TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01-07-2006] Awakenings Festival - Spaarnwoude
Pages (3): « 1 2 [3]
ik zie Bram rond 11 uur in de trein, we zien jullie allemaal binnen wel inderdaad.
heb er zin in!!! wordt geweldig weer en met geweldig muziek erbij kan de dag niet meer stuk... 
het was een top feest!
ik heb me weer mega goed vermaakt!
Geweldig feest weer, muziek is hier van minder belang, de sfeer is zo relaxt altijd op awfs en de muziek was ook zeer ok, de hele fokking dag lekkere heupwieg funky minimal in de zon. Alleen villalosbol was wel heul vaag maar die had wel een paar freaky vette platen zeggen.
Erg goed vermaakt moet ik zeggen. 
DJ's die me het meest zijn bijgebleven:
DJ Agent, nooit van gehoord... draaide �rg leuke plaatjes. Ging al goed los daar op de vroege middag.
R&L, zoals verwacht goed. Echter in 1,5 uur 3-4 onbekende platen gehoord. Draaien volgens mij al 2-3 jaar hetzelfde. Blijft desondanks een erg goeie sound.
Kanzyani, laatste half uur meegemaakt. Echt super swingend, en toch zware techno. Hele goeie shit
Karotte, even een minuut of 20 meegepakt. Wat een rare freak is die kerel, hij ging helemaal los. Ook wel leuke plaatjes.
Lekebusch, deze kerel stond echt compleet los te gaan. Heb hem eerder wel meerdere malen gezien maar kan me niet herinneren dat hij zo enthousiast achter de decks stond. Helemaal geweldig. Werd ook flink toegejuicht op het eind.
Main ben ik vrijwel niet geweest. Erg slappe hap. Luister ik thuis wel.
Zeer geslaagd dus. Stap met veel energie mn examens in van komende weken. 
Verder ook geen ta�rs gezien. Mede door het feit dat ik mn 06 in de auto had laten liggen. Volg. keer hopelijk beter.
| quote: |
| Originally posted by M5 Verder ook geen ta�rs gezien. Mede door het feit dat ik mn 06 in de auto had laten liggen. Volg. keer hopelijk beter. |