TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gentse Feesten 2006
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Tom is teh c00lness

| quote: |
| Originally posted by domineesje awel doe dan maar zo voort! |
| Originally posted by Xilver Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen. |
)

Phew, drama afgewend 
| Originally posted by Xilver heb een Limburgse vriendin, |
| Originally posted by Xilver omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd |
| Originally posted by Devilex OT: hebt gij MCT gedaan mss? |

Ah dacht het al, ik ga nu naar mijn laatste jaarken daar.
| Originally posted by Xilver Phew, drama afgewend |
| Originally posted by Xilver Als ik iets post over het Gentse accent, is dat als grap bedoeld (sarcasme is nu eenmaal iets dat ik te pas en te onpas gebruik, wat jij ook beweert). Ik heb in West-Vlaanderen gestudeerd, heb een Limburgse vriendin, de helft van m'n vrienden komt uit Oost-Vlaanderen, omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd, de helft van m'n collega's op het werk zijn Franstalig... Dus als er iemand is van wie ge dit niet persoonlijk moet opvatten, is het wel van mij. En Jack weet dat, en hoeft geen mama die hem komt beschermen. |
Mensen moeten is dringend beginnen inzien dat sarcasme meestal niet wordt opgemerkt in een geschreven tekst. Stick to the facts zo ik zo zeggen.
Misschien doet x-tune wel aan intellectuele zelfbevrediging door deel te nemen aan discussies om een zo groot mogelijk intellect aan de dag te proberen stellen
(sorry
)
| Originally posted by X-Tune Ja, kereltje, hoe kunnen die dat nu allemaal weten? Denk eerst na vooraleer je iets schrijft. |
Ach, we weten al lang dat ge altijd gelijk moet hebben.
*laatste woord*
en ook altijd het laatste woord.
| Originally posted by X-Tune en ook altijd het laatste woord. |
| Originally posted by Tiger777 intellectuele zelfbevrediging |
| Originally posted by Push2005 Het toppunt daarvan is uzelf quoten en in uw sig zetten |
| Originally posted by X-Tune Zoals Nabistai dus, die dan nog eens een lekker kontje in als avatar neemt om te bewijzen dat hij niet gay is, terwijl Xilver het omgekeerde doet. |
| Originally posted by Nabistai En wat probeert gij precies te bewijzen met uw mongolisch gedrag op dit forum? |
Maar er zijn er weer veel die zich toch maar laten opnaaien door hem
Toch steeds fantastisch om te zien 
pwnd 
Het niveau is hier weer opmerkelijk lager sinds de terugkomst van X-tune. Tijd om weer een serieuze hiatus in te lassen (is dit goed gespeld meneer Xilver?
)