TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Heee Bellie! echt super cool man! nog maar een paar uurtjes wachten! 
ik ga zeker luisteren, ik heb id&t-radio al op staan, "now playing Dj Astrid" die vind ik trouwens ook lekker draaien
iig veel suc6 en plezier DJ Bellie!

Yo Bellie zet hem op jongen. Laat ze maar eens horen hoe dat hier op TranceAddict.com aan toegaat. (Misschien kunnen we de website even tijdelijk een naamsverandering geven --> i.p.v TranceAddict --> TechnoaAddict)
over 3 minuutjes 
idnt radio.. dank u
Check je later
Idd hij noemde hem al het nieuwe techno talent
. Altijd leuk als dat over je gezegd wordt 
Hm, net op tijd...ik luister ff...

hehe kewl interviewtjuh !
and lift off! blow your Speakers!

Uh wat is de site van id&t kan ik ff streamen want me ouders gaan zo pitte 
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Uh wat is de site van id&t kan ik ff streamen want me ouders gaan zo pitte |
http://www.id-t.com/popradio.htm
waaah dit klinkt duzzz best relaxt!!!
ben aan het recorden, heb volgens mij nu al een uur (meer ga ik denk ik nu opnemen, k ga nu pitten
).. BELLIE je draaid lekkaahh (zover ik het gehoord heb
) 
Yes ik ga ook nog ff luisteren op me bed, maar tot nu toe super setje, terwijl ik me eigenlijk nooit echt in techno verdiept heb 


i ga nu pitten.. heb de eerste 85 min opgenomen, ben em nu aan het omzetten in wav.. edit morgen eff de zooi en zet het dan om in mp3 ...
slaap ze


BELLIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
LEKKERE SET GOZER!!!! HELEMAAL TOP!!!
je was volgens mij wel zo zenuwachtig als de pest, of niet dan??
TA & HN krijgen dezelfde post, tis laat, heb geen zin om met iets orgineels te komen 
Bellie, helemaal (Y)
woohoo Bellie! je draaide vet!!!! leuk ook de reactie van Koen, en tranceaddict noemde je ook nog even
leuk, leuk.
ook mag je zeker nog een keer terug komen dus dat beloofd wat! 
ik ben speciaal opgebleven voor de set maar ik ga nu lekker pitten en kheb zin in morgen DD!
Maar nogmaals Bellie, echt top!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE i ga nu pitten.. heb de eerste 85 min opgenomen, ben em nu aan het omzetten in wav.. edit morgen eff de zooi en zet het dan om in mp3 ... slaap ze ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! relaxt! dus die is hier binnenkort te downen? |
Heb 'm dus gemist... maar wil 'm dolgraag horen, so let me know alsie ergens te downen is!
Het was zeker een vette set ik heb em,

als iemand em wil share ik em op AG
grtzzz
Bellie je setje was weer vetje!!! 



Was goed man!!!!
VOLGEns MIJ STA JE NU ALWEER OPP AWAKE VET UIT JE DAkkIE TE GAAN........MAAR SET WAS ECHT PHATT0RZZZZZZZ
BEN M NU AAN T LEECHEN........
GREETZ
YARNIE
Bellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
w00t dat was me eens teggnoooow set, dik goed man!!
ik hoorde echt vette platen en flex gemixt!
hoop dat je snel weer zo'n dikke 'boeking' heb

gr33tz
keej voor degene die het eerste stuk hebben gemist hier is het interview (in het begin)
Bellie's interview op Id&t
zoo.. ik ga nu eff mijn wav editen, daarna omzetten in mp3
ps.. yarnie waar heb jij die van jou geleeched, was dat de hele set???
aardig setje was dat, gisteravond !
lache dat a'damse/(purmerendse?) accent trouwens !
Shit heb ik dat weer ff gemist
Maar ja hoop dat iemand de set spoedig online zet, dan kan ik ook ff genieten van de rampe stamp set van Bellie. Verheug me er nu al op 
To Bellie:
Ga zo door, hoop zeker voor je dat je dit volhoudt, en maar hopen dat dit een goede opstap is voor je voorlopige carriere. Veel suc6!!
he bellie.....congratz man was zeker wel vette set...en aan t eind nog mooi reclame gemaakt voor ta en housenation...
maar zou je misschien zo lief willen zijn om ff een tracklistje te kunnen posten....
ja.........alvast bedankt
greetz,
yarnie
Ik wil die mix!!!!!!!!! Ik moest verdomme werken, en ik weet niet hoe ik zoiets moet opnemen 
Ey dushi, andreas vond t ook erg strak 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.