TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set)
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
moet je een klant zijn van ING om daar te kunnen bestellen?
dacht van niet nee
damn, betalen met overschrijving gaat precies niet meer bij teleticketservice
en bij ing ook niet
ofwel is dat omdat we nu al dicht bij die datum zijn, want bij evenementen over een paar maand kun je wel nog overschrijving
khad beter niet zo lang gewacht, maar kwas op reis 
| quote: |
| Originally posted by DJTim 4h draait tiesto, zo veel!! big event voor belgie |
| Originally posted by The_G0dfather vinnek ook wel, weet iemand waar hij dit nog allemaal doet ? wss overal |
da was het dubbel ofzo?
zijn er eigenlijk nog tickets voor donderdag?
| Originally posted by christina TiC in hasselt da was het dubbel ofzo? |

) en ook nog de reden opgeven waarom gij en niemand anders Tiesto zou moeten ontmoeten. Enfin, heb ook maar meegedaan. Veel deelnemers herkennen wsl het zesde fragment niet + vele mensen zullen als reden niet verder komen dan "Omdat Tiestoooo the best is!!!!!!", dus schat ik mijn overwinningskansen toch redelijk hoog in
kheb ook es meegedaan aan die wedstrijd, de laatste track is wel wat vervelend omdat ie anders noemt op de vinyl en cd, kheb dan maar gekozen voor de naam van de dvd
ondertussen ook al reclame gezien om tmf
| Originally posted by Magistrate kheb ook es meegedaan aan die wedstrijd, de laatste track is wel wat vervelend omdat ie anders noemt op de vinyl en cd, kheb dan maar gekozen voor de naam van de dvd ondertussen ook al reclame gezien om tmf |

... Seffens rekenen ze het nog fout ook, lol.
OMG JA wE ZuLLEN De DONNA NOOBS Al5 L!3T Tr@nce kenners EENs een P00PI3 LATEN RUIKEN QuA 3LI3T TOSTI ID'ING
OOOOOMIEEEEEEEEEEEEGOD WTFBBQ 1111!!!!!one
Ne meet & greet, seriously
| Originally posted by Eagle` WTFBBQ |
Kwil ook nog tickets!
Vanavond eens bekijken!
| Originally posted by diddi Kwil ook nog tickets! Vanavond eens bekijken! |
of iemand anders, mag natuurlijk ook
ik kan gewoon niet goe overweg me betalingen op internet
Voorverkoop bij ing is gestopt. Denk dat het dan goedkoper uitkomt om aan de kassa een ticket te kopen.
Al kan het zijn dat ik een gratis ticket over heb, maar dat weet ik pas woensdag ofzo.
Er is praktisch geen reclame gemaakt voor dit evenement (allé denk ik toch
); dus met wa chance ist nie uitverkocht en zijn der nog kassatickets.
Bij Teleticketservice kunde enkel nog met creditcard kopen... of bellen naar 070 345 345
Al heel de week constant op donna reclame en op 1vd muziekzenders ook. Plus de locale reclame. Zal normaal wel kassaverkoop zijn, tenzij al die donnaluisteraars opeens beginnen te bestellen.
| Originally posted by Push2005 Er is praktisch geen reclame gemaakt voor dit evenement (allé denk ik toch ); dus met wa chance ist nie uitverkocht en zijn der nog kassatickets.Bij Teleticketservice kunde enkel nog met creditcard kopen... of bellen naar 070 345 345 |
Kunde naar da nummer ook bellen na 18 uur?
door omstandigheden kan ik niet gaan.
twee tickets te koop => 26€
wie interesse heeft en eerst pm stuurt krijgt ze en worden prior verstuurd.
//edit : tickets zijn verkocht aan Magistrate
Je kan ook gewoon aan de inkom betalen he... (als de markt nog ni volzet is)
| Originally posted by FredNova Je kan ook gewoon aan de inkom betalen he... (als de markt nog ni volzet is) |
| Originally posted by FenixStyle Heeft er eigenlijk iemand een idee hoeveel man er ongeveer op de markt gaan?! |
| Originally posted by FredNova Tis de 2de grootste van België (na Sint-Niklaas), veel groter dan oude markt vorig jaar (marktrock)... |
De hype is nog niet over hoor 
| Originally posted by FredNova De hype is nog niet over hoor |