TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Was echt de hele dag een top feest! Alleen jammer dat het dan zo moet aflopen.. Rennen voor je leven gevoel... Leuk om JP met de camera in actie te zien 
Mark norman draaide onverwacht lekker! Muv van de eerste plaat en alles na Lethal Industry dan... Zelfs nog een Ozgur Can plaatje voorbij gekomen.
Markus, ja... Wat je van m gewend bent. En idd de kortste set van Armin ooit. Jammer dat t drie kutplaten waren
Regenbuitje viel alles mee. Kwartietje een poncho op je hoofd, die opeens gratis waren trouwens. Alleen vooraan was t een beetje modderig.
En waar die knokpartij nou op sloeg. Pas nadat Armin ermee gekapt was zag ik wat hekken omver gaan. Daarna werd er wel weer een CDtje opgezet (traffic, dj jean... daarna toch maar een ander cdtje) en de drankverkoop ging ook nog een tijdje door.
Wat ik alleen niet zo goed snap is dat ze zo abrupt Armin van het podium trekken, daar los je toch niet echt iets mee op of wel? Typisch een geval van een paar paupers die t verzieken voor de rest iig. Zo rond een uur of vijf was het prima vertoeven in t zuiderpark. Zonnetje, gemoedelijk sfeertje...
Saar en ik arriveerden net toen Schulz zijn laatste track draaide en toen we Ei en One-Ei gevonden hadden, was Armin na de volgende track alweer naar een New Level vertrokken. Kon de pret niet drukken; hebben gewoon een onvervalst NLTA dinner genoten bij de Luxor 
ja, lekker lekker

| quote: |
| Originally posted by Rubenderonde Was echt de hele dag een top feest! Alleen jammer dat het dan zo moet aflopen.. Rennen voor je leven gevoel... Leuk om JP met de camera in actie te zien |

| Originally posted by Donna Ik dacht ook dat t een kerel was hoor,en de rest van die homo's ook,week zeker |
| Originally posted by eieregooie Ik twijfelde, maar na een blik op t profiel en de myspace van Sonja Mulder weet je genoeg... (zelfs haar adres ) |
Hoe laat is Armin ermee gekapt dan ?
Hmm half 9 ofzo denk ik?
Mooie foto JP
wanneer komt de rest?
DEN HAAG - Het evenement Dance Tour in het Haagse Zuiderpark is zondagavond afgelast, na een vechtpartij ...
waarbij zeker zestig personen betrokken waren.
Volgens ooggetuigen ging het om een grote groep ADO Den Haag-fans. Een politiewoordvoerder spreekt dit tegen en zegt dat er wel �enkele ADO-shirts tussenzaten, maar wij gaan uit van een ongeorganiseerde groep�.
Ooggetuigen stellen dat de groep al de hele avond op een kans aasde om de medewerkers van World Wide Security (WWS), die onder andere de beveiliging in de Amsterdam Arena verzorgt, te �grazen te nemen�. Bij de knokpartij vielen twee lichtgewonden.
De ongeregeldheden ontstonden nadat beveiligers ADO Den Haag-aanhangers toegang tot het terrein weigerden. ,,De hele week circuleerden berichten op het internet dat Ajax- en ADO-fans elkaar op het dancefeest zouden treffen,�� aldus een beveiligingsmedewerker die anoniem wil blijven. ,,Het aantal beveiligers was daarom al opgevoerd tot 38.�� De medewerkers van WWS hadden vanwege de dreiging opdracht bezoekers in ADO-kleding te weigeren. Dat veroorzaakte een gespannen sfeer.
De beveiligers wilden rond half negen, een half uur nadat slotact Armin van Buuren was begonnen, ��n man uit de groep halen. Daarop keerde de groep zich massaal tegen de beveiliging en braken zij dwars door de hekken voor het podium. Daarbij vielen rake klappen. DJ Van Buuren wachtte de groep niet af en sprintte van het podium. ,,In al die vijftien jaar dat ik op grote evenementen draai, heb ik zoiets nog nooit meegemaakt��, aldus de dj.
In februari van dit jaar staken Ajax-aanhangers het ADO-honk in brand. De rechter legde vijftien Ajax-hooligans straffen op van ��n tot vier jaar cel.
Zucht waarom kennen dit soort feessies nou nooit goed verlopen in Den Haag 
| Originally posted by MaGiK54 Zucht waarom kennen dit soort feessies nou nooit goed verlopen in Den Haag |
| Originally posted by Loraine Tsja..Op het malieveld vorig jaar was toch redelijk/goed verlopen? DH is gewoon een k-stad. |
Het was een domper op een mooie dag. Ik stond achter de hekken (net als funkysimon) toen het los ging. Rennen geblazen!
Maar wat ik niet snap, waar was de politie:S het duurde echt lang voor dat ze aan kwamen fietsen.
Iemand trouwens nog die gast gezien die het podium op klom? Die was op "jacht" naar armin met z`n paraplu..
Shit happens, zonder twijfel de laatste keer Dance tour Den Haag.
Mja ben er zo'n beetje de hele dag geweest todat die stortbui losbrak. Was erg lekker, ik had het idee dat er echt een grote groep mensen was die echt niet kwamen voor de muziek maar voor dit dus. Er was geloof ik 's middags ook al een opstootje? Ik zag iedergeval een hoop mensen rennen richting de buurt van de ingang en toen een heleboel beveiliging langskomen.
Vond het jammer dat me vrienden geen zin meer hadden na die bui maar uiteindelijk dus niet echt veel gemist.
| Originally posted by FunkySimon denk dat het doel was van de relschoppers om het optreden van armin te stoppen, dus als hij door zou gaan zouden zij ook door zijn gegaan. |
so thats what happened!
i left about 10 minutes after armin started and as i was waiting for the tram the music stopped for 15 minutes or so. so i guess i left at the right time!
Tja ik baalde ook al als een stekker, was s'middags om kwart over 2 vertrokken van huis, ( 2,5 uur reizen normaal ) maar door zware regenval verkeershinder en ook nog eens vlakbij het park verdwalen, kon ik uiteindelijk nog een uur van Markus genieten.
En eindelijk toen Armin kwam, waar ik me vreselijk op verheugd had, was het even daarna dus goed mis... ik had niet eens zo snel in de gaten wat er gebeurt was. Tja toen de muziek ineens ophield en Armin zijn cd koffer pakte, dacht ik van "ohoh , dit is niet goed"
Nou daar gaat je feestje. gatver waarom zijn er altijd mensen die de boel goed kunnen verzieken, dit heb ik ook nog nooit zo meegemaakt.
Nouja half 2 was ik weer thuis...In de auto heb ik de cdspeler dus ook ff goed hard aan gehad.. Ik had wel ff zin om mijn kickbokshandschoenen aan te trekken en af te reageren, maar helaas ik heb geen kickbokszak in huis....
echt zonde voor armin
lijken wel rotterdamse trafrelen, daar kan het ook zo lekker mis gaan met voetbal hoolies alla FFWD eindfeest
Volgend jaar gewoon DT in Leidun-City! 
Haha, dat lijkt mij een strak plan 
Vette pics, JP! En een mooie layout 
Ze zijn klikbaar maar dat had je vast al door 
Heeeel gave picas !
Mooie foto`s JP