnu inte f�tt svar.. st�r jag med d�r eller har han inte f�tt mailet? : S |
Checkade precis mailet och har fortfarande inte f�tt n�got svar 
Skickade ett till nu
| Originally posted by trancedanne Checkade precis mailet och har fortfarande inte f�tt n�got svar ![]() Skickade ett till nu |
Jo t�nkte dra dit och prova 
| Originally posted by trancedanne Jo t�nkte dra dit och prova |
Haha jo det kanske vi g�r.
Kan ge en ledtr�d, har svart h�r 
jaghar lite bilder fr�n i fredags p� http://supa.mine.nu nu.. logga in med trance / trance
Hihi
�r det n�n som vet vilka som lirar den 28/4??
21/4 �r det �zze iaf!
Me wanna know!!
<---han e l�skig
| Originally posted by xPROXYx Hihi �r det n�n som vet vilka som lirar den 28/4?? 21/4 �r det �zze iaf! Me wanna know!! <---han e l�skig |