TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Belgie zal de wereldbeker alleszins al niet winnen 
Waarschijnlijk zal Brazilie weer aan het langste eind trekken...
Alhoewel voor mij mag het gerust eens een outsider zijn lijk bv.ivoorkust of mexico of dergelijke
Tis al ruzie bij Fransen, Coupet en Barthez liggen - terecht - in de clinch.
En Ballack bij Duitslang en Del Horno bij Spanje zijn onzeker door blessures...
http://www.tranceaddict.com/forums/...lts&pollid=5365
Weinig vertrouwen in Spanje precies. En dat met zo'n schitterend elftal, misschien staat er deze keer w�l eens een ploeg op het veld. Finale Brazili� - Spanje zou ook niet slecht zijn. 
Spanje is gewoon d� typische ploeg die met een enorm sterk elftal aan zo'n EK of WK beginnen, maar nooit de verwachtingen kan inlossen, net zoals Portugal. Al hoop ik wel dat het deze keer eindelijk anders is. 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Tis al ruzie bij Fransen, Coupet en Barthez liggen - terecht - in de clinch. En Ballack bij Duitslang en Del Horno bij Spanje zijn onzeker door blessures... |
Da's idd spijtig, net zoals de helft van de champions league campagne die hij niet heeft kunnen spelen. Hopelijk zal ie geen last hebben van te weinig wedstrijdritme enzo...
Belgi� onderuit tegen gastland
De Rode Duivels hebben hun eerste groepswedstrijd op het WK verloren. Gastland Mexico bleek met 2-1 te sterk voor het team van Guy Thys.
De Rode Duivels konden het niet slechter treffen. In hun eerste groepswedstrijd moesten ze meteen aan de bak tegen gastland Mexico.
Het team van Milutinovic was, in tegenstelling tot de Belgen, vertrouwd met de hoogte en het klimaat. Bovendien werden de Mexicanen aangemoedigd door een schare uitzinnige fans. Maar liefst 112.000 supporters kwamen hun helden aanmoedigen.
Onze landgenoten bleken aanvankelijk onder de indruk van de omstandigheden. Na 23 minuten wedstrijd werd een vrije trap door Fernando Quirarte in het doel verlengd. De Rode Duivels waren meteen op achtervolgen aangewezen.
Het was geen hoogstaande wedstrijd en de kansen waren dan ook op ��n hand te tellen. In de 39ste minuut wisten de Mexicanen de score toch te verdubbelen. Hugo Sanchez was er als de kippen bij om een hoekschop in doel te verwerken.
Op slag van rust slaagde Erwin Vandenbergh er in de aansluitingstreffer te scoren. De spits van Anderlecht trapte de bal tegen de netten na een verre inworp van Eric Gerets.
Na de rust verloor het Mexicaanse middenveld stilaan zijn overwicht, maar de Rode Duivels konden hier niet van profiteren. Jan Ceulemans speelde een onzichtbare wedstrijd en ook de inbreng van Nico Claesen bracht geen zoden aan de dijk.
Zo eindigde de eerste wedstrijd van de Belgen in groep B op een 2-1 nederlaag. Tegen Irak zal er gewonnen moeten worden als de Rode Duivels uitzicht willen houden op een plaats in de achtste finale.
Exact 20 jaar geleden. 
Bron: Sport.be
wow, bestaat die website al 20 jaar??
Humor. 
is er een officieele website? ik kom op een van YAHOO uit... ik vind hem beetje onduidelijk
dat is idd de offici�le website, misschien niet echt superduidelijk maar toch veel informatie daarop hoor
| Originally posted by domineesje is er een officieele website? ik kom op een van YAHOO uit... ik vind hem beetje onduidelijk |
Voor mensen met een yahoo account is het wel handig, zijt ge direct aangelogd.
Ik heb er net een wk manager subleague aangemaakt op www.wkmanager.nl voor TA.
http://www.wkmanager.nl/
Subleague naam:Tranceaddict
Login: NL
Wachtwoord: NLTA
Djibril Ciss� zal niet kunnen meespelen op het WK, this is why:
En denk je dat de bondscoach nu dan Giuly oproept? Nee hoor 
dat lijkt me pijnlijk 
wtf, is het zo erg ?
video ??
hier dus
http://www.youtube.com/watch?v=o5LFqJOj03k&search=cisse
Ok�, Ballack beweert zelf dat hij toch fit is en vanavond wil spelen. Ik ben eens benieuwd wat Klinssman daarmee gaat doen na de uitlatingen van Ballack vorige week. Als hij hem niet opstelt vrees ik dat de sfeer in de Duitse ploeg meteen al naar de kl*ten is :s
Ok, ik heb 2,5 euro op Duitsland gezet.
Nog 3 kwartier en we beginnen eraan. 
Dat interview van Luk Alloo met Johan Boskamp vind ik wel hilarisch. 
hoorde dat duitsland net gewonnen heeft ?!
Ik stem voor Togo als wereldkampioen, GO TOGO GO !
(naar aanleiding van die reclame op MTV dus)
Ik ben niet zo into voetbal
maar moet zaterdag in Nederland wel (verplicht!) meekijken op groot scherm. Tis te hopen dat ze dan winnen, anders zit ik opgescheept met allemaal chagrijnige nederlanders... 
Duitsland was een lachertje, en Emma.. don't worry.. Nederland gaat winnen hoor 
| Originally posted by emma Ik ben niet zo into voetbal maar moet zaterdag in Nederland wel (verplicht!) meekijken op groot scherm. Tis te hopen dat ze dan winnen, anders zit ik opgescheept met allemaal chagrijnige nederlanders... |
inderdaad, was in nederland op een groot plein toen 8 jaar geleden al denk ik Nederland tegen Brazili� uitkwam. Bangelijke sfeer, massa's volk en de beste penaltyreeks ooit
We mochten het wel niet laten merken dat we blij waren dat Brazili� door mocht gaan. Mooi theater gespeeld bij elke misser van Holland en dan maar snel afgedropen... 
| Originally posted by Jasperovitsj Djibril Ciss� zal niet kunnen meespelen op het WK, this is why: En denk je dat de bondscoach nu dan Giuly oproept? Nee hoor |
^^ man man... stelt u eens die pijn voor