TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Partyhardy! on Feb-01-2002 19:56:

Thumbs up

Heee Bellie! echt super cool man! nog maar een paar uurtjes wachten!
ik ga zeker luisteren, ik heb id&t-radio al op staan, "now playing Dj Astrid" die vind ik trouwens ook lekker draaien
iig veel suc6 en plezier DJ Bellie!


Posted by Robvef on Feb-01-2002 20:03:

Yo Bellie zet hem op jongen. Laat ze maar eens horen hoe dat hier op TranceAddict.com aan toegaat. (Misschien kunnen we de website even tijdelijk een naamsverandering geven --> i.p.v TranceAddict --> TechnoaAddict)


Posted by Henkie_henk on Feb-01-2002 22:01:

over 3 minuutjes

idnt radio.. dank u

Check je later


Posted by Dj Lex on Feb-01-2002 22:03:

Idd hij noemde hem al het nieuwe techno talent . Altijd leuk als dat over je gezegd wordt


Posted by -=WVG=- on Feb-01-2002 22:05:

Hm, net op tijd...ik luister ff...

hehe kewl interviewtjuh !


Posted by Partyhardy! on Feb-01-2002 22:08:

and lift off! blow your Speakers!


Posted by Dj Lex on Feb-01-2002 22:10:

Uh wat is de site van id&t kan ik ff streamen want me ouders gaan zo pitte


Posted by Partyhardy! on Feb-01-2002 22:14:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Uh wat is de site van id&t kan ik ff streamen want me ouders gaan zo pitte


www.id-t.nl


Posted by T.H.C. on Feb-01-2002 22:17:

http://www.id-t.com/popradio.htm
waaah dit klinkt duzzz best relaxt!!!


Posted by TimeportE on Feb-01-2002 23:11:

ben aan het recorden, heb volgens mij nu al een uur (meer ga ik denk ik nu opnemen, k ga nu pitten ).. BELLIE je draaid lekkaahh (zover ik het gehoord heb )


Posted by Dj Lex on Feb-01-2002 23:23:

Yes ik ga ook nog ff luisteren op me bed, maar tot nu toe super setje, terwijl ik me eigenlijk nooit echt in techno verdiept heb


Posted by TimeportE on Feb-01-2002 23:28:

i ga nu pitten.. heb de eerste 85 min opgenomen, ben em nu aan het omzetten in wav.. edit morgen eff de zooi en zet het dan om in mp3 ...
slaap ze


Posted by Gekhous on Feb-02-2002 00:07:

Exclamation

BELLIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

LEKKERE SET GOZER!!!! HELEMAAL TOP!!!

je was volgens mij wel zo zenuwachtig als de pest, of niet dan??

TA & HN krijgen dezelfde post, tis laat, heb geen zin om met iets orgineels te komen

Bellie, helemaal (Y)


Posted by Partyhardy! on Feb-02-2002 00:09:

Thumbs up

woohoo Bellie! je draaide vet!!!! leuk ook de reactie van Koen, en tranceaddict noemde je ook nog even leuk, leuk.
ook mag je zeker nog een keer terug komen dus dat beloofd wat!
ik ben speciaal opgebleven voor de set maar ik ga nu lekker pitten en kheb zin in morgen DD!
Maar nogmaals Bellie, echt top!

quote:
Originally posted by TimeportE
i ga nu pitten.. heb de eerste 85 min opgenomen, ben em nu aan het omzetten in wav.. edit morgen eff de zooi en zet het dan om in mp3 ...
slaap ze


relaxt! dus die is hier binnenkort te downen?


Posted by Henkie_henk on Feb-02-2002 00:28:

quote:
Originally posted by Partyhardy!



relaxt! dus die is hier binnenkort te downen?


Ik had al ruimte lopen zoeke... maar alles tagged of kut.. beetje jammer.. als er nog iets nieuws komt dan check k die ook wel.. tot nog toe 0 luck y'all


Posted by M_Peror on Feb-02-2002 00:48:

Heb 'm dus gemist... maar wil 'm dolgraag horen, so let me know alsie ergens te downen is!


Posted by After8 on Feb-02-2002 00:52:

Het was zeker een vette set ik heb em,
als iemand em wil share ik em op AG

grtzzz


Posted by mido on Feb-02-2002 00:57:

Bellie je setje was weer vetje!!!

Was goed man!!!!


Posted by Yarnie on Feb-02-2002 02:34:

VOLGEns MIJ STA JE NU ALWEER OPP AWAKE VET UIT JE DAkkIE TE GAAN........MAAR SET WAS ECHT PHATT0RZZZZZZZ

BEN M NU AAN T LEECHEN........

GREETZ

YARNIE


Posted by Massive on Feb-02-2002 07:34:

Bellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

w00t dat was me eens teggnoooow set, dik goed man!!
ik hoorde echt vette platen en flex gemixt!

hoop dat je snel weer zo'n dikke 'boeking' heb

gr33tz


Posted by TimeportE on Feb-02-2002 09:18:

keej voor degene die het eerste stuk hebben gemist hier is het interview (in het begin)

Bellie's interview op Id&t
zoo.. ik ga nu eff mijn wav editen, daarna omzetten in mp3
ps.. yarnie waar heb jij die van jou geleeched, was dat de hele set???


Posted by Boss on Feb-02-2002 10:40:

Jester

aardig setje was dat, gisteravond !
lache dat a'damse/(purmerendse?) accent trouwens !


Posted by LightForce on Feb-02-2002 11:05:

Shit heb ik dat weer ff gemist Maar ja hoop dat iemand de set spoedig online zet, dan kan ik ook ff genieten van de rampe stamp set van Bellie. Verheug me er nu al op

To Bellie:

Ga zo door, hoop zeker voor je dat je dit volhoudt, en maar hopen dat dit een goede opstap is voor je voorlopige carriere. Veel suc6!!


Posted by Yarnie on Feb-02-2002 12:04:

he bellie.....congratz man was zeker wel vette set...en aan t eind nog mooi reclame gemaakt voor ta en housenation...

maar zou je misschien zo lief willen zijn om ff een tracklistje te kunnen posten....

ja.........alvast bedankt

greetz,

yarnie


Posted by Miss Proximus on Feb-02-2002 12:13:

Ik wil die mix!!!!!!!!! Ik moest verdomme werken, en ik weet niet hoe ik zoiets moet opnemen

Ey dushi, andreas vond t ook erg strak


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.