TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gentse Feesten 2006
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Push2005 on Jul-23-2006 17:09:

Tom is teh c00lness

Posted by Xilver on Jul-23-2006 17:11:

quote:
Originally posted by domineesje
awel doe dan maar zo voort!

Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen.

Als ik iets post over het Gentse accent, is dat als grap bedoeld (sarcasme is nu eenmaal iets dat ik te pas en te onpas gebruik, wat jij ook beweert). Ik heb in West-Vlaanderen gestudeerd, heb een Limburgse vriendin, de helft van m'n vrienden komt uit Oost-Vlaanderen, omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd, de helft van m'n collega's op het werk zijn Franstalig... Dus als er iemand is van wie ge dit niet persoonlijk moet opvatten, is het wel van mij. En Jack weet dat, en hoeft geen mama die hem komt beschermen.

Posted by domineesje on Jul-23-2006 17:14:

quote:
Originally posted by Xilver
Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen.

wou het toen al doen maar er moest dan iets gebeuren die prior had en achteraf niet meer aan gedacht (ben namelijk gentenaar )

Posted by Jasperovitsj on Jul-23-2006 17:15:

Posted by Xilver on Jul-23-2006 17:21:

Phew, drama afgewend

Posted by Tiger777 on Jul-23-2006 19:36:

quote:
heb een Limburgse vriendin,

Man, die limburgers... Daar erger is mij soms aan, zoooo traag! Aan de andere kant heeft het soms wel iets schattigs

Posted by Devilex on Jul-23-2006 19:45:

quote:
omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd

OT: hebt gij MCT gedaan mss?

Posted by Xilver on Jul-23-2006 20:25:

quote:
Originally posted by Devilex
OT: hebt gij MCT gedaan mss?

Yepz indeed
Pheatus en Hydra trouwens ook.

Posted by Devilex on Jul-23-2006 20:33: