TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Freezel En met trein/bus? |
We zijn met z'n 3-en vanaf Berchem. Ik had al gevonden dat er een trein is van Berchem naar Lier, dus dat is geen probleem. Nu nog vanaf Lier naar de club 
| Originally posted by Freezel We zijn met z'n 3-en vanaf Berchem. Ik had al gevonden dat er een trein is van Berchem naar Lier, dus dat is geen probleem. Nu nog vanaf Lier naar de club |
| Originally posted by Blue Sky 99 Van Berchem naar Lier met de trein is een kwartiertje, maar van het station naar Illusion is nog wel een heel eindje ... |
normaal ook present... mike is wel laat idd. en wa kost het nu vanavond? dacht 10-15 ipv 5-10 ? al sta onderaan de laatste mail 5-10... zou die eigelijk moeten afdrukken en meepakken dan 
Roll call? 
Vishnu (+3)
Vishnu (+3)
Bl@ckout (+4)
bussen:
hier
Ge kunt ofwel naar Lier treinen, ofwel naar Duffel. Illusion ligt op de baan tussen Lier en Duffel.
tonite: 
| Originally posted by djcresto In Berchem dus de E19 nemen... Voor de rest volg je onderstaande beschrijving maar, zo ben ik er ook al geraakt. At the Ring in Antwerp take the E19 until EXIT 8 (Rumst), direction Duffel-Lier. Follow direction Duffel (long way!). At the 2nd trafficlights, take a left turn (direction Lier). This is the Mechelsesteenweg. Illusion is located at No. 382 on your left, about 2 Km from the center of Duffel. (next to Sportscenter �t SAS) |
| Originally posted by Blue Sky 99 Aan het station zelf vertrekken de bussen van het openbaar vervoer, je moet een bus richting Mechelen nemen denk ik (vraag bij het opstappen aan de chauffeur voor de zekerheid maar dat hij langs de Mechelsesteenweg rijdt) Er is volgens mij wel een bushalte vlak aan de Illusion. Zoals Cresto al zei, de club ligt naast een tennisclub en ligt vrij achterin ... |
maar de laatste bus vertrekt al om 22.17 aant station van lier...
tkost teveel...
Klaar voor weer een setje van de Schulzmeister.
En ik ben eens benieuwd in hoeverre die set gaat gelijken op die van in Amsterdam.
Aangezien ik gisteren niet in Pulse Factory ben geraakt (chauffeur van dienst zijn fout)... Ben ik vanavond ook aanwezig in Illusion!!
Welke BeTA's gaan der allemaal...
Devilex
Den Backer
... ?
moi
Devilex
Den Backer
MrCanon
Devilex
Den Backer
MrCanon
diddi
Allemaal in BETA-outfit! 
| Originally posted by diddi Allemaal in BETA-outfit! |
ik hem oek genne... die zijn niet meer verkrijgbaar blijkbaar ![]()
| Originally posted by diddi ik hem oek genne... die zijn niet meer verkrijgbaar blijkbaar |
Devilex
Den Backer
MrCanon
diddi
Solar (+5)
Ik kom in Armada outfit. Vind ik ook wel passen.
| Originally posted by Progrez ... En ik ben eens benieuwd in hoeverre die set gaat gelijken op die van in Amsterdam. |
Ik hoop dat em niet te diep gaat draaien... Liefst zoveel mogelijk uplifting stuff ! 
Devilex
Den Backer
MrCanon
diddi
Solar (+5)
Mike Foston
Synthesia
TOR
Progrez
Vishnu (+3)
Bl@ckout (+4)
Weer een waanzinnige avond

ging me broer en ne maat. maar broer zen vriendinneke begint gistrenavond inees histerischen ambras te maken tege mij �n mijn broer waark ni echt tegenkan. die effe trug uitgekaffert ma wel heel de avond en goesting om weg te gaan om zeep...
biatch 
| Originally posted by Antony ging me broer en ne maat. maar broer zen vriendinneke begint gistrenavond inees histerischen ambras te maken tege mij �n mijn broer waark ni echt tegenkan. die effe trug uitgekaffert ma wel heel de avond en goesting om weg te gaan om zeep... biatch |