TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »

Posted by Phortastic on May-29-2006 13:55:

quote:
Originally posted by domineesje
stemde jij al voor je 18 de

Posted by Phortastic on May-29-2006 13:55:

quote:
Originally posted by Push2005

Anyway; my vote goes to:

*hides*

NVA ftw

Posted by domineesje on May-29-2006 13:57:

quote:
Originally posted by Phortastic

quote:
Originally posted by Xilver
Tja mijn stemgedrag is sinds m'n achttiende

daarom dus

Posted by Phortastic on May-29-2006 14:00:

quote:
Originally posted by domineesje
daarom dus

dan zou ik toch maar eens ne Van Dale derbij pakken en het woordje sinds opzoeken ze....

Posted by domineesje on May-29-2006 14:03:

quote:
dan zou ik toch maar eens ne Van Dale derbij pakken en het woordje sinds opzoeken ze....

een blunder van me

Posted by Push2005 on May-29-2006 14:03:

Omg

Posted by Nabistai on May-29-2006 14:09:

quote:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...n=categorieArt1

Het lijkt me logisch dat meer mensen het VB gaan steunen.

"de �schaamteloze electorale recuperatie door de andere partijen�, het plan om het VB financieel te �muilkorven� door de partijfinanciering af te nemen, de �partijdige en vooringenomen houding tegen het VB van de media en de openbare omroep in het bijzonder�."

Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid.

Nuja ik blijf erbij, zowel extreem links als extreem rechts zijn een vloek voor de politiek. (en vooral de economie)

Posted by Antony on May-29-2006 14:11:

quote:
Originally posted by Nabistai
Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid.

da zei Bart De Wever ook op tv, en dien stond een halfuurke geleden aan mijn deur om stratenplannekes van Berchem uit te delen me zijne foto etc. op

Posted by Xilver on May-29-2006 14:12:

quote:
Originally posted by Nabistai

+1

Heel die zever van "het VB is verantwoordelijk" is de grootste bullshit ever. Het VB is een oppositiepartij, maar de regerende partijen zouden eens gewoon moeten gaan zien waarom de mensen op een oppositiepartij stemmen, en de problemen aanpakken, inplaats van ze te proberen te stigmatiseren.

Posted by diddi on May-29-2006 14:15:

Bart De Wever is ne zalige kerel om naar te zien als hij aan het debateren is...

Posted by Phortastic on May-29-2006 14:16:

Idd, ben ik ook mee akkoord. Ze (de andere politieke partijen) pakken het VB gewoon totaal verkeerd aan, waardoor het VB elke verkiezing maar weer blijft winst boeken. Ik snap niet goed dat de andere politieke partijen nog niet doorhebben dat dit averechts werkt...

Posted by diddi on May-29-2006 14:17:

quote:
Originally posted by Xilver
+1

Heel die zever van "het VB is verantwoordelijk" is de grootste bullshit ever. Het VB is een oppositiepartij, maar de regerende partijen zouden eens gewoon moeten gaan zien waarom de mensen op een oppositiepartij stemmen, en de problemen aanpakken, inplaats van ze te proberen te stigmatiseren.

idd, de partijen aan de macht zouden beter eens aan een gewetensonderzoek doen... zij besturen de stad (land) en het is aan hen een antwoord te bieden aan het huidige racismeklimaat.

Posted by Kelly* on May-29-2006 14:18:

Ik ben er toch voorstander van partijen zoals VB... En ik geef gerust toe dak erop stem ook! Meer uit een protest tegen de huidige 'vaste waarden' in de politiek maar toch hebben ze ook enkele sterke punten.... Gelijk hier al gezegd is geweest, laat ze hun maar eens bewijzen... gaat toch niks van komen maar dan hebben we toch ff laten zien da we ni akkoord gaan me de huidige gang van zaken (allee, ikke toch!)

Posted by Dj LPG on May-29-2006 14:23:

quote:
Ik heb mijn stemgedrag ook nog nooit gewijzigd...

...want kben nog nooit gaan stemmen

Anyway; my vote goes to:

*hides*

Ik kreeg overlaatst nog bijna een pint bier naar mij toe gesmeten omdat ik dacht dat een kennis bij het vlaams belang zat ipv de NVA Hij was er ni zo gelukkig mee blijkbaar en zei dan maar direct da hij gene facist was

Posted by Push2005 on May-29-2006 14:25:

Wat is het nut voor stemmen uit protest? Als je tegen het huidig beleid bent stem dan op een andere beleidspartij. En als je vindt dat heel de politiek een vuile verzuurde boel is stem dan ongeldig (niet blanco; want dat gaat naar de meerderheid). Teken dan een dikke lul op je stemformulier ofzo om je agressie te uiten... Maar stemmen op het VB haalt toch weinig uit. Ze hebben ergens wel een signaalfunctie; mar ik zie geen redenen in om erop te stemmen; zelfs al zou ik enorm teleurgesteld zijn in de politiek (da ben ik nu soms ook al ze ) dan zou ik er nog nie op stemmen.
Uiteindelijk stel je de problemen dan toch maar uit in de tijd...

Posted by Phortastic on May-29-2006 14:26:

Ge kunt niet ongeldig stemmen Pushke... Tenzij het nog op papier zou zijn maar ik betwijfel of dat nog op veel plaatsen is....

Posted by Push2005 on May-29-2006 14:27:

quote:
Ge kunt niet ongeldig stemmen Pushke... Tenzij het nog op papier zou zijn maar ik betwijfel of dat nog op veel plaatsen is....

In de west-vlaanders kan da nog ; de boerkes snappen die pc's nie �

Posted by Xilver on May-29-2006 14:28:

quote:

Sjah ge geeft nogal een voorbeeld ook

Posted by Phortastic on May-29-2006 14:28:

quote:

rofl, en dan zeggen ze da ze in "den limburg" achterlopen... amai men sloffen

Posted by Antony on May-29-2006 14:28:

kunt ook op 'NEE' stemmen...

Posted by Antony on May-29-2006 14:37:

http://www.nee-antwerpen.be/

Posted by Bunz on May-29-2006 14:39:

kon ik maar ongeldig stemmen...

politiek = bullshit

Posted by Jasperovitsj on May-29-2006 14:42:

quote:
Originally posted by Antony
http://www.nee-antwerpen.be/

Zalig initiatief!

Posted by Xilver on May-29-2006 14:45:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zalig initiatief!

Maar ik denk dat het weinig succes gaat hebben, wegens te onbekend en geen propaganda.

Nu 't is wel iets om te overwegen natuurlijk

Posted by Push2005 on May-29-2006 14:59:

http://www.nee-antwerpen.be/NEE_Fragmenten/vb.wmv

Haha, hij weet toch alleszinds dat hij teert op proteststemmen . Volgens mij apprecieert em die NEE-beweging toch absoluut nie ze

Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »