TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Real Waar ![]() Die tribal shizzle ofwa? |
| Originally posted by TOR Wim, je verrast me We zorgen ervoor dat we dit weekend een remix pack klaar hebben (midi + gezangen + mss nog wat andere geluiden), dan zien we nog wel wie we contacteren In mijn hoofd klinkt een Icone remix iig al erg vet, maar we wilden je niet nogmaals lastigvallen ![]() |

| Originally posted by Icone Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? |
| Originally posted by Icone Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? |
hell yeah!
denk dat iedereen hier wel goeie uplifting wil horen
| Originally posted by Icone Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is Belgi� dan zo be�nvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis. |
| Originally posted by Pumaz Blue Sky : al je het hebt op die fluit, die is eigenlijk hetzelfde als in die remix, maar daar trok ik mij niks van aan ![]() |
Anderzijds is het wel een verdomde lekkere fluit die je genomen hebt
| Originally posted by Icone Eej, met trance moogt ge mij altijd lastig vallen ![]() Merci voor de remix pack trouwens! Van zodra ik er wat tijd voor heb zet ik mij er aan. Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is Belgi� dan zo be�nvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis. |
| Originally posted by Blue Sky 99 Hehe, ik wist het Anderzijds is het wel een verdomde lekkere fluit die je genomen hebt |
| Originally posted by Dj LPG da s zoooo dubbelzinnig |
| Originally posted by Push2005 Maak er een "Everywhere"-achtige track van; met epische break enzo Paar supersaws mogen ook... 't kan niet uplifting genoeg zijn |