TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID&T
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
man man, is die discussie hier nog altijd bezig?
tis nu eenmaal duur ja, ma al da gezeik hier gaat daar denk ik ni veel aan veranderen
Kom Push, tis genoeg geweest nu. ;-)
It's an evil world out there you know.
soit om af te sluiten:
lol, drama
om af te sluiten:
u nasty?? 

| quote: |
| Originally posted by FredNova Ach ja ![]() Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak ![]() Hopelijk maak je nog heel wat leuke feestjes mee (die dan niet te duur zijn). |
Echt kapot lachen hier 
| Originally posted by FredNova Echt kapot lachen hier |
| Originally posted by Push2005 Het is dan wel h��l duidelijk merkbaar dat je voor ID&T werkt... Je neemt terechte opmerkingen helemaal niet serieus en je lacht ze gewoon weg ipv er deftige antwoorden op te formuleren. Precies alsof je voor de ideale organisatie werkt en niets van kritiek ertegen duldt ... Ksnap trouwens nie eens wat er zo grappig aan is tbh |

oh my god, het komt echt wel zielig
misschien kan er iemand gewoon weer over tomorrowland beginnen, is er bvb iemand die weet wat er de zaterdag allemaal te doen is op dienne camping?
| Originally posted by novio fred nova is den besten ge moet dat verstaan e fred, de meeste gastjes hier zijn maar simpele studentjes nog nooit nen belastingsbrief ingevuld |
ik heb het gevoel dat da hier een discussie zonder einde is... kan da?
| Originally posted by christina ik heb het gevoel dat da hier een discussie zonder einde is... kan da? |
haha toevallig krijg ik hier net de ID&T nieuwsbrief
| Originally posted by christina haha toevallig krijg ik hier net de ID&T nieuwsbrief |
Oh boy, wat een thread weeral, en ik heb me dan nog ni gemoeid ook ni
Anyway, Push en Bert slaan op sommige punten echt wel de nagel op de kop, en ik vind het echt jammer Fred dat je niet gewoon met die mannen daarover kunt discussi�ren zonder hen als complete idioten af te stempelen. Het zal ook al wel duidelijk zijn dat ik mijn idee heb over de politiek van ID&T, en dat idee is niet gebaseerd op wat wilde veronderstellingen en gebrekkige economische kennis. Ik heb 5 jaar jeugdhuiswerk gedaan en kheb 4 jaar mee de 2de grootste fuif van het jaar in Schoten georganiseerd, waar we toch ook met budgetten van over het miljoen oude belgische franken werkten. Dus pakt dat ik in grote lijnen toch ook wel weet wat er komt kijken bij het organiseren van een feestje.
En ja, ik heb ook m'n vragen en bedenkingen bij sommige moves van ID&T, zowel geldelijk als op marketinggebied. Het is wel jammer dat je daarmee altijd wel op een muur botst bij de mensen die net in de positie zitten om iets met die feedback te doen. Uw bedrijf tot in het oneindige blijven verdedigen en opbouwende kritiek als kinderpraat en zever afdoen is totaal niet realistisch, en het versterkt alleen nog maar het beeld dat bepaalde mensen van ID&T hebben...
Enfin, da wil ni zeggen dat ik ID&T een kutbedrijf vind enzo, ze hebben al veel gedaan voor de scene. Maar niet alles wat ze doen is onvoorwaardelijk goed, that's all. 
Ik heb er een aparte thread van gemaakt en een hoop kinderachtige posts verwijderd (en dat waren er heel wat). Hou het tof en gezellig aub!

Zoagevente
| ik snap trouwens niet waarom iederene op push zijn kap springt. mag er al helemaal niet meer gediscussieerd worden op een forum of zo? |
| Originally posted by CygnusX Ik heb er een aparte thread van gemaakt en een hoop kinderachtige posts verwijderd (en dat waren er heel wat). Hou het tof en gezellig aub! |
| Originally posted by Xilver Ik mis Antwerp Is Burning echt. |
| Originally posted by novio oh my god, het komt echt wel zielig misschien kan er iemand gewoon weer over tomorrowland beginnen, is er bvb iemand die weet wat er de zaterdag allemaal te doen is op dienne camping? |
is sensation white al uitverkocht...
wat jammer
zouden ze nu op een jeansaddict forum klagen over geldkloppers als G-star, Tommy Hilfiger, Energy, Replay, Diesel ?
ID&T speelt volgens mij gewoon mee in op het snobisme...
al wil ik best geloven dat daar nen harde wereld is, maar sommige argumenten waren hier alvast goed raak.
Hihi, ben gestopt aan pagina 4. Toevallig heb ik een cursusje Economie gehad, daar heb ik onder andere geleerd: prijs onder monopolie > prijs onder vrije markt. En natuurlijk is het te duur, eens ze een deftige reserve hebben mogen ze wat mij betreft break-even draaien. Push2005, zo te horen ben je politiek links, hopelijk besef je dat. Ik ben dat ook hoor 
Down with InBev, overdreven lonen van topmanagers en overdreven hoge dividenten op aandelen. Down with it all! En een vermogentaks. Rap!
lol