TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Handlar inte om sj�lvf�rtroende i detta fall, tror jag, �r mest realist...
kanske n�got f�r sj�lvkritisk dock 
En polare fixade en hytt ig�r, s� ni f�r nog st� ut med mig p� kryssen ocks� 
�r det n�gon h�r som k�nner att dom har en hyttplats �ver s� �r jag mer �n villig att fylla den. 
2 st 2 personers hytter kirrade! Min f�rsta mbar kryssningen kunde knappast ha en b�ttre lineup 
Det ska fan mycket till om jag ska f�lja med, Mina kompisar och alla runtomkring �r inte s�rskillt roliga
Skulle utan tvekan �ka dit ensam om det inte var 20 �rs gr�ns.
du f�r ju dispans om du mailar.
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever dag1 uppe i Panorama var ju grymt bra ocks�... jag var d�r under hela Oakenfolds set eftersom det var s� satans tr�ngt d�r nere + han kunde ju knappt mixa... |
, men det var ju def v�rt att h�lla sig vaken d� hernan Cattaneo gjorde kryssen v�rd varenda krona
sen styrde ju beyer ocks� upp dag 2 som redan n�mnt...=P
PROGRAM & DJ LINEUP
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, d�ck 7-8
22.30-01.00 StoneBridge
01.00-03.30 Armin van Buuren
03.30-06.00 Markus Schulz
13.30-15:30 StoneBridge
15:30-17:30 Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, d�ck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon
13.30-17.00 ? - Info kommer snart
FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, d�ck 7
22.00-00.00 ? - Info kommer efter 20 juni
06.00-10.00 ? - Info kommer efter 20 juni
http://www.doghouseboys.com/events/summercruise06.asp
Woho Stonebridge b�da dagarna
.. d� g�r det inte s� mkt om man missar honom dag1 .. krockar ju me Remy 
mycket intressant!
J�vla skit. Harry Lemon och Schulz krockar ju ffs.
men skit dekay och armin krockar ocks�, hade hoppats att dekay skulle v�rma �t armin :/
aja f�r v�l pendla lite fram � tillbaka helt enkelt.
jag har tv� tomma platser numera eftersom en person valde att banga pga. studier, n�gon som vill h�nga p� � ta med en kompis?
| Originally posted by Vizay men skit dekay och armin krockar ocks�, hade hoppats att dekay skulle v�rma �t armin :/ aja f�r v�l pendla lite fram � tillbaka helt enkelt. jag har tv� tomma platser numera eftersom en person valde att banga pga. studier, n�gon som vill h�nga p� � ta med en kompis? |
Gimme!Gimme!!Gimme!!!
FAN VA BRA! Lite seri�s j�vla musik andra dagen f�r en g�ngs skull..!
Efter ett koffeinintag som hade spr�ngt en nosh�rnings hj�rta s� lyckades jag komma upp klockan 8:15 och f� tag p� silja och en hytt, s� nu t�nker jag f*n inte missa den h�r kryssningen iaf. 
Nu har mina polare backat ur helt pl�tsligt.
N�n som har en hyttplats ledig? 
| Originally posted by Laszlo FAN VA BRA! Lite seri�s j�vla musik andra dagen f�r en g�ngs skull..! |
| Originally posted by Braxen Har ja missat n�tt ? .. |
| Originally posted by Laszlo Vanligtvis �r det andra dagen som �r b�st p� kryssningarna, men senaste kryssningen var det Scot som avslutade, vilket inte riktigt �r my cup of tea...�r jag inte helt ute o cyklar var det dana som avslutade andra dagen kryssningen dessf�rinnan vilket �r �nnu mer skr�p... |
| Originally posted by Laszlo Vanligtvis �r det andra dagen som �r b�st p� kryssningarna, men senaste kryssningen var det Scot som avslutade, vilket inte riktigt �r my cup of tea...�r jag inte helt ute o cyklar var det dana som avslutade andra dagen kryssningen dessf�rinnan vilket �r �nnu mer skr�p... |

hytterna betalda och klara, it's party time...snart 
Vi ska �ka och betala v�ra 2 hytter idag �r det t�nkt, �r v�l sista betalningsdagen idag ? 
Japps, idag �r sista inbetalningsdag f�r de som blev uppringda av silja...v�ra hytter betalades tidigare idag, 8 tappra sj�lar fr�n Sm�land som bilar upp till noll�ttaland 
2 Hytter kirraaaddeee! 
Helt klart den b�sta lineupen hittils p� kryssningarna enligt min smak. �r en superstor fan av "Armada g�nget" Men vafan g�r d� monday bar?
L�gger b�de Armin & Markus p� kv�llen p� stora golvet - samtidigt som Remy, Matthew Dekay & Harry Lemon p� det lilla. Sedan har man inga bra namn alls p� fredagen. Riktigt d�ligt om det blir s�. Detta betyder ju att man missar Remy & Co p� det lilla golvet. F�r inte fan bangar man Armin & Markus? Lite m�rkligt ocks� att Armin lirar f�re Markus (och dessutom bara 2 timmar) eftersom Amrin's stil �r betydligt h�rdare �n Markus.
Som sagt j�vligt bra lineup - men kasst uppl�gg. Hoppas Monday bar tar sitt f�rnuft till f�nga och flyttar n�gra Armada namn till fredagen.