TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Mindphaser on Jun-09-2006 21:17:

Equador is ook wel een stugge ploeg, lastig om tegen te spelen denk ik.. vooral als je creativiteit mist.
Verwacht dat ze tegen de duitsers wel vanaf min 1 met de beuk erin spelen.

Posted by magrec on Jun-10-2006 08:41:

Niet echt onder de indruk van alle 4 de teams. Duitsland krijgt het echt zwaar na de groepsronde.

Posted by DjRV on Jun-10-2006 09:52:

lalalalala

Subleague "Tranceaddict" RANGLIJST
Positie Naam Totaal pos Score
nu vorig nu vorig Totaal 1 2 3 4 5 Dagscore
1 - (Ruben Verhagen) 473 - 16 16 0 0 0 0 16
2 - De Slome Donders 4067 - 7 7 0 0 0 0 7
3 - lala 6327 - 5 5 0 0 0 0 5
4 - Ar Hero's 18102 - 0 0 0 0 0 0 0

Posted by Zand|Man on Jun-10-2006 18:14:

TRINIDAD & TOBAGO

geweldige wedstrijd. Zweden was beter, maar geweldig hoe de soca warriors stand hielden Don Leo zal wel één van de helden zijn in T&T.

Posted by @win on Jun-10-2006 18:28:

TNT!!

Posted by Siesta on Jun-10-2006 18:35:

wedstrijd gemist gvd

Posted by eieregooie on Jun-10-2006 22:56:

Haha, ja hoe vet idd TNT en Leo Legchopper

Posted by jp on Jun-11-2006 00:02:

Vieze Argentijnen. Langharig tuig

Posted by Dj_Day-V on Jun-11-2006 08:18:

Dat wordt winnen vandaag

Posted by Siesta on Jun-11-2006 09:01:

ik heb mn manager op 3-1 staan...

Posted by Creamfields23 on Jun-11-2006 09:52:

Ik wilde in de stad gaan kijken maar er is het festival van levenslied bezig hiero. Ik weet niet hoe ze dat willen combineren. Wel even kijken of we nog wat geile Annie's kunnen traceren

Posted by eieregooie on Jun-11-2006 12:14:

Zelfde hier in Delft met de Mooi Weer Spelen... De horeca in het centrum mag vandaag de wedstrijd niet vertonen omdat de politie maar 1 evenement tegelijk aan zou kunnen

Posted by Siesta on Jun-11-2006 13:53:

0-1

Posted by Muppy on Jun-11-2006 14:21:

ROBBENNNNN!!!

Posted by Dj_Day-V on Jun-11-2006 15:21:

Robben Volgende winnen en we gaan denk ik wel door

Posted by Cosmic on Jun-11-2006 15:36:

Nog 1 punt en we zitten in de 2e ronde...

Posted by eieregooie on Jun-11-2006 15:48:

quote:
Originally posted by Cosmic
Nog 1 punt en we zitten in de 2e ronde...

Niet noodzakelijk... Gelijk tegen Ivoorkust, verlies tegen Argentinie en winst van Ivoorkust op S&M, en we staan gelijk met Ivoorkust... deze 1-0 gaat Nederland dan niet echt helpen vrees ik... Wat dat betreft kunnen we maar beter nog een keertje winnen Kunnen we tegen Argentinie lekker rustig aan doen

Posted by Frenkieee on Jun-11-2006 16:52:

3 punten kunnen in feite ook al genoeg zijn, alleen in dit geval niet door die magere 1-0.

Maar goed, we pakken die Argentijnen en Ivorianen ook gewoon.

Posted by Mindphaser on Jun-11-2006 16:55:

Ik zie ze nog wel ver komen.
Wedstrijd van vandaag was niet superveelzeggend, denk dat als oranje savonds speelt en het wat koeler is ze makkelijker dominant en overtuigender kunnen spelen.

Vond oranje in de duels sterk, er staat een team.. met de individuele kwaliteiten voorin erbij moet het wel goed komen in deze poule verwacht ik.

Posted by MennoB on Jun-11-2006 18:27:

Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!

ederland had deze wedstrijd makkelijk net 4-0 of misschien wel 4-1 kunnen winnen, als ze meer op de aanval speelde. Maar begrijpelijk, met 30 graden dat ze het bij 1-0 gewoon uit speelde en met 3 punten nu samen met Argentinië bovenaan staan!

Tevens was het ook heel gezellig in de kroeg!

Posted by Unique2701 on Jun-11-2006 20:32:

quote:
Originally posted by MennoB
Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!

Van Persie idd weinig aan de bal, maar hij ging ook weinig duels aan, en dat deed Robben wel.

Posted by jp on Jun-11-2006 20:32:

Ik had persoonlijk Robben na de eerste goal gewisseld

Posted by moogwai on Jun-12-2006 19:06:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie v��l beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!

Het gaat ook om de beslissende dingen! Van Persie was beslissend door DE perfecte pass, Robben door zijn snelheid en koelbloedigheid.

De teams in Nederlands poule zijn redelijk gelijkwaardig, 1 actie kan beslissend zijn en Van Persie en vooral Robben zijn hier cruciaal in. Verder kan Van Nistelrooy uit het niets een goal maken net zoals een Crespo, Drogba of een Kezman. Je kunnen misschien wel slecht spelen, maar het gaat toch om de beslissende acties en goals.

Vond trouwens Ivoorkust en Argentinie ook niet geweldig. Ivoorkust heeft een slecht middenveld en Argentinie ook geen exceptionele spelers die echt het verschil kunnen maken door een beslissende actie. Ja misschien Messi dan, maar de vraag is hoe fit hij is? Zelfde geldt voor v/d Vaart die mits fit echt wel beter is als een Sneijder. Hooguit de defensie van de Argentijnen is wat sterker als die van Nederland. Hopen op een ingeving van Robben of Van Persie dus

Posted by Siesta on Jun-12-2006 19:22:

quote:
Originally posted by moogwai
Het gaat ook om de beslissende dingen! Van Persie was beslissend door DE perfecte pass, Robben door zijn snelheid en koelbloedigheid.

De teams in Nederlands poule zijn redelijk gelijkwaardig, 1 actie kan beslissend zijn en Van Persie en vooral Robben zijn hier cruciaal in. Verder kan Van Nistelrooy uit het niets een goal maken net zoals een Crespo, Drogba of een Kezman. Je kunnen misschien wel slecht spelen, maar het gaat toch om de beslissende acties en goals.

Vond trouwens Ivoorkust en Argentinie ook niet geweldig. Ivoorkust heeft een slecht middenveld en Argentinie ook geen exceptionele spelers die echt het verschil kunnen maken door een beslissende actie. Ja misschien Messi dan, maar de vraag is hoe fit hij is? Zelfde geldt voor v/d Vaart die mits fit echt wel beter is als een Sneijder. Hooguit de defensie van de Argentijnen is wat sterker als die van Nederland. Hopen op een ingeving van Robben of Van Persie dus

hier kan ik me wel aardig invinden idd.

Ivoorkust is een leuke ploeg, goede aanval en redelijk middenveld, maar verdedigen? Gebruik maken van de snelheid van Eboue op rechts? Ik vind ze totaal niet slim spelen, lopen zich een ongeluk maar bereiken amper wat. Argentinië speelde gewoon heel erg beheerst en professioneel en won. Je ziet dat trouwens bij al die afrikaanse landen, totaal geen organisatie en verdediging.

Ik denk dat we vrijdag gewoon van Ivoorkust gaan winnen. Met robben weer in topvorm, en van Persie op rechts krijgen de backs van Ivoorkust het erg zwaar. Hopelijk proberen ze nu wat vaker de achterlijn te halen zodat RvN ze erin kan koppen.

Tegen argentinië geef ik onszelf wel kansen, maar het wordt een moeilijke pot. Maar het naar mijn mening gewoon 50/50 dan!

quote:
Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!

Ik denk dat dit mede dankzij Heitinga kwam, dit vaak een crosspass hanteerde naar links, en van bommel die vaak een tikkie breed gaf naar Sneijder. Maar ik weet zeker dat van Basten dit tegen zn mannen zegt en hier op gaat trainen. Ook werkte het wel mee, dat men erachter kwam dat Robben in topvorm was, en dan neem je snel de beslissing om de bal maar weer op robben te spelen.

Posted by Asperge on Jun-13-2006 06:50:

1 1 Ar Hero's 47 310 44 44 0 0 0 0 13
2 2 De Slome Donders 315 366 38 38 0 0 0 0 7
3 3 (Ruben Verhagen) 3180 992 27 27 0 0 0 0 0
4 4 lala 15239 9544 15 15 0 0 0 0 0

Zo mag ik het zien

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »