TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Posted by Andreas.H on May-10-2006 04:35:

Hejsan

Klaga klaga
Det �r ju r�d dag efter.

Biljettinformationen �r lite luddig. Det ska jag se till att fixa. �ven den nya informationen om att f�rskottsbetalning inte l�ngre �r n�dv�ndig.

Det l�r finnas biljetter ett ganska bra tag till men v�nta inte f�r l�nge. De 4000 platserna tog n�stan slut f�rra �ret och trycket �r bra mycket st�rre i �r. Drygt 2000 biljetter �r redan bokade.

F�r er som bor i Lund s� letar vi efter ett bra st�lle att s�lja p�. Folk & Rock har blivit lite sv�rare att s�lja p� �n innan. Har ni bra f�rslag s� maila mig g�rna p� ah (at) aceevent.se

Andreas

Posted by Smeagol on May-10-2006 20:34:

S�ljer de inte biljetter p� glerups ibland? Till typ spex och s�nt? Minns inte riktigt...

Posted by CJ InterCity on May-11-2006 22:53:

Skrev ett mail till dig Andreas om Ingrossos booking info... lite bekanta nere i Budapest som vill boka honom hoppas p� svar! Om n�gon annan har Ingrossos booking info s� skicka g�rna PM!

Alright, snart sm�ller det!

Posted by Braxen on May-12-2006 10:56:

ang.Ingrosso

http://www.refune.com/

lr mail dex-ray.com

Sidan e j�vligt snygg ^^

Posted by anuga on May-12-2006 11:21:

quote:
Originally posted by mjz
Bah! finns inga urs�kter att inte �ka p� Ace, 100:-, inom sk�ne, och jag hinner precis bli mer eller mindre sommarledig innan.

Hur kommer man nu till h�lan anuga bor i?

Tar ni er till Lund, tar man sig till Genarp (d�r jag bor) via Bussarna :
162 (direkt buss till Genarp som slut station.)(sista 16.30)
166 till Staffanstorp (varje timme kl. XX:13 minuter �ver)
d�r man bytar till 172 som har Genarp som slutstation.

Antar att ni kommer komma n�ng�ng mitt p� dagen, s� om det kommer m�nga samtidigt, kan jag m�ta er d�r

F�r er som k�r bil, �k mot Lund, Sen Staffanstorp, D�refter Genarp.
http://www.anuga.se/locate/ d�r kan ni se v�gen Staffanstorp/Lund ligger v�st/nordv�st fr�n Genarp.

Huset �r det f�rsta p� Sl�nb�rstigen (det till v�nster n�r man kommer in)

Posted by Smeagol on May-13-2006 00:29:

Om det �r s� bra v�der som det har varit de senaste dagarna kan vi ju sitta ute p� eftermiddagen. Spela kubb eller n�t. Synd att inte mindshooter kommer, skulle vi kunna poia/jonglera

Jag hj�lper g�rna till med lite mat ooch s� till alla stackarna som kommer fr�n norr... Kan fixa lite quiche eller s�. Kakor kanske till eftermiddagen.

Fan, har varit p� nation idag, och det f�r mig bara att r�kna ner till 24:e... Ok, att g� ut och dansa till typ schlager med polarna, men det �r ju �nd� inte p� ritktigt liksom. w/e, jag �r nog lite full nu med. Ses 24:e!

Posted by CJ InterCity on May-13-2006 01:45:

quote:
Originally posted by Braxen
ang.Ingrosso

http://www.refune.com/

lr mail dex-ray.com

Sidan e j�vligt snygg ^^

tack tack

Posted by Laszlo on May-17-2006 16:24:

N�, boys 'n girls...en vecka kvar...vilka kommer, vilka bangar?

Posted by CJ InterCity on May-18-2006 00:35:

quote:
Originally posted by Laszlo
N�, boys 'n girls...en vecka kvar...vilka kommer, vilka bangar?

jag m�ste vara rej�lt avdankad och nerbunden om jag inte lyckas ta mig �ver gatan

Missar f�rfest dock, har lite annat p� g�ng under kv�llen

Posted by Laszlo on May-18-2006 11:54:

Grabbar, blir f�rfesten av?

Posted by anuga on May-18-2006 19:28:

quote:
Grabbar, blir f�rfesten av?

Skickade ett mail till dig innan, eftersom jag inte kunde svara p� inl�gg p� forumet???
Fixat nu dock tackvare den gudomliga Swamper

F�rfest �r fortfarande aktuellt hos mig om det �r n�gon som pallar komma, annars �r det god tid att boka en uteservering p� Lilla Torg.

Posted by Laszlo on May-19-2006 07:09:

G�tt mos! Vilka kommer till f�rfesten - och viktigaste fr�gan av alla, vem sl�par med sig skivspelare?

Posted by Smeagol on May-20-2006 10:12:

Jag kommer j�tteg�rna p� f�rfesten!!

OCh den enda skivspelaren jag �ger �r CD-spelaren i datorn.

Posted by Smeagol on May-22-2006 08:59:

s�...
2 dagar kvar! N�r vill man vara i malm�? N�r drar det ig�ng i genarp? Vilken buss �r det fr�n lund?

Jag b�rjar bli sugen nu! Somliga har ju inte varit p� n�got st�rre �n amnesia innan.

Posted by Laszlo on May-22-2006 09:14:

Reserverade v�ra biljetter alldeles nyss....helvetesveckorna p� jobbet drar ig�ng nu d� vi har deadline p� tidningen i b�rjan av juni...sista g�ngen det blir utg�ng f�r min del de kommande tv� veckorna, sen �r det 24/7 p� office fram till tryck...sk�nt att jag har onsdagen att se fram emot iaf

Posted by Smeagol on May-22-2006 10:28:

Jag �r ledig n�stan hela veckan! ahh....

Har bara lite r�kne�vningar p� tis och ons. Ska l�ra de sm� andra�rsfysikerna r�kna matte.

Posted by mjz on May-23-2006 08:36:

quote:
Originally posted by anuga
Tar ni er till Lund, tar man sig till Genarp (d�r jag bor) via Bussarna :
162 (direkt buss till Genarp som slut station.)(sista 16.30)
166 till Staffanstorp (varje timme kl. XX:13 minuter �ver)
d�r man bytar till 172 som har Genarp som slutstation.

Antar att ni kommer komma n�ng�ng mitt p� dagen, s� om det kommer m�nga samtidigt, kan jag m�ta er d�r

F�r er som k�r bil, �k mot Lund, Sen Staffanstorp, D�refter Genarp.
http://www.anuga.se/locate/ d�r kan ni se v�gen Staffanstorp/Lund ligger v�st/nordv�st fr�n Genarp.

Huset �r det f�rsta p� Sl�nb�rstigen (det till v�nster n�r man kommer in)

I'll be there. Ensam som det ser ut eftersom alla mina kompisar �r tr�kiga m�nniskor.

Du kan ju pm'a ditt mobilnummer f�r lite enklare direkkommunikation

Hur m�nga Sweta's blir vi nu d�?

Posted by SWE_TRANCE on May-23-2006 11:01:

SWE_TRANCE + 5 fr�n bor�s/g�teborgsomr�det
D�remot kanske vi f�r sv�rt att hinna med f�rfesten tyv�rr...
Anl�nder till Malm� runt 20.15, �r det n�gon id� att ta sig till genarp? N�r r�knar ni med att dra er in mot Malm� fr�n f�rfesten?

EDIT: Vad finns det f�r alternativ till f�rfesten? N�gon schysst pub/bar man kan h�nga p� tills insl�pp?

Posted by Funfrock on May-23-2006 15:32:

Jag missar f�rfesten tyv�rr, fastnar i lund p� v�gen fr�n helsingborg.
Men syns d�r inne!

Posted by zoric on May-23-2006 15:36:

Bangar.

Jag �r ledsen Swe-TA's men jag kan inte komma ner till Malm� f�r den h�r festen och meetup'en. Har f�rs�kt att f� med n�gon in i det sista p� den h�r festen hemifr�n, men tyv�rr har jag misslyckats med uppdraget. Synd att alla �r s� tr�kiga h�r, Fan

Det h�r var en fest som jag verkligen ville g� p�, d�r line-up'en var lite �ver det vanliga. Sj�lva tillst�llningen ville man ocks� uppleva, men det blir allts� ingenting av detta nu.

Fan s� trist, Nu blir det verkligen att f�rs�ka fixa k�rkort under de kommande m�naderna s� jag inte �r beroende av folk..

Anyways, Hoppas att ni har kul.

Posted by Laszlo on May-23-2006 15:49:

Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Sm�land? Kan du ta dig ner till v�xj� eller alvesta via t�g/buss kan du f� haka p� i v�r bil, vi �r bara tre pers...

Posted by Laszlo on May-23-2006 16:21:

blir det f�rfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar f�r�n 8-9tiden till malm�......kanske kan komma ifr�n tidigare �nd�. Innan tiestofesten f�rfestade m�nga av oss p� Flame tror jag....d� lirade irish lite schyssta stuff d�r, innan vi drog vidare till f�rfestst�lle nr. 2, n�gonstans ute vid turning torso,,,,

Posted by Smeagol on May-23-2006 17:02:

ok, nu b�rjar det h�nda saker! schysst!

Posted by zoric on May-23-2006 17:12:

quote:
Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Sm�land? Kan du ta dig ner till v�xj� eller alvesta via t�g/buss kan du f� haka p� i v�r bil, vi �r bara tre pers...

Motala ligger i �sterg�tland, 50 km fr�n Link�ping och 100 km fr�n Norrk�ping.

Hade varit perfekt att �ka med er, men nu �r det s� att jag inte ens har k�pt biljett pga. jag inte visste om det skulle bli n�got. Var dock riktigt n�ra f�r ett tag sedan d� det s�g ut och vara klart, men s� blev det inst�llt.

En kompis till mig fr�n fotbollslaget har f�tt tv� blodproppar i hj�rnan s� jag m�ste stanna hemma f�r att evetuellt bes�ka honom. Det �r helt sjukt

Tackar hj�rtligt dock Laszlo, s�ger till tidigare n�sta g�ng om du erbjuder dig igen. Tack �nd� dock

Posted by Laszlo on May-23-2006 18:10:

Aj fan, tr�kiga nyheter...n�v�l, det kommer fler fester och fler tillf�llen. V�nner �r trots allt viktigare...

Hur fan fick jag f�r mig att motala l�g i sm�land?

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »