TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Germany
-- Tiesto in Concert part. 3 ????
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Mal sehen, ob Oberhausen oder eine andere deutsche Location sogar vor Arnheim stattfindet ... dann lasse ich Arnheim vielleicht sogar sausen ... obwohl ... wenn man 2 mal auf Arnheim war, mu� man zum 3ten eigentlich auch, oder ??? 
Es wird tats�chlich 3 Events geben, alle wohl im Gelredome! F�r Tiesto wird das angeblich der H�hepunkt seiner Karriere werden.
VVK ab n�chsten Samstag!
Beste XX,
Op vrijdag 16 maart heeft Ti�sto een spectaculaire vier uur durende dj-set weggeven in de Baggage Hall op Amsterdam Airport Schiphol. Dit was tevens de kick-off van zijn wereldtournee die onder de noemer �Elements of life� samenvalt met de release van zijn gelijknamige album welke in april zal verschijnen.
Zaterdag 24 maart start bij TicketOnline de kaartverkoop van de drie Elements of Life shows in het Gelredome. We willen jou, middels deze mail, op de hoogte brengen van de offici�le voorverkoop van de Elements of Life shows in Nederland.
Op donderdag 31 mei opent het Gelredome haar deuren voor Ti�sto's Elements of Life show om drie dagen lang het toneel te zijn voor de spectaculairste show van Ti�sto tot nu toe. In 2003 en 2004 heeft Ti�sto in het Gelredome met zijn "Ti�sto in Concert" een onvergetelijke show neergezet. "De show in het Gelredome van 2003 en 2004 is het hoogte punt uit mijn carriere" aldus Tijs Verwest. De state of the art technologie die in deze show gebruikt zal worden is een unicum voor een concert van een soloartiest, deze zal garant zal staan voor een "mind blowing" experience.
De tickets voor het Gelredome kosten �60,25. Naast de reguliere tickets is er ook een beperkt aantal VIP arrangementen te koop, deze kosten �195,25. De VIP arrangementen houden het volgende in:
* Toegang vanaf 20.00 in plaats van 21.00 uur
* Onbeperkt eten en drinken tijdens het event
* Persoonlijke uitnodiging inclusief speciale routebeschrijving en parkeerkaart die recht geeft op een gereserveerde plaats voor de aparte VIP entree
* Een (snelle) toegang tot het stadion via een speciale VIP entree
* Exclusieve garderobe
* VIP ruimte met extra entertainment, verrassende acts en performances
* VIP decks in het stadion
P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur. De offici�le start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre.
http://www.id-t.com/tiesto/clip
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=5519
*m�p*
Laut dem Trailer soll es ja auch ein Konzert hier in Berlin geben. Hier im �brigen mal ein paar Daten,die wohl laut Nachbar Forum schon feststehen.
Tourdaten Tiesto's "Elements of Life" Worldtour:
Samstag, 31.03. - Kings Hall, Belfast / Nordirland
Samstag, 14.04. - Ludowa Hall, Breslau (Wroclaw) / Polen
Freitag, 20.04. - Alexandra Place, London / England
Samstag, 28.04. - Coachella Festival, Palm Springs / U.S.A
Samstag, 12.05. - tba, Madrid / Spanien
Samstag, 19.05. - Ethias Arena, Hasselt / Belgien
Samstag, 26.05 - Syma Arena, Budapest / Ungarn
Donnerstag, 31.05. - Gelredome, Arnheim / NL
Freitag, 01.06. - Gelredome, Arnheim / NL
Samstag, 02.06. - Gelredome, Arnheim / NL
Freitag, 09.06. - SKK Arena, St.Petersburg / Russland
Samstag, 16.06. - The Point, Dublin / Irland
Freitag, 29.06. - Pyramid City Club, Wien / �sterreich
Samstag, 30.06. - The Royal Highland Centre, Glasgow / Schotland
Freitag, 06.07. - Roskilde Festival, Roskilde / D�nemark
| quote: |
| Originally posted by Keldana Mal sehen, ob Oberhausen oder eine andere deutsche Location sogar vor Arnheim stattfindet ... dann lasse ich Arnheim vielleicht sogar sausen ... obwohl ... wenn man 2 mal auf Arnheim war, mu� man zum 3ten eigentlich auch, oder ??? |
| Originally posted by Nadda oberhausen, alles klar.... |
Bin ja mal gespannt f�r welche Location sie sich in Berlin entscheiden werden.
Wie kommt Ihr darauf, dass Tiesto überhaupt nach Deutschland kommt? Nur weil in dem Trailer sämtliche Hauptstädte der Länder auf der Karte eingetragen sind, muss das ja nicht heissen, dass Tiesto dort auch spielt...
Ich für meinen Fall werde darauf nicht vertrauen und mir die Karten für Arnhem holen. 
| Originally posted by LightninX Ich für meinen Fall werde darauf nicht vertrauen und mir die Karten für Arnhem holen. |
| Originally posted by Frank-HH einer geh�rt, wann es die karten zu bestellen gibt? |
| Originally posted by LightninX Am Samstag um 10:00 Uhr. |
| Originally posted by LightninX Wie kommt Ihr darauf, dass Tiesto �berhaupt nach Deutschland kommt? Nur weil in dem Trailer s�mtliche Hauptst�dte der L�nder auf der Karte eingetragen sind, muss das ja nicht heissen, dass Tiesto dort auch spielt... |
| Originally posted by Keldana Welche Note hattest Du doch gleich in Geographie ??? |
mh also momentan siehts mit terminen in Deutschland wohl echt nich so gut aus, weder Oberhausen noch Berlin... schoad. Muss ich doch nach Polen abwandern^^
| Originally posted by Keldana Welche Note hattest Du doch gleich in Geographie ??? 1.) Arnheim ist nicht die Hauptstadt der Niederlande .... und Ipanema ... und so weiter ... |
ich finde meinen tiesto 2.6.07 thread nicht... help!!!
| Originally posted by Frank-HH ich finde meinen tiesto 2.6.07 thread nicht... help!!! |

^^ thx!
Beste ,
Op vrijdag 16 maart heeft Ti�sto een spectaculaire vier uur durende dj-set weggeven in de Baggage Hall op Amsterdam Airport Schiphol. Dit was tevens de kick-off van zijn wereldtournee die onder de noemer �Elements of life� samenvalt met de release van zijn gelijknamige album welke in april zal verschijnen.
Zaterdag 24 maart start bij TicketOnline de kaartverkoop van de drie Elements of Life shows in het Gelredome. We willen jou, middels deze mail, op de hoogte brengen van de offici�le voorverkoop van de Elements of Life shows in Nederland.
Op donderdag 31 mei opent het Gelredome haar deuren voor Ti�sto's Elements of Life show om drie dagen lang het toneel te zijn voor de spectaculairste show van Ti�sto tot nu toe. In 2003 en 2004 heeft Ti�sto in het Gelredome met zijn "Ti�sto in Concert" een onvergetelijke show neergezet. "De show in het Gelredome van 2003 en 2004 is het hoogte punt uit mijn carriere" aldus Tijs Verwest. De state of the art technologie die in deze show gebruikt zal worden is een unicum voor een concert van een soloartiest, deze zal garant zal staan voor een "mind blowing" experience.
De tickets voor het Gelredome kosten �60,25. Naast de reguliere tickets is er ook een beperkt aantal VIP arrangementen te koop, deze kosten �195,25. De VIP arrangementen houden het volgende in:
Toegang vanaf 20.00 in plaats van 21.00 uur
Onbeperkt eten en drinken tijdens het event
Persoonlijke uitnodiging inclusief speciale routebeschrijving en parkeerkaart die recht geeft op een gereserveerde plaats voor de aparte VIP entree
Een (snelle) toegang tot het stadion via een speciale VIP entree
Exclusieve garderobe
VIP ruimte met extra entertainment, verrassende acts en performances
VIP decks in het stadion
P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur. De offici�le start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre.
also 24.3.07 10 Uhr!
Kai, Sedat, was geht nun???
@Lightnix:
Tijs hat es schon best�tigt das er in Deutschland mindestens 3 Konzerte geben wird. 
| Originally posted by Bastian Reed @Lightnix: Tijs hat es schon bestätigt das er in Deutschland mindestens 3 Konzerte geben wird. |

| Originally posted by LightninX Das ist mal nen Wort! ![]() Wobei es mich ehrlich gesagt echt wundert, wie Tiesto in Deutschland drei Hallen füllen will... dafür ist er hier doch leider recht unbekannt. Vor allem, falls die Karte hier auch 60 EUR kosten soll. |
| Originally posted by DjDiPain Tiesto sagt eigentlich jedem was,... vorallem jetzt wo er richtung Cheese-Tracks geht... |
| Originally posted by LightninX Woher willst Du eigentlich wissen, ob ich jemals eine Schule besucht habe?! |
| Originally posted by LightninX Ist doch klar, dass Arnhem und Ipanema eingezeichnet sind, weil da auch Konzerte stattfinden. Trotzdem findest Du sonst nur Hauptst�dte (okay, �ber Breslau l�sst sich streiten, aber da scheint ja auch in der Jahrhunderthalle ein TIC geplant zu sein). |
| Originally posted by LightninX Das ist mal nen Wort! ![]() Wobei es mich ehrlich gesagt echt wundert, wie Tiesto in Deutschland drei Hallen füllen will... dafür ist er hier doch leider recht unbekannt. Vor allem, falls die Karte hier auch 60 EUR kosten soll. |
Tiesto is amazing