TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gentse Feesten 2006
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Push2005 on Jul-23-2006 17:09:

Tom is teh c00lness

Posted by Xilver on Jul-23-2006 17:11:

quote:
Originally posted by domineesje
awel doe dan maar zo voort!

Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen.

Als ik iets post over het Gentse accent, is dat als grap bedoeld (sarcasme is nu eenmaal iets dat ik te pas en te onpas gebruik, wat jij ook beweert). Ik heb in West-Vlaanderen gestudeerd, heb een Limburgse vriendin, de helft van m'n vrienden komt uit Oost-Vlaanderen, omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd, de helft van m'n collega's op het werk zijn Franstalig... Dus als er iemand is van wie ge dit niet persoonlijk moet opvatten, is het wel van mij. En Jack weet dat, en hoeft geen mama die hem komt beschermen.

Posted by domineesje on Jul-23-2006 17:14:

quote:
Originally posted by Xilver
Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen.

wou het toen al doen maar er moest dan iets gebeuren die prior had en achteraf niet meer aan gedacht (ben namelijk gentenaar )

Posted by Jasperovitsj on Jul-23-2006 17:15:

Posted by Xilver on Jul-23-2006 17:21:

Phew, drama afgewend

Posted by Tiger777 on Jul-23-2006 19:36:

quote:
heb een Limburgse vriendin,

Man, die limburgers... Daar erger is mij soms aan, zoooo traag! Aan de andere kant heeft het soms wel iets schattigs

Posted by Devilex on Jul-23-2006 19:45:

quote:
omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd

OT: hebt gij MCT gedaan mss?

Posted by Xilver on Jul-23-2006 20:25:

quote:
Originally posted by Devilex
OT: hebt gij MCT gedaan mss?

Yepz indeed
Pheatus en Hydra trouwens ook.

Posted by Devilex on Jul-23-2006 20:33:

Ah dacht het al, ik ga nu naar mijn laatste jaarken daar.

Posted by eieregooie on Jul-23-2006 22:13:

quote:
Phew, drama afgewend

Gelukkig maar, ik heb geen zin om Benny's vuile werk te doen

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 13:07:

quote:
Als ik iets post over het Gentse accent, is dat als grap bedoeld (sarcasme is nu eenmaal iets dat ik te pas en te onpas gebruik, wat jij ook beweert). Ik heb in West-Vlaanderen gestudeerd, heb een Limburgse vriendin, de helft van m'n vrienden komt uit Oost-Vlaanderen, omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd, de helft van m'n collega's op het werk zijn Franstalig... Dus als er iemand is van wie ge dit niet persoonlijk moet opvatten, is het wel van mij. En Jack weet dat, en hoeft geen mama die hem komt beschermen.

Ja, kereltje, hoe kunnen die dat nu allemaal weten? Denk eerst na vooraleer je iets schrijft.

Posted by Nabistai on Jul-27-2006 13:14:

Mensen moeten is dringend beginnen inzien dat sarcasme meestal niet wordt opgemerkt in een geschreven tekst. Stick to the facts zo ik zo zeggen.

Posted by Tiger777 on Jul-27-2006 13:51:

Misschien doet x-tune wel aan intellectuele zelfbevrediging door deel te nemen aan discussies om een zo groot mogelijk intellect aan de dag te proberen stellen

(sorry )

Posted by Xilver on Jul-27-2006 13:54:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ja, kereltje, hoe kunnen die dat nu allemaal weten? Denk eerst na vooraleer je iets schrijft.

Als de persoon aan wie het gericht is weet da het sarcastisch is, dan heeft de rest daar geen kloten mee te maken. Wa moeit gij u der eigenlijk mee onnozelaar.

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 13:57:

Ach, we weten al lang dat ge altijd gelijk moet hebben.

Posted by Xilver on Jul-27-2006 14:05:

*laatste woord*

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 14:06:

en ook altijd het laatste woord.

Posted by Xilver on Jul-27-2006 14:06:

quote:
en ook altijd het laatste woord.

ah ge weet het

Posted by Push2005 on Jul-27-2006 14:33:

quote:
Originally posted by Tiger777
intellectuele zelfbevrediging

Het toppunt daarvan is uzelf quoten en in uw sig zetten

Posted by X-Tune on Jul-27-2006 14:36:

quote:
Originally posted by Push2005
Het toppunt daarvan is uzelf quoten en in uw sig zetten

Zoals Nabistai dus, die dan nog eens een lekker kontje in als avatar neemt om te bewijzen dat hij niet gay is, terwijl Xilver het omgekeerde doet.

Posted by Nabistai on Jul-27-2006 14:45:

quote:
Zoals Nabistai dus, die dan nog eens een lekker kontje in als avatar neemt om te bewijzen dat hij niet gay is, terwijl Xilver het omgekeerde doet.

En wat probeert gij precies te bewijzen met uw mongolisch gedrag op dit forum?

Posted by Xilver on Jul-27-2006 14:48:

quote:
Originally posted by Nabistai
En wat probeert gij precies te bewijzen met uw mongolisch gedrag op dit forum?

Het is 'mongolo�de' of 'mongole' gedrag.

Posted by Xilver on Jul-27-2006 14:49:

Maar er zijn er weer veel die zich toch maar laten opnaaien door hem Toch steeds fantastisch om te zien

Posted by eieregooie on Jul-27-2006 14:49:

pwnd

Posted by Nabistai on Jul-27-2006 14:50:

Het niveau is hier weer opmerkelijk lager sinds de terugkomst van X-tune. Tijd om weer een serieuze hiatus in te lassen (is dit goed gespeld meneer Xilver? )

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »