TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Equador is ook wel een stugge ploeg, lastig om tegen te spelen denk ik.. vooral als je creativiteit mist.
Verwacht dat ze tegen de duitsers wel vanaf min 1 met de beuk erin spelen.
Niet echt onder de indruk van alle 4 de teams. Duitsland krijgt het echt zwaar na de groepsronde.
lalalalala
Subleague "Tranceaddict" RANGLIJST
Positie Naam Totaal pos Score
nu vorig nu vorig Totaal 1 2 3 4 5 Dagscore
1 - (Ruben Verhagen) 473 - 16 16 0 0 0 0 16
2 - De Slome Donders 4067 - 7 7 0 0 0 0 7
3 - lala 6327 - 5 5 0 0 0 0 5
4 - Ar Hero's 18102 - 0 0 0 0 0 0 0
TRINIDAD & TOBAGO
geweldige wedstrijd. Zweden was beter, maar geweldig hoe de soca warriors stand hielden
Don Leo zal wel één van de helden zijn in T&T.
TNT!!
wedstrijd gemist gvd

Haha, ja hoe vet idd TNT en Leo Legchopper 
Vieze Argentijnen. Langharig tuig 
Dat wordt winnen vandaag 
ik heb mn manager op 3-1 staan...
Ik wilde in de stad gaan kijken maar er is het festival van levenslied bezig hiero.
Ik weet niet hoe ze dat willen combineren. Wel even kijken of we nog wat geile Annie's kunnen traceren 
Zelfde hier in Delft met de Mooi Weer Spelen... De horeca in het centrum mag vandaag de wedstrijd niet vertonen omdat de politie maar 1 evenement tegelijk aan zou kunnen 
0-1 
ROBBENNNNN!!!
Robben
Volgende winnen en we gaan denk ik wel door 
Nog 1 punt en we zitten in de 2e ronde...
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Nog 1 punt en we zitten in de 2e ronde... |
Kunnen we tegen Argentinie lekker rustig aan doen
3 punten kunnen in feite ook al genoeg zijn, alleen in dit geval niet door die magere 1-0.
Maar goed, we pakken die Argentijnen en Ivorianen ook gewoon.
Ik zie ze nog wel ver komen.
Wedstrijd van vandaag was niet superveelzeggend, denk dat als oranje savonds speelt en het wat koeler is ze makkelijker dominant en overtuigender kunnen spelen.
Vond oranje in de duels sterk, er staat een team.. met de individuele kwaliteiten voorin erbij moet het wel goed komen in deze poule verwacht ik.
Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!
ederland had deze wedstrijd makkelijk net 4-0 of misschien wel 4-1 kunnen winnen, als ze meer op de aanval speelde. Maar begrijpelijk, met 30 graden dat ze het bij 1-0 gewoon uit speelde en met 3 punten nu samen met Argentinië bovenaan staan!
Tevens was het ook heel gezellig in de kroeg! 
| Originally posted by MennoB Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben! |
Ik had persoonlijk Robben na de eerste goal gewisseld 
| Originally posted by MennoB Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie v��l beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben! |
| Originally posted by moogwai Het gaat ook om de beslissende dingen! Van Persie was beslissend door DE perfecte pass, Robben door zijn snelheid en koelbloedigheid. De teams in Nederlands poule zijn redelijk gelijkwaardig, 1 actie kan beslissend zijn en Van Persie en vooral Robben zijn hier cruciaal in. Verder kan Van Nistelrooy uit het niets een goal maken net zoals een Crespo, Drogba of een Kezman. Je kunnen misschien wel slecht spelen, maar het gaat toch om de beslissende acties en goals. Vond trouwens Ivoorkust en Argentinie ook niet geweldig. Ivoorkust heeft een slecht middenveld en Argentinie ook geen exceptionele spelers die echt het verschil kunnen maken door een beslissende actie. Ja misschien Messi dan, maar de vraag is hoe fit hij is? Zelfde geldt voor v/d Vaart die mits fit echt wel beter is als een Sneijder. Hooguit de defensie van de Argentijnen is wat sterker als die van Nederland. Hopen op een ingeving van Robben of Van Persie dus |
. | quote: |
| Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben! |
1 1 Ar Hero's 47 310 44 44 0 0 0 0 13
2 2 De Slome Donders 315 366 38 38 0 0 0 0 7
3 3 (Ruben Verhagen) 3180 992 27 27 0 0 0 0 0
4 4 lala 15239 9544 15 15 0 0 0 0 0
Zo mag ik het zien