TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Moisture & Garden producties
Pages (3): « 1 2 [3]
Late reply:
Ik vind de track ook heel goed, klonk zalig op de BETA Party 
Het klinkt inderdaad allemaal zeer goed, maar die kick ziet er wel heel bizar uit in Live 
Niet dat dat belangrijk is 
Hoewel hier steeds minder en minder mensen naar trance luisteren plaats ik toch maar een link naar onze (voorlopig) laatste productie. Het betreft deze keer een remix die ongeveer al een jaar oud is 
Artist : Icone
Title : Out There
Version : Moisture & Garden Remix
Genre : uplifting trance
Duration : 7'30"
Size : 17.1 MB
Bitrate : 320 kbps
Download : LINK
Qua structuur, opbouw en sound denk ik dat het onze vorige nummers wel overtreft.
Alle reacties zijn als vanouds weer welkom, misschien helpt het voor ons om de draad weer op te pikken! 
Qua sound zit het inderdaad goed, opnieuw dat trancegevoel van vroeger maar dan in een modern klankjasje. De intro is naar mijn gevoel wel iets te minimalistisch. De plaat moet zijn kracht vooral halen uit de sterke opbouw vanuit de breakdown, naar het voorbeeld van Splendor en Starburst.
Hebben jullie nog ergens melodie�n onder het stof liggen? Misschien kan dat voor mij ook een aanzet betekenen om er opnieuw in te vliegen 
Jack, 'Close Up' is al sinds vorige zomer voor 90% afgewerkt.
We moeten de draad dringend weer 's oppikken 
| quote: |
| Originally posted by TOR Jack, 'Close Up' is al sinds vorige zomer voor 90% afgewerkt. We moeten de draad dringend weer 's oppikken |

Haha, ik heb er nog genoeg liggen van je
Maar zoals je weet geraak ik zelden boven de grens van 2 minuten de laatste tijd