TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zillion Beach Oostende
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Ahn Sach terug van weggeweest...
We zullen dan donderdag afspreken he, ik bel u wel dan...
Gaat Fred nie mee?
Donderdag 20 juli
* Synthesia
* Den Backer + Devilex + min. 2
Zaterdag 22 juli
* Synthesia +1
* TOR (kunt maken dat ge komt )
| quote: |
| Originally posted by domineesje ik weet waarom den 19/8 Den Backer (suprise-dj en wel echt suprise-dj )Maar iemand (en nee niet frank maar iemand van de beta's ) heeft me gevraagd de naam nog niet te vernoemen... |
| Originally posted by Kelly* denk ge dat echt is? heb men twijfels.... |
Is da nu weer aan de gang, ja ? Precies of gij de surprise dj per se moogt weten en wij nie, ma der toch uitgebreid over beginnen? Dat noemt men "attention wh0ring"
Nuja, ik kun toch nie komen 
tja luc
^ connecties h� 
| Originally posted by domineesje niet mijn 1 april grap he, andere naam |
| Originally posted by Push2005 Is da nu weer aan de gang, ja ? Precies of gij de surprise dj per se moogt weten en wij nie, ma der toch uitgebreid over beginnen? Dat noemt men "attention wh0ring" |
Must... not... post... ARGH
Ti�sto heeft derstraks tegen mij op MSN gezegd da em diarree heeft, en dat em om de vijf minuten moet gaan schijten.
| Originally posted by Push2005 Is da nu weer aan de gang, ja ? Precies of gij de surprise dj per se moogt weten en wij nie, ma der toch uitgebreid over beginnen? Dat noemt men "attention wh0ring" |
| Originally posted by Xilver Ti�sto heeft derstraks tegen mij op MSN gezegd da em diarree heeft, en dat em om de vijf minuten moet gaan schijten. |
| Originally posted by Belgian Bonzai Van buuren heeft gevraagd of ik wa minder luid wil snurken |
| Originally posted by Synthesia Zaterdag 22 juli * Synthesia +1 * TOR (kunt maken dat ge komt ) |
zeveraars ![]()
| Originally posted by domineesje ik weet waarom den 19/8 Den Backer (suprise-dj en wel echt suprise-dj )Maar iemand (en nee niet frank maar iemand van de beta's ) heeft me gevraagd de naam nog niet te vernoemen... |
Gans mijne zomer was al vol & da was het enigste gaatje da nog overschiet... Dus ies nr zillion beach... 
mijn kat he
was juist ulle aan 't plagen

this toch maar de zillion topic dioe op niks slaat, dus waarom hier niet lekker onnozel doen 
| Originally posted by domineesje mijn kat he was juist ulle aan 't plagen |
ja, 's wel lachen dit
^ Ik gaan neer man, ni normaal...
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Ik gaan neer man, ni normaal... |
Ik kon er niet genoeg van krijgen 
| Originally posted by djcresto damn J, de 2e keer al vandaag |