TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
את מינימליסטיקס ראיתי כבאבלר לפני כמה שבועות
הולד יו במקום ה 5
4 סטרינגס כזה שיר יפה.....
ראיתי את זה כל הזמן בפולין בטלוויזיה
?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט
?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס
...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס
| quote: |
| Originally posted by oDrori ?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט ?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס ...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס |
כן באמת די נחמד הצ'ילאאוט (למרות זאת שמעתי צ'יל מיקסים טובים מזה אבל בכל זאת לא לוותר)
העניין הוא שאני לא מוצא גרסא שנשמעת כמו האוריגינל מיקס אבל עם ווקאלס... כאילו אין גרסא ארוכה לרדיו אדיט או משהו
נ.ב. אני מה זה צריך עזרה נראה לי אני מתחיל לאהוב את
Goldrix - It's Love (Trippin')
!
אוי ווי ווי נראה לי מוש צודק!!!! אמטיוי מה זה משפיע עליי לראה

יש כזה רמיקס שנקרא
original vocal mix
לא??
שמע... אני לא מוצא משהו רע ב
vocal club mix
טוב זה עניין של טעם והכל אני פשוט לא אוהב מה שהם עשו למנגינה העיקרית... מרגיש כאילו הם רצו לחתוך את היופי או משהו כדי הווקאלס ייבלטו...
הכל מקרה, בקשר למוזיק בוקס, תתפלאו מה יש שם! אני כרגע בודק את הרשימת שירים המלאה שלהם
(תעשו גם אתם)
וואלה אני מוצא שמה כל מיני
ATB - Let U Go
CJ Stone -Shining Star
Future Breeze- Smile
ואני עוד לא בחצי...
!לכו תנו בדיקה... אולי יש לנו צ'אנס
עוד שני קליפים שיתאימו לנו:
Mauro Picotto - Proximus with Adi
Mauro Picotto - Komodo
אבל זהו, יותר לא ראיתי שם דברים יוצאי דופן
עריכה:
יום שבת ב23:00 יש שם 6 שעות של האוס/טראנס
מי שיש לו יס שיבדוק את זה בבקשה...
פאאאאק... יש לי יס אבל אין מלי את הערוץ...
אולי אני יגיד לחבר שלי לבדוק את זה
אבל הוא לא ממש מבין אז זה לא הכי יעזור
Cool
חבר'ס אני רואה את המצעד כגע
(
לא במקום מכב"י !!!!)
?ומה נכנס למקום 20
Ocean Lab - Clear Blue Water
מגמת השתפרות אה?
EDIT
מקום שמונה עשרה,
Future Breeze - Temple of Dreams
לא חולה עליו מיוחד, אבל בכל זאת שווה להזכיר... גרסת רדיו מחורבנת לאללה אבל הפתיע אותי שהם בחרו לווידאו את הגרסת דאב ולא הווקאלית... מתי זה קרה בפעם האחרונה?
וואי אחי חפרת עמוק עמוק בפורום הזה אה 
חחחחחח
'חשבתי לחפור אבל וויתרתי והחלטתי בסוף לעשות סרץ
הכל למען צמצום מס' הטרדים... איזה אזרח טוב אני
EDIT
4 Strings
ירדו למקום עשירי
וואי כבר איזה חודשיים לא התקרבתי למצעד הזה 
יהיה טוב... עדיף מוזיקה שיש במחשב
תמיד, אחי

Blank & Jones - Desire
ירד למקום חמש
אני לא ממש שמח שמתחילים להכניס הכל לאמ טי וי
אני שונא טראק טובים שמתמסחרים
כמו
blank & jones - desire
4 strings - into the night <---- האורגינל שהוא הכי טוב לפי דעתי לא התמסחר
וכו'.....
אני אוהב לשמור אותם
underground
ושלא כל העולם מכיר
כמו שהיה עם
public domain - operation blade
שהוא טראק הוגן
ו
yahel - voyage
אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי על ידי מפיק ישראלי
שבכללללללל התמסחר אחושללללוקי
די להחזיר
DEAD TOPICS
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN די להחזיר DEAD TOPICS |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בואנה מוש תרגיע אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!? |
לא זה טופיק דפוק ...כבר דיברנו על זה
ומי שרואה
MTV
הוא במצב קשה
אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים! ומי שזוכר יודע |
מוש, אפחד לא מכריח אותך לקרוא את זה. אם לא מעניין אותך אמטיוי, סבבה אז אל תראה. והמצב שלי לא יהיה קשה עד ליום שאני אתחיל להכנס לטופיקים שלא איכפת לי מהם רק כדי להצהיר שהם לא מעניינים אותי.
ומה היה הרעיון של נמרוד?
TMF!
סלח לי על העילגות אבל...
מה זה אומר? נראה לי שאני יודע מה זה
MF
אבל מה זה
TMF?
זה ערוץ קליפים
כמו MTV
אבל יותר של דאנס, האוס, קלאב, טראנס, טכנו וכו'
אמרתי את זה כבר אז אבל בפולין ראיתי ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop
והוא אוכל את ויוה וטי אם אף וכל אלה
יש שם את כל הסגנונות שגיל אמר... מלא טראקים אדירים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.