TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ideetjes voor Verbeteringen?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by serialkillah on Feb-01-2002 23:24:

woooow.... 3 dagen er tussenuit en meteen zeer veel missen.....

Dat vindt ik eigenlijk al positief want ik ben er wel vaker een paar dagen niet en dan heb ik eigenlijk niet veel wereldschokkend nieuws gemist. Nu ben ik al dik een uur aan het lezen op dit forum en de meeste dingen die ik leest zijn idd interesant, weinig useless posts dus.

Ik denk dat het idd beter is om minder threads hier aan te maken (dan bedoel ik dat verschillende threads ook als ��n thread gepost kunnen worden). Ook zal een nederlandse sub-forum dus een chill-out ofzo erbij toch wel de zaak een stuk overzichtelijker maken.

(en damn wat gaat het forum lekker snel)

Posted by eXos on Feb-01-2002 23:42:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

mensen die problemen met mij hebben.. petrus miss p.. zet mij maar lekker in de ignore en donder een roteind op dank u

ik zelf kan dat bij jullie niet doen aangezien ik toch het meeste wel moet lezen en altijd moet kunne zien wie wat zegt etc..

dank u

en mzzl

Och ventje, wat doe je toch weer moeilijk. Deze thread is er al een paar dagen en nu pas reageer je. D'r is een langdurige discussie gaande en de enige die daar niet op reageert ben jij. Owja, je was natuurlijk druk bezig om je sig thread op te zetten ofnie.

En je in m'n ignore zetten doe ik niet want dan ken ik nml niet zien wat voor zielige praktijken je wel niet uithaaldt.

Meestal hou ik me nog wel in, maar als je begint te schelden e.d. trek je bij mij aan het verkeerde eind.

Dank U

Posted by Miss Proximus on Feb-02-2002 01:49:

Ik snap niet waarom wij dan gelijk de ignore functie moeten inschakelen!! Ik vind dat jij (Henk) ook eens zou kunnen luisteren naar wat mensen te zeggen hebben! Naar mijn mening draai je er vaak maar wat om heen, of reageer je er uberhaupt niet op en begin je maar wat sarcasme te spuien zodat je de mensen met kritiek hoopt te kunnen afschrikken!

Bij mij werkt die benadering niet, en ik ga dan ook door totdat ik van jou eens een keer een antwoord krijg op mijn vragen! Ook al kost me dat de rest van t jaar...

Ik wil hierbij nogmaals aan alle Nederlandse members van TA duidelijk maken dat Henkie_Henk posts van mij heeft ge-delete, en dat hij tot nog toe geen uitleg heeft gegeven over het hoe-en-waarom. Jammergenoeg heeft Blik de gehele thread daarna gedelete (het was die van DJ Siesta)...

Ik vind dat hier niet aan voorbijgegaan kan worden, en ik vind tevens dat het ter sprake gesteld moet kunnen worden wanneer een mod niet naar tevredenheid functioneert. Jullie mods zijn er per slot van rekening voor ons, en niet andersom! En aangezien dit een verbeterings-thread is: Henkie_Henk, verbeter uwzelf aub!

En Blik, ik vind dat jij een heel eind de goeie weg op bent
De objectiviteit begint al aardig naar voren te treden geloof ik

Verder wens ik u allen een fijn weekend en veel plezier op DD, thuis of in de plaatselijke kroeg/discotheek

Grtz Proxilaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaa

Posted by Blik on Feb-02-2002 12:58:

ja, henkie heeft posts gedelete, wat waarschijnlijk ook fout was, OK, maar ik vind het een beetje zwak om hem te beledigen omdat die er 2 dagen niet was tijdens het maken van de thread............. en hij was er ook niet want hij heeft geen andere post gemaakt in die 2 dagen (volgens mij tenminste)

voor de rest heb ik geen zin om een hele discussie hierover te houden, want als er dan uiteindelijk die discussie helemaal losbarst ga ik precies doen wat ik moet van jullie...... de thread closen wegens flamen

zou wel heel erg zijn als deze thread daardoor geclosed moet worden denk je ook niet? dus petrus miss p en henkie, houd u zich gedeisd

de mzzl

Posted by Miss Proximus on Feb-02-2002 21:05:

Confused

KOMT MIJN PUNT DAN HELEMAAL NIET OVER?????????????

Posted by stampertje on Feb-02-2002 21:51:

Het lijkt mij wel een leuk idee om een soort agenda te maken waarop allerlei feesten en optredens staan. Nou is het nog een beetje een zooitje wat dat betreft. Dan kan ook iedereen die er naartoe is geweest zn mening er over geven en zeggen of het een aanrader was of duidelijk niet.
Massol

Posted by Eye-Riz on Feb-03-2002 01:09:

quote:
donder een roteind op

zeg, is dat geen geflame?
straffen!!!!

over agend's met feesten: er zijn al zoveel agenda-sites.... hoeft toch niet ook nog hier?

Posted by TimeportE on Feb-03-2002 10:02:

ik wil niet irritant gaan doen ofzo maar kunnen jullie mods wat threads closen/moven (die replies in de threads dan) want ik heb net eff geteld der zijn nu 5 DD threads ???? en dat zou toch verleden tijd moeten zijn!

Posted by New Wave on Feb-03-2002 22:47:

Ik heb het ook aangegeven

maar de mods zijn allebij nog niet op het forum geweest.

Posted by Donna on Feb-04-2002 05:44:

Als je de mods wat te melden hebt mot je dat maar in de sig-thread doen orso

**ja, henkie heeft posts gedelete, wat waarschijnlijk ook fout was, OK, maar ik vind het een beetje zwak om hem te beledigen omdat die er 2 dagen niet was tijdens het maken van de thread............. en hij was er ook niet want hij heeft geen andere post gemaakt in die 2 dagen (volgens mij tenminste)**

Het MAG gewoon niet,iemands posts deleten,dus dan is t niet *waarschijnlijk* fout,het is gewoon fout,of je iemand nu wel of niet mag,je mot objectief blijven als mod,(daarom zou ik er ook nooit 1 willen zijn anders mag ik niet meer flamen)

Magoed,op dit forum heerst nogal een vaag beleid zo af en toe....

Posted by Miss Proximus on Feb-04-2002 14:12:

ik weet nog een nieuwe regel: Zorg ervoor dat Miss Proxi niet de enige is die haar excuses aanbiedt

stomme flutzooi hiero...damn....H.O.M.O.O.T.J.E_H.O.M.O heeft geen manieren geleerd

Posted by Blik on Feb-04-2002 15:07:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik wil niet irritant gaan doen ofzo maar kunnen jullie mods wat threads closen/moven (die replies in de threads dan) want ik heb net eff geteld der zijn nu 5 DD threads ???? en dat zou toch verleden tijd moeten zijn!

ik ben gister niet op TA geweest, ik was aan het bijkomen op de bank van een verjaardagsfeestje......

ik heb de threads gemerged, ik heb geen flauw idee hoe het er nu uitziet, maar ik weet wel zeker dat het in de thread een zootje is

Posted by Henkie_henk on Feb-05-2002 20:10:

mmm ik heb ook nog wat lopen mergen ja.. volges mij ging de helft weeres verkeerd.. maar blame dat maar op swamper.. vind ie nie erg...

Posted by New Wave on Feb-05-2002 20:57:

KLopt, omdat maar weinig mensen die regels nog gelezen hebben......15 stuks..., jij bent MOD, als ze het niet lezen moet je ze der op wijzen dat ze dat WEL moeten doen......en als het echt uit de hand loopt dan is jouw functie om dat te corrigeren......dat is je functie namelijk.......

Posted by T.H.C. on Feb-05-2002 21:06:

quote:
Originally posted by New Wave
KLopt, omdat maar weinig mensen die regels nog gelezen hebben......15 stuks...,

15 replies....251 vieuws!

Posted by Blik on Feb-05-2002 21:10:

quote:
Originally posted by New Wave
KLopt, omdat maar weinig mensen die regels nog gelezen hebben......15 stuks..., jij bent MOD, als ze het niet lezen moet je ze der op wijzen dat ze dat WEL moeten doen......en als het echt uit de hand loopt dan is jouw functie om dat te corrigeren......dat is je functie namelijk.......

ehh, zegt hij daar iets over.....?

maar in ieder geval, als je threads merged word het altijd een kutzootje in de desbetreffende thread.....omdat je 2 threads in mekaar gaat zetten die misschien wel een ander onderwerp hebben

Posted by New Wave on Feb-05-2002 21:10:

quote:
Originally posted by T.H.C.

15 replies....251 vieuws!

OWH :P .......NOG TE WEINIG DUS

Anders waren er geen 17 DD threads geopend.......

THC, ennuh NIET miereneuken man, wat maakt die 246 nou uit!!!!

Principe kwestie

Posted by Dj Alpha on Feb-06-2002 17:07:

goh laat ik ook es wat zeggen in deze thread hehehe
ideetjes voor beteringen.. tsjaa..
meer feesten minder lullen ofzo?

Posted by The Groove on Feb-12-2002 15:30:

Amen

Pages (3): « 1 2 [3]