TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by domineesje stemde jij al voor je 18 de |
| Originally posted by Push2005 Anyway; my vote goes to: *hides* |
Originally posted by Phortastic |
| Originally posted by Xilver Tja mijn stemgedrag is sinds m'n achttiende |
| Originally posted by domineesje daarom dus |
| Originally posted by Phortastic dan zou ik toch maar eens ne Van Dale derbij pakken en het woordje sinds opzoeken ze.... |
een blunder van me
Omg 
| Originally posted by Phortastic http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...n=categorieArt1 |
| Originally posted by Nabistai Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid. |
| Originally posted by Nabistai Hadden de andere partijen het VB niet op zo'n flauwe manier proberen zwart maken na de mooer op JvH, dan had het volgens mij wel anders uitgedraaid. |
Bart De Wever is ne zalige kerel om naar te zien als hij aan het debateren is... 
Idd, ben ik ook mee akkoord. Ze (de andere politieke partijen) pakken het VB gewoon totaal verkeerd aan, waardoor het VB elke verkiezing maar weer blijft winst boeken. Ik snap niet goed dat de andere politieke partijen nog niet doorhebben dat dit averechts werkt...
| Originally posted by Xilver +1 Heel die zever van "het VB is verantwoordelijk" is de grootste bullshit ever. Het VB is een oppositiepartij, maar de regerende partijen zouden eens gewoon moeten gaan zien waarom de mensen op een oppositiepartij stemmen, en de problemen aanpakken, inplaats van ze te proberen te stigmatiseren. |
Ik ben er toch voorstander van partijen zoals VB... En ik geef gerust toe dak erop stem ook! Meer uit een protest tegen de huidige 'vaste waarden' in de politiek maar toch hebben ze ook enkele sterke punten.... Gelijk hier al gezegd is geweest, laat ze hun maar eens bewijzen... gaat toch niks van komen maar dan hebben we toch ff laten zien da we ni akkoord gaan me de huidige gang van zaken (allee, ikke toch!)
| Originally posted by Push2005 Ik heb mijn stemgedrag ook nog nooit gewijzigd... ...want kben nog nooit gaan stemmen ![]() Anyway; my vote goes to: *hides* |
Hij was er ni zo gelukkig mee blijkbaar en zei dan maar direct da hij gene facist was
Wat is het nut voor stemmen uit protest? Als je tegen het huidig beleid bent stem dan op een andere beleidspartij. En als je vindt dat heel de politiek een vuile verzuurde boel is stem dan ongeldig (niet blanco; want dat gaat naar de meerderheid). Teken dan een dikke lul op je stemformulier ofzo om je agressie te uiten... Maar stemmen op het VB haalt toch weinig uit. Ze hebben ergens wel een signaalfunctie; mar ik zie geen redenen in om erop te stemmen; zelfs al zou ik enorm teleurgesteld zijn in de politiek (da ben ik nu soms ook al ze
) dan zou ik er nog nie op stemmen.
Uiteindelijk stel je de problemen dan toch maar uit in de tijd...
Ge kunt niet ongeldig stemmen Pushke... Tenzij het nog op papier zou zijn maar ik betwijfel of dat nog op veel plaatsen is....
| Originally posted by Phortastic Ge kunt niet ongeldig stemmen Pushke... Tenzij het nog op papier zou zijn maar ik betwijfel of dat nog op veel plaatsen is.... |
| Originally posted by Push2005 In de west-vlaanders kan da nog ; de boerkes snappen die pc's nie � |
| Originally posted by Push2005 In de west-vlaanders kan da nog ; de boerkes snappen die pc's nie � |
kunt ook op 'NEE' stemmen...
kon ik maar ongeldig stemmen...
politiek = bullshit
| Originally posted by Antony http://www.nee-antwerpen.be/ |
| Originally posted by Jasperovitsj Zalig initiatief! |
http://www.nee-antwerpen.be/NEE_Fragmenten/vb.wmv
Haha, hij weet toch alleszinds dat hij teert op proteststemmen
. Volgens mij apprecieert em die NEE-beweging toch absoluut nie ze