TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA-världskarta
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Ska det vara så svårt att få till en norrlänning så får väl jag ta på mig den rollen - jag sitter ju ändå i Viksjö/Järfälla... två.. mil.. norr.. om Stockholm... *ehrmm* 
*Representing Lappland*
( <- läs "snögubbe")
| quote: |
| Originally posted by RagingEskimo Ska det vara så svårt att få till en norrlänning så får väl jag ta på mig den rollen - jag sitter ju ändå i Viksjö/Järfälla... två.. mil.. norr.. om Stockholm... *ehrmm* ![]() *Representing Lappland* |
Well... there we go - två norrlänningar på kartan.
Du ska inte ta dig till lite varmare breddgrader då, Steve? Jag har lite renskav i frysen om jag inte minns fel..
| Originally posted by RagingEskimo Well... there we go - två norrlänningar på kartan. Du ska inte ta dig till lite varmare breddgrader då, Steve? Jag har lite renskav i frysen om jag inte minns fel.. |
ds.
Det känns som ett TArekord i flykt från orginaltrådsinnehåll håller på att brytas här.. men visst är renkött gott.
Älgfärs är det inget fel på heller.
PS. bara för att understyrka din överlägsenhet tänker jag tillägga att jag endast var uppe i S-vall som längst, men att jag hade en kroppstemp på 34,6... 
Min farfar kom från Voulerim i Norrbotten. Min farsa är uppväxt i Luleå. Jag är 1/16 lapp!

Shiiit - även om man logiskt sett borde jiddra om nuvarande boplats så känner jag att det här är obestridbart. King är nog given som TAs eget lapptäcke. 
| Originally posted by RagingEskimo King är nog given som TAs eget lapptäcke. |

jag vill åxå va med....
TrancE_GyLLe - Västerås
Hupp! Här händer det ju grejjer! tillskott inom sverige forumet är alltid kul!
ps. Jag är halv norrlänning
Farsan är Sundsvallare
Tjenix vem är det som lägger info på kartan den som gör det får
gärna lägga in SpoideR i Oskarshamn thanx...
| Originally posted by reveal pma mig var ni bor |
woohoooo
vem sa northland??? jag e ju för f-n däriflåååån juuuu 
fast, umm....min kropp bor inte däääär.....bara mitt hjärta å själ...d måste ju räknas?? eller kanske inteee.... heheheheh
men ja kan snacka norrländska...så aaa...jag kan kvala in
neee fan det e ingen ide ja försöker här asså...det kan ju inte räknas om man bott där i 20 år....å på sydligare breddgrader det senaste....
aja, jag har fasen kommit närmast assåå.... 
hoho, farfar i lappland??? vem sa d??? hummmmz......
| Originally posted by Glorie woohoooo vem sa northland??? jag e ju för f-n däriflåååån juuuu ![]() fast, umm....min kropp bor inte däääär.....bara mitt hjärta å själ...d måste ju räknas?? eller kanske inteee.... heheheheh men ja kan snacka norrländska...så aaa...jag kan kvala in neee fan det e ingen ide ja försöker här asså...det kan ju inte räknas om man bott där i 20 år....å på sydligare breddgrader det senaste.... aja, jag har fasen kommit närmast assåå.... ![]() hoho, farfar i lappland??? vem sa d??? hummmmz...... |
Vilken stad kommer du ifrån då då ? 
Välkommen får man väl säga ...
SteveTranz4ever
awwwwww, va gullit....ett välkomnande.. snällt *komma i håg*
som ja sa i nå annat topic...så bor ja lite här å omkring
....kommer jöh från northland (wonderland :P not), hehe
bor nånannanstans nu å flyttar igen i aug. lite jobbit de däraah 
atown e inte avesta...vem vare som sa d??? hihi
men guh, va nyfikna ni e på mig!!! hoho
Ehh? What?
spoider, Trance_GyLLe och MiB tillagda
| Originally posted by Glorie atown e inte avesta...vem vare som sa d??? hihi men guh, va nyfikna ni e på mig!!! hoho |
Men vad är Atown då? Kom igen hämta hämta... 
| Originally posted by Glorie hoho, farfar i lappland??? vem sa d??? hummmmz...... |
Tack ska du reveal !!
)
Borås, sweden...
| Originally posted by TrancE_GyLLe vart kan man se kartan...??? |
Vizay tillagd
NbR växte upp i en liten håla som kallas Kalix o ligger 7 mil från Luleå.
När polisen drar runt i skolorna och informerar om droger så berättar de fortfarande om när "Rääjvåågen droog geenom Kåålix" hörde jag i vintras.
Vad de menar är att jag o ngra vänner ordnade lite fester där under 95-97... hehehe.
Vi var och försökte ordna tillstånd hos dem några gånger men de sa att de skulle "göra allting i sin makt för att stoppa oss".
Gissa om de lyckades 
Reveal, du kan om du vill, lägga ti maj åsså 
NbR tillagd