TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Search Of Sunrise 5
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by Push2005 on Mar-27-2006 17:24:

Ik ben het aant downen... Maar het moet toch simpel te horen zijn ?

Ti�sto beweert dat de AM - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix) nooit released zal worden; wel check het op de cd. Is het de exclusieve mix dan zal deze cd wellicht de echte zijn; is het de normale remix dan zal het wel fake zijn...

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 17:25:

quote:
Originally posted by The Freezzz

Tis trouwens niet zo dat elke overgang niet om aan te horen is, maar dr zitten wel een aantal hele grote missers bij.

lol dat moest er idd nog bijkomen ja.. Dat ALLE overgang lijken alsof ze door men bomma van 89 gemixt zijn... Komaan dude, dit is huilen met de pet op. Tiesto staat nu definitief op men cash-in lijstje samen met Dj Dean enzo

en het is real hoor, of denk je nu echt dat er iemand de samples aan mekaar heeft zitten mixen? Zo klinkt het idd bij momenten wel ja

Posted by Zehra on Mar-27-2006 17:28:

ach who cares?

wacht gewoon op de official release eh

Posted by Push2005 on Mar-27-2006 17:29:

quote:
Originally posted by Zehra
ach who cares?

Tja, het is wel zo da IEDEREEN die cd checked; of je nu ti�sto hater of worshipper zijt; de meesten zullen da wel uitluisteren uit nieuwsgierigheid

Hij was wat respect aant het terugwinnen de laatste maandjes; maar als dit een flop is zalt wel de fatal flaw zijn

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 17:30:

dit is de official release. Zo gaat ie ook in de winkels liggen.
Kijk maar eens in New releases discussion naar de isos5 thread, daar waren paar dagen terug al mensen die de promo hadden (michaelboogerd (wat een nick trouwens ), Ian, etc). Was met isos4 ook zo.

Posted by The Freezzz on Mar-27-2006 17:33:

en daarbij komt nog dat ze een gelimiteerd aantal cd's verkocht hebben bij de WMC...

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 17:37:

quote:
Originally posted by The Freezzz
en daarbij komt nog dat ze een gelimiteerd aantal cd's verkocht hebben bij de WMC...

idd...

echt ik kan er nog ni bij wa tiesto hier heeft aangevangen. Dan heeft ie met zijn status zo een mogelijkheden om super exclusieve tracks (die ook nog zeer goed zijn) te gebruiken en dan doet ie er DIT mee

Ik hoop echt dat ie hier zoveel kritiek krijgt op zen eigen forum bijvoorbeeld dat ie misschien zelf eens gaat nadenken wtf ie bezig is.

Enkel een coke verslaving ontbreekt nog om een 2de Oakie te hebben....

Posted by Magistrate on Mar-27-2006 17:58:

nuja, ff zeggen, dat mixen is nu ook niet zo afschuwelijk he, er zijn enkel een paar overgangen die een stuk minder zijn, maar al bij al valt het wel mee. op cd 2 zijn alle mixen trouwens behoorlijk.

tis alleen maar een feit dat de gemiddelde mixes die nu nog over blijven in de beta dj contest beter gemixt zijn...

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 18:09:

Oh het zijn maar een paar overgangen die op nix trekken.

Conclusie: goed werk tiesto, op naar isos6 makker

Posted by Kaidreas on Mar-27-2006 18:27:

^BAN, all his replies are so negative
wacht mss gewoon op de officiele release ke dude, dus stop nu ff met 500 keer te herhalen dat er trainwrecks tussen zitten.

"this new james holden track sounds soooooo out of sync(of wat is het)" maar dat is de bedoeling ws e... mss was het tijs zen bedoeling ook om trainwrecks temaken

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 18:30:

quote:
Originally posted by Kaidreas

wacht mss gewoon op de officiele release ke dude,

hoe vaak nog? DIT IS DE OFFICIAL RELEASE, live with it. En kvind het ni sjiek hoor om zo negatief te zijn. Tis gewoon de harde waarheid, en ik vind het gewoon dikke klote dat tiesto zo ne luie zak is. Als hem iets meer focust op zen mixing kan hij zo een super mix van maken, maar dit koop ik nog in geen 100 jaar.

*zet isos2 trug op*

Posted by Jasperovitsj on Mar-27-2006 18:31:

Eens downloaden die hap
Wat is de filesize van de juiste versie?

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 18:35:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Wat is de filesize van de juiste versie?

CD1: 119.97 MB
CD2: 114.81 MB

Posted by CygnusX on Mar-27-2006 18:56:

Waar zitten de trainwrecks volgens jullie?

Ik heb 'm nog niet beluisterd, maar het zou goed zijn als ik weet waar ik extra goed moet opletten, want ik ben gene goeie om zo'n dingen op te merken.

Posted by Magistrate on Mar-27-2006 18:57:

trainwrecks zou ik het niet noemen, maar de overgang van 2 naar 3 en 9 naar 10 denk ik eerst aan

Posted by BZRK on Mar-27-2006 19:03:

Ik vind die Dekay remix van Everything Matters ineens een stuk beter, nu ik die hoor in een mix. Echt wel nie mis

Posted by domineesje on Mar-27-2006 19:17:

gewwon de intro valt me iets op, die duren bijna evenlang als de samples

Posted by Bertn on Mar-27-2006 19:21:

downing...

ik ben eens benieuwd ik zou het erg vreemd vinden moest dit de echte release zijn, als die cd echt barslecht gemixt is. er zijn toch mensen rondom tiesto die dit product moeten goedkeuren en zo? en die kerel is toch ook niet te stom om een half geslaagde mix wereldwijd te releasen he

Posted by Push2005 on Mar-27-2006 19:39:

quote:
Originally posted by Bertn
downing...

ik ben eens benieuwd ik zou het erg vreemd vinden moest dit de echte release zijn, als die cd echt barslecht gemixt is. er zijn toch mensen rondom tiesto die dit product moeten goedkeuren en zo? en die kerel is toch ook niet te stom om een half geslaagde mix wereldwijd te releasen he

en anders moet BT toch hebben gezegd: "kom kom Tijsie, zo kan dat niet; kzal ik het even mixen voor je"

Eerste luisterbeurt van CD 1 nu

Posted by Blue Sky 99 on Mar-27-2006 19:48:

Ik download hem nog niet, hoor steeds meer geruchten dat hij weldegelijk fake is ...

Posted by domineesje on Mar-27-2006 19:50:

toch nog veel twijfels ze

Posted by Real on Mar-27-2006 20:01:

Smallband, spijtig want ik ben benieuwd.

Posted by BZRK on Mar-27-2006 20:30:

Net zoals vorig jaar begrijp ik ook nu weer de commotie niet goed.
Ik hoor helemaal niks verkeerd met die overgangen die vermeld werden en vind de hele eerste cd alleszinds super klinken! Ofwel ben ik doof, ofwel maakte gulle van een mug een olifant.

Posted by Push2005 on Mar-27-2006 20:35:

quote:
Originally posted by BZRK
Net zoals vorig jaar begrijp ik ook nu weer de commotie niet goed.
Ik hoor helemaal niks verkeerd met die overgangen die vermeld werden en vind de hele eerste cd alleszinds super klinken! Ofwel ben ik doof, ofwel maakte gulle van een mug een olifant.

+ 1

Phortastic je kan wel nogal overdrijven hoor dude; wa is je probleem eigenlijk ?

Kheb bijna gedaan met cd 1. De flow is nogal ver te zoeken; maar dat was in ISOS 4 ook; qua beatmatchen zit dit vrij snor... 2 of 3 overgangen zijn wel nogal jammerlijk, waarvan Mark Norman --> Empty Streets wel het ergst is

Op naar CD2 dan.

Btw, dit is sowieso de echte release !

Posted by Phortastic on Mar-27-2006 20:42:

quote:
Originally posted by Push2005

Phortastic je kan wel nogal overdrijven hoor dude; wa is je probleem eigenlijk ?

ah ok, tzal aan mij liggen dan. Kwas gewoon enorm ontgoochelt met de flow en het mixen. Als gij het super vindt des te beter voor u he, ma kvind het van kwaad naar erger gaan met den Thijs. Of vindt gij zen mix van Let Me Be naar Novocaine geweldig? Of zen mix van Colour My Eyes naar Empty Streets? Nja, tis ocharm den Thijs he, die kan nu eenmaal ni mixen dus moeten we da ma ff door de vingens zien. Dit is een rushed release voor de quick bucks IMO. Als gij en andere mensen er toch van kunnen genieten, mij niet gelaten he. Ben blij dat er mensen zijn die het wel kan bekoren. (no sarcasme here btw)

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »