TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Niet zo gek ook dat de line up een beetje (mbt de progressive dj's) op die van dancevalley 2003/2004 lijkt aangezien extrema flink aan het shoppen is geweest bij excession (quantity discount)
en dancevalley dat ook deed in 2003 maar ik durft te wedden dat dancevalley ook wel deep dish of sasha had willen boeken allleen was extrema ze dit keer te slim af.
gezien de afstand zouden ze ook beide festivals aan kunnen doen... er zijn er die gekkere afstanden hebben afgelegd... ze zouden zelfs kunnen carpoolen 
Waar lullen we eigelijk over? De trancers kiezen voor dance valley, de proggers voor extrema. De echte keuze ligt bij de housers en de techno-ers. En aangezien we die twee groepen hier zwaar in de minderheid hebben lijkt een discussie voor mij vrij zinloos!
En ja het het is heerlijk om zo zwart-wit in hokjes te denken! 
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt serieuze vraag: waar slaat dat spuit11 eigenlijk op?? |
| Originally posted by @win Waar lullen we eigelijk over? De trancers kiezen voor dance valley, de proggers voor extrema. De echte keuze ligt bij de housers en de techno-ers. En aangezien we die twee groepen hier zwaar in de minderheid hebben lijkt een discussie voor mij vrij zinloos! En ja het het is heerlijk om zo zwart-wit in hokjes te denken! |
Techno en Techhouse areas op Extrema zijn naar mijn mening trouwens ook echt om je vingers bij af te likken btw.
| Originally posted by ZZandirt ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan. |
| Je wilt gewoon een vette dag hebben met vette muziek en een goede sfeer. |
| Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite |
| Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden. |
| Originally posted by Chicane http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_...k_nog%29_modder tot uw dienst. |
tamelijk heersende lijn omhoog naar wij dachten...
RELLEEEEEEEUH
mensen kom op...zoals het er nu naar uitziet word het voor mij trouwens DV denk ik
Dat trek ik beter denk ik
Snuggle je bent jezelf weer eens ouderwets belachelijk aan het maken, dat is lang geleden, heerlijk
Waar blijft die reactie? 
| Originally posted by TranceFool Snuggle je bent jezelf weer eens ouderwets belachelijk aan het maken, dat is lang geleden, heerlijk Waar blijft die reactie? |
Kon het niet laten. Oke, op speciaal verzoek dan van jou Remco:
jesus (JAY voor intimi) en de rest van de wereld.....
kom een smet iets originelerigs, jij zielige, uitgerangeerde relnicht!!
lalalalala*
*
inclusief chlamydia
Kaartjes zijn binnen 
| Originally posted by SnuggLe Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. |

Misschien een noobish vraag, maar zou ik hier een videocamera naar binnen mogen nemen?
| Originally posted by Creamfields23 Misschien een noobish vraag, maar zou ik hier een videocamera naar binnen mogen nemen? |
ik ga dit jaar helaas niet naar extrema, ze hadden het gewoon niet samen met DV moeten plannen!
daar ga ik nu 2 dagen met cam lopen
| Originally posted by franzelare ik ga dit jaar helaas niet naar extrema, ze hadden het gewoon niet samen met DV moeten plannen! daar ga ik nu 2 dagen met cam lopen |

En om uit het mailtje wat ik heb ontvangen te constateren zal dit snel uitverkocht gaan raken. Ik denk dat Dancevalley dat niet gaat halen. 
Kwam net een vriend tegen in de stad. Ging even 8 kaarten halen dus nog niet uitverkocht. Ik hoor van steeds meer bekenden: "Oh ik ga ook" word leuk deze dag ![]()
Weet iemand de Time-Table al?
Nog niet. Ik ben E-friend en zodra de tt bekend is krijg ik hem via de mail.
Kan na gisteren helemaal niet meer wachten, het is te hopen dat het weer een beetje mee blijft werken..