TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by magrec on May-07-2006 19:00:

Niet zo gek ook dat de line up een beetje (mbt de progressive dj's) op die van dancevalley 2003/2004 lijkt aangezien extrema flink aan het shoppen is geweest bij excession (quantity discount) en dancevalley dat ook deed in 2003 maar ik durft te wedden dat dancevalley ook wel deep dish of sasha had willen boeken allleen was extrema ze dit keer te slim af.

Posted by ZZandirt on May-07-2006 19:38:

gezien de afstand zouden ze ook beide festivals aan kunnen doen... er zijn er die gekkere afstanden hebben afgelegd... ze zouden zelfs kunnen carpoolen

Posted by @win on May-07-2006 20:05:

Waar lullen we eigelijk over? De trancers kiezen voor dance valley, de proggers voor extrema. De echte keuze ligt bij de housers en de techno-ers. En aangezien we die twee groepen hier zwaar in de minderheid hebben lijkt een discussie voor mij vrij zinloos!

En ja het het is heerlijk om zo zwart-wit in hokjes te denken!

Posted by Chicane on May-07-2006 20:19:

quote:
Originally posted by ZZandirt
serieuze vraag: waar slaat dat spuit11 eigenlijk op??

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_...k_nog%29_modder

tot uw dienst.

Posted by Ultravibe! on May-07-2006 21:13:

quote:
Originally posted by @win
Waar lullen we eigelijk over? De trancers kiezen voor dance valley, de proggers voor extrema. De echte keuze ligt bij de housers en de techno-ers. En aangezien we die twee groepen hier zwaar in de minderheid hebben lijkt een discussie voor mij vrij zinloos!

En ja het het is heerlijk om zo zwart-wit in hokjes te denken!

Ja, daar heb je wel gelijk in.

Extrema is voor proggerts gewoon super vet (alhoewel Hernan en Tenaglia op DV staat dan), en laat mij nou ook nog in Eindhoven wonen.

Posted by Ultravibe! on May-07-2006 21:15:

Techno en Techhouse areas op Extrema zijn naar mijn mening trouwens ook echt om je vingers bij af te likken btw.

Posted by basvh on May-07-2006 21:34:

quote:
Originally posted by ZZandirt

ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan.

dank u.

quote:
Je wilt gewoon een vette dag hebben met vette muziek en een goede sfeer.

klopt heb ook nergens gezegd dat extrema een kut feest is of wat dan ook. dance valley past qua feestgevoel gewoon beter bij me. Dat leg ik vind ik best redelijk uit. Maar ja, dat is dis-respect tonen door onze huis-edgar.

quote:
Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite

tjah waarom niet? omdat deze naar mijn mening gewoon niet in de buurt komen. en heb daar ALTIJD argumenten voor gegeven.

quote:
Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.

klopt, helaas moet je dit jaar kiezen (mits we niet naar Berlijn gaan) mijn ervaring is bij de een beter dan de ander. So what's the problem. Als je grolsch lekkerder vind dan heineken dan drink je toch grolsch en geen heineken?

Posted by ZZandirt on May-07-2006 21:37:

quote:
Originally posted by Chicane
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_...k_nog%29_modder

tot uw dienst.

ghehe... weet wel wat het betekent, maar ik snap niet waarom meneer Snuggle zich zo laatdunkend over mij (in dit geval ben ik het, in andere (vele andere) gevallen betrof het anderen) meent te moeten uitlaten. ik geef een gefundeerde mening, post weliswaar niet zovaak meer, echter soms moet ik ff mijn toetsenbord molesteren. zeker als het dit soort infantiele moddergooierij betreft.

Posted by Stephan B on May-08-2006 08:18:

tamelijk heersende lijn omhoog naar wij dachten...

Posted by Muppy on May-08-2006 19:32:

RELLEEEEEEEUH

mensen kom op...zoals het er nu naar uitziet word het voor mij trouwens DV denk ik

Dat trek ik beter denk ik

Posted by TranceFool on May-09-2006 13:50:

Snuggle je bent jezelf weer eens ouderwets belachelijk aan het maken, dat is lang geleden, heerlijk

Waar blijft die reactie?

Posted by SnuggLe on May-09-2006 18:29:

quote:
Originally posted by TranceFool
Snuggle je bent jezelf weer eens ouderwets belachelijk aan het maken, dat is lang geleden, heerlijk

Waar blijft die reactie?

Kon het niet laten. Oke, op speciaal verzoek dan van jou Remco:

Voor Zzandirt. Kusje voor Bas en Ruben

Posted by ZZandirt on May-09-2006 22:35:

jesus (JAY voor intimi) en de rest van de wereld.....

kom een smet iets originelerigs, jij zielige, uitgerangeerde relnicht!!

lalalalala*

Posted by ZZandirt on May-09-2006 22:36:

*

inclusief chlamydia

Posted by Creamfields23 on May-14-2006 22:16:

Kaartjes zijn binnen

Posted by Siesta on Jun-20-2006 07:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij.

edit, had de line up nog niet bekeken omdat het meestal veel graftombe djs staan op dit feest, maar dat valt deze keer reuze mee! en zelfs een republic of MTV tent! Dit ga ik ff voorlegge bij ons in de groep

Posted by Creamfields23 on Jun-20-2006 21:19:

Misschien een noobish vraag, maar zou ik hier een videocamera naar binnen mogen nemen?

Posted by basd on Jun-20-2006 21:23:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Misschien een noobish vraag, maar zou ik hier een videocamera naar binnen mogen nemen?

Van mij wel!

Maar toch denk ik dat je beter gewoon effe met Extrema kan bellen.

Posted by franzelare on Jun-24-2006 09:01:

ik ga dit jaar helaas niet naar extrema, ze hadden het gewoon niet samen met DV moeten plannen!

daar ga ik nu 2 dagen met cam lopen

Posted by Gotcha85 on Jun-25-2006 18:07:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ga dit jaar helaas niet naar extrema, ze hadden het gewoon niet samen met DV moeten plannen!

daar ga ik nu 2 dagen met cam lopen

Extrema is altijd in dit weekend van juli, UDC maakt er dit jaar een puinhoop van door DV hetzelfde weekend te zetten

Nog geen timetable bekend btw?

Posted by Creamfields23 on Jun-25-2006 21:32:

En om uit het mailtje wat ik heb ontvangen te constateren zal dit snel uitverkocht gaan raken. Ik denk dat Dancevalley dat niet gaat halen.

Posted by Creamfields23 on Jun-29-2006 20:11:

Kwam net een vriend tegen in de stad. Ging even 8 kaarten halen dus nog niet uitverkocht. Ik hoor van steeds meer bekenden: "Oh ik ga ook" word leuk deze dag

Posted by MennoB on Jul-01-2006 08:03:

Weet iemand de Time-Table al?

Posted by Frenkieee on Jul-01-2006 09:10:

Nog niet. Ik ben E-friend en zodra de tt bekend is krijg ik hem via de mail.

Posted by basd on Jul-02-2006 14:20:

Kan na gisteren helemaal niet meer wachten, het is te hopen dat het weer een beetje mee blijft werken..

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »