TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qontact (29-04-02)
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik zou het niet eens heel gek vinden. HIj draait 2 dagen eerder al in de beide Eau's draait.. dus kan hij mooi ff blijven voor Qontact :P
Ik zou het iig niet erg vinden als hij om 3uur tevoorschijn komt en dave seaman van het podium kickt 
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Ik zou het niet eens heel gek vinden. HIj draait 2 dagen eerder al in de beide Eau's draait.. dus kan hij mooi ff blijven voor Qontact :P Ik zou het iig niet erg vinden als hij om 3uur tevoorschijn komt en dave seaman van het podium kickt |
| Originally posted by Bouma-Bros Dave Seaman is juist de reden dat we naar Qontact gaan! Stukken beter dan Picotto..... |

| Originally posted by Bouma-Bros Dave Seaman is juist de reden dat we naar Qontact gaan! Stukken beter dan Picotto..... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Altijd leuk ![]() Bron: Clubcharts Ik heb Media Records al een mailtje gestuurd en gevraagd hoe het zit. |
| Originally posted by kolkiewolkie ...en als ie dan toch iemand van het podium af moet kicken laat het dan marco V of astrid zijn... die zijn voor mijn gevoel minder 'speciaal' omdat je ze door het hele land tegen kunt komen... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sjemig, eerste keer Qontact zeker!!. Qontact is niet hetzelfde als TE of je weekend Disco. Qontact geeft precies weer hoe een feest moet zijn. Na 1 x Qontact vallen TE e.d echt zwaar in het niet. Weet je wel dat die 2 mensen dat feest naar een higher level kunnen brengen. Zo'n meid als Astrid draait echt fantastisch op zo'n feest en die moet je echt niet missen op Qontact. Hetzelfde geldt voor Marco V. De meeste mensen op Qontact willen ook het hardere werk en daar is Marco V echt ideaal voor. Deze 2 mensen mogen echt niet ontbreken op Qontact, trust me! |
Heb vandaag ook maar effe een paar kaartjes gescoord voor Qontact in de HMH. Godver 280 euro's lichter... alsof je een emmer water leeg gooit! Maarja, het is de moeite waard he... Eerst naar Awakenings in ieder geval
Ohja, van mij mag die Mauro lekker thuis blijven hoor...
Kreeg bij kaartjes trouwens nog een stapeltje van die Qlimax CDtjes... Zullen ze wel over gehad hebben... Is net fookin' hardcore!!! 
| Originally posted by eieregooie Eerst naar Awakenings in ieder geval |
Yep, ik gaat ook de 31e... kan haast nie wachten 
| Ik zou het iig niet erg vinden als hij om 3uur tevoorschijn komt en dave seaman van het podium kickt |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sjemig, eerste keer Qontact zeker!!. Qontact is niet hetzelfde als TE of je weekend Disco. Qontact geeft precies weer hoe een feest moet zijn. Na 1 x Qontact vallen TE e.d echt zwaar in het niet. Weet je wel dat die 2 mensen dat feest naar een higher level kunnen brengen. Zo'n meid als Astrid draait echt fantastisch op zo'n feest en die moet je echt niet missen op Qontact. Hetzelfde geldt voor Marco V. De meeste mensen op Qontact willen ook het hardere werk en daar is Marco V echt ideaal voor. Deze 2 mensen mogen echt niet ontbreken op Qontact, trust me! |
| Originally posted by Donna hoop voor astrid dat ze nu s voor een vol bakkie mag draaien,heeft ze wel verdiend met de vorige qontact vinnik |

| Originally posted by Eye-Riz HEEEEEEL gewaagde uitspraak!!!!!!!! |
), dus op zich wil ik Dave dan op Qontact nog wel een kansje geven
.
hmm.. shite..
Qontact HMH is uitverkocht 
Nou moet ik maar naar Eindhoven.. naja feesten doe ik toch wel 
| Originally posted by ScuL hmm.. shite.. Qontact HMH is uitverkocht ![]() |