TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Bertn on Jun-27-2006 10:59:

die proglifter is idd een ubertrack

Posted by Push2005 on Jun-27-2006 13:44:

Geniale schijf

Posted by TOR on Jun-27-2006 17:25:

Ik kan alleen maar de bovenstaande posts beamen. E�n van de beste tracks dit jaar

Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2006 22:04:

Even I agree

Posted by djcresto on Jun-27-2006 22:06:

ben hier de enige die ze nog nie gehoord heeft precies

Posted by Vishnu on Jun-27-2006 22:10:

quote:
Originally posted by djcresto
ben hier de enige die ze nog nie gehoord heeft precies

Ikken ook ni Gert jong, naarstig op zoek naar een sample..

Posted by FCB_Fanatic on Jun-27-2006 22:13:

ik heb ook enkel nog maar een sample gehoord op Audiojelly, maar op basis daarvan vind ik em al geweldig

off topic: net ook op audiojelly gezien dat 'From Bonzai With Love 2006' nu beschikbaar is (voor het geval het nog nergens gepost moest zijn )

Posted by Vishnu on Jun-27-2006 22:40:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb ook enkel nog maar een sample gehoord op Audiojelly, maar op basis daarvan vind ik em al geweldig

Miljaar

En die synth zou wel eens ideaal verder kunnen uitgediept worden met een Funabashi Remix imo!

Posted by RadiantB on Jun-28-2006 07:47:

Danjo_And_Styles-What_Lies_Ahead-Promo_Vinyl-2006

A: What Lies Ahead (Original Mix)
B: What Lies Ahead (Estuera Remix)

Net even naar geluisterd: toch iets te generisch en happy happy joy joy naar mijn goesting.
Op den duur snak ik naar winterse trance, die langer dan een maand houdbaar blijft.

Posted by Push2005 on Jun-28-2006 08:15:

quote:
Originally posted by RadiantB
A: What Lies Ahead (Original Mix)
B: What Lies Ahead (Estuera Remix)

Net even naar geluisterd: toch iets te generisch en happy happy joy joy naar mijn goesting.

Vrij zwakke release voor mij. Zo hoeft het echt niet... Je beschrijft het correct: te happy & generic. En teveel in een analoge, maar minder goeie, stijl van hun Forum Of Love Remix (die wel vrij sterk was). Slecht gebruik van supersaws en wellicht ongeloofelijk saai op de dansvloer

Posted by djcresto on Jun-28-2006 09:18:

de nieuwe Signum is bagger

Posted by Bertn on Jun-28-2006 10:21:

quote:

What ya got for me 2006 of supersonic?

ik vind ze beiden ook niet geweldig. ze werken waarschijnlijk wel op de dansvloer, maar waar is de tijd dat signum van die geweldige trancy melodie�n maakte ipv techtrance? Second wave blijft een van de beste tranceplaten ooit voor mij

Posted by Jasperovitsj on Jun-28-2006 10:42:

Harmonic is anders wel serieus vet

Posted by djcresto on Jun-28-2006 11:17:

quote:
Originally posted by Bertn
What ya got for me 2006 of supersonic?

ik vind ze beiden ook niet geweldig. ze werken waarschijnlijk wel op de dansvloer, maar waar is de tijd dat signum van die geweldige trancy melodie�n maakte ipv techtrance? Second wave blijft een van de beste tranceplaten ooit voor mij

Supersonic

Volledig akkoord met je commentaar. Signum waren voor mij zeker bij de beste producers. En ik heb momenteel de indruk dat velen terug naar het melodische overgaan maar signum blijft jammer genoeg op de tech trance trein.

Posted by CygnusX on Jun-28-2006 11:24:

Supersonic is maar matig ja, maar die What ya got for me 2006 (de a-kant van Supersonic) is weer een bom!

Posted by RadiantB on Jun-28-2006 13:09:

quote:

Alle begin is moeilijk: als ze voortgaan op hun techtrance-elan, zullen hun platen nog wel verbeteren, maar deze is toch extreem zwak, vergeleken met Timelord of het originele What Ya Got 4 Me.

Posted by Shadowkid on Jun-28-2006 15:49:

Die Supersonic vind ik ook zuigen. Harmonic daarentegen is weer een signum-track zoals het imo hoort.

Ivm die Danjo & Styles, ale jong, te happy happy joy joy, dat snap ik niet goed. Tis geen melancholische of droevige melodie, maar over the top "happy" vind ik die niet.

Ik vind het gewoon een heel sterke melodie die positief klinkt en waar (vind ik toch) ook emotie in zit. Zo'n beetje "happy ending after all" klinkend. En over het algemeen ben ik zelfs niet voor happy-melodie�n omdat die meestal enorm slecht of cheesy zijn en totaal geen atmosfeer of gevoel overbrengen. Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar melancholisch klinkende dingen.

En veel trance ontbreekt een goede melodie, als er al een is. Ik vind deze track, zoals ge dus al merkt, net heel goed. Gewoon vanwege de sfeer en melodie. En generic vind ik het al helemaal niet.

In scores: Original mix: 8-8.5/10 Estuera remix: 7.5/10

Posted by RadiantB on Jun-28-2006 16:18:

quote:
Ivm die Danjo & Styles, ale jong, te happy happy joy joy, dat snap ik niet goed. Tis geen melancholische of droevige melodie, maar over the top "happy" vind ik die niet.
Ik vind het gewoon een heel sterke melodie die positief klinkt en waar (vind ik toch) ook emotie in zit. Zo'n beetje "happy ending after all" klinkend. En over het algemeen ben ik zelfs niet voor happy-melodie�n omdat die meestal enorm slecht of cheesy zijn en totaal geen atmosfeer of gevoel overbrengen. Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar melancholisch klinkende dingen.

Ik kan je geen ongelijk geven, maar kvind het toch een 13-in-een-dozijn nummer, dat binnen een week of 2 weer vervangen gaat worden door een gelijkaardige "choon".
Het originele is idd zo slecht nog niet, daar zit tenminste nog wat pit in. Die remix daarentegen is iets voor op een terrasje bij een frisse pint, niet meer dan dat. (imo uiteraard)

Posted by Bertn on Jun-28-2006 16:20:

wanneer komt die harmonic van signum eigenlijk uit? dat is idd nog eens een trance-bom die ze daar hebben afgeleverd

Posted by Gladius on Jun-28-2006 17:14:

weet iemand iets meer over de nieuwe cd van MIKE?
hij moest normaal al een week of 2 te verkrijgen zijn in Belgi�, maar nog steeds niets =\

Posted by Phortastic on Jun-28-2006 17:33:

quote:
Originally posted by Shadowkid

En veel trance ontbreekt een goede melodie, als er al een is. Ik vind deze track, zoals ge dus al merkt, net heel goed. Gewoon vanwege de sfeer en melodie. En generic vind ik het al helemaal niet.

In scores: Original mix: 8-8.5/10 Estuera remix: 7.5/10

Idd, als er nu net iets generic en 13 in een dozijn is IMO, dan is het al die techtrance waar de markt mee overspoelt wordt

Posted by TOR on Jun-28-2006 17:50:

quote:
Originally posted by Gladius
hij moest normaal al een week of 2 te verkrijgen zijn in Belgi�, maar nog steeds niets =\

Dat is een goede vraag. Ben er ook al naar op zoek geweest..

Posted by Vishnu on Jun-28-2006 18:04:

quote:
Originally posted by Gladius

Bel gewoon effe naar een goeie platenzaak en laat hem bestellen, dan is hij een paar dagen later binnen. Dat heb ik gedaan net voor hij officieel uitkwam en heb hem nu al een week of 4 denk ik

Posted by Push2005 on Jun-28-2006 18:14:

quote:
Originally posted by Phortastic
Idd, als er nu net iets generic en 13 in een dozijn is IMO, dan is het al die techtrance waar de markt mee overspoelt wordt

Electrohouse is nog een pak erger in die zin
En techtrance overspoelt de markt niet echt, kheb al het gevoel dat aan't terugdringen is

Posted by Gladius on Jun-28-2006 18:39:

quote:
Originally posted by Vishnu
Bel gewoon effe naar een goeie platenzaak en laat hem bestellen, dan is hij een paar dagen later binnen. Dat heb ik gedaan net voor hij officieel uitkwam en heb hem nu al een week of 4 denk ik

ware het niet dat ik geen platenspeler heb =). in Antwerpen zijn er 2 winkels die dat normaal toch zou moeten hebben (USA import & Bilbo), maar geen van beiden hebben de cd =\

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »