TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »


Posted by Hell_Copter on Mar-23-2002 16:32:

את מינימליסטיקס ראיתי כבאבלר לפני כמה שבועות
הולד יו במקום ה 5

4 סטרינגס כזה שיר יפה.....
ראיתי את זה כל הזמן בפולין בטלוויזיה


Posted by oDrori on Mar-23-2002 22:51:

?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט

?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס

...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס


Posted by Hell_Copter on Mar-23-2002 23:36:

quote:
Originally posted by oDrori
?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט

?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס

...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס


אתה מדבהר על 4 סטרינגס אני מבין
יש את
b2-4 strings - bring me away into the night_ chill-out mix
...זה כזה חמוד
צ'יל אווט כזה


Posted by oDrori on Mar-24-2002 00:07:

כן באמת די נחמד הצ'ילאאוט (למרות זאת שמעתי צ'יל מיקסים טובים מזה אבל בכל זאת לא לוותר)

העניין הוא שאני לא מוצא גרסא שנשמעת כמו האוריגינל מיקס אבל עם ווקאלס... כאילו אין גרסא ארוכה לרדיו אדיט או משהו

נ.ב. אני מה זה צריך עזרה נראה לי אני מתחיל לאהוב את

Goldrix - It's Love (Trippin')


!

אוי ווי ווי נראה לי מוש צודק!!!! אמטיוי מה זה משפיע עליי לראה


Posted by Hell_Copter on Mar-24-2002 00:15:

יש כזה רמיקס שנקרא
original vocal mix
לא??

שמע... אני לא מוצא משהו רע ב
vocal club mix


Posted by oDrori on Mar-24-2002 00:39:

טוב זה עניין של טעם והכל אני פשוט לא אוהב מה שהם עשו למנגינה העיקרית... מרגיש כאילו הם רצו לחתוך את היופי או משהו כדי הווקאלס ייבלטו...


הכל מקרה, בקשר למוזיק בוקס, תתפלאו מה יש שם! אני כרגע בודק את הרשימת שירים המלאה שלהם
(תעשו גם אתם)

וואלה אני מוצא שמה כל מיני
ATB - Let U Go
CJ Stone -Shining Star
Future Breeze- Smile

ואני עוד לא בחצי...

!לכו תנו בדיקה... אולי יש לנו צ'אנס


Posted by Q-PiXeL on Mar-24-2002 09:44:

עוד שני קליפים שיתאימו לנו:
Mauro Picotto - Proximus with Adi
Mauro Picotto - Komodo

אבל זהו, יותר לא ראיתי שם דברים יוצאי דופן

עריכה:
יום שבת ב23:00 יש שם 6 שעות של האוס/טראנס
מי שיש לו יס שיבדוק את זה בבקשה...


Posted by oDrori on Mar-24-2002 13:46:

פאאאאק... יש לי יס אבל אין מלי את הערוץ...


Posted by Hell_Copter on Mar-24-2002 18:27:

אולי אני יגיד לחבר שלי לבדוק את זה
אבל הוא לא ממש מבין אז זה לא הכי יעזור


Posted by oDrori on May-03-2002 17:14:

Cool Cool

חבר'ס אני רואה את המצעד כגע
( לא במקום מכב"י !!!!)

?ומה נכנס למקום 20

Ocean Lab - Clear Blue Water


מגמת השתפרות אה?


EDIT
מקום שמונה עשרה,
Future Breeze - Temple of Dreams
לא חולה עליו מיוחד, אבל בכל זאת שווה להזכיר... גרסת רדיו מחורבנת לאללה אבל הפתיע אותי שהם בחרו לווידאו את הגרסת דאב ולא הווקאלית... מתי זה קרה בפעם האחרונה?


Posted by on May-03-2002 17:31:

וואי אחי חפרת עמוק עמוק בפורום הזה אה


Posted by oDrori on May-03-2002 18:01:

Wink חחחחחח

'חשבתי לחפור אבל וויתרתי והחלטתי בסוף לעשות סרץ
הכל למען צמצום מס' הטרדים... איזה אזרח טוב אני

EDIT

4 Strings
ירדו למקום עשירי


Posted by Hell_Copter on May-03-2002 18:14:

וואי כבר איזה חודשיים לא התקרבתי למצעד הזה
יהיה טוב... עדיף מוזיקה שיש במחשב


Posted by oDrori on May-03-2002 18:30:

תמיד, אחי


Blank & Jones - Desire
ירד למקום חמש


Posted by YuVaL on May-03-2002 19:09:

אני לא ממש שמח שמתחילים להכניס הכל לאמ טי וי
אני שונא טראק טובים שמתמסחרים
כמו
blank & jones - desire
4 strings - into the night <---- האורגינל שהוא הכי טוב לפי דעתי לא התמסחר

וכו'.....
אני אוהב לשמור אותם
underground
ושלא כל העולם מכיר
כמו שהיה עם
public domain - operation blade
שהוא טראק הוגן
ו
yahel - voyage
אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי על ידי מפיק ישראלי
שבכללללללל התמסחר אחושללללוקי


Posted by m0sh on May-03-2002 19:12:

די להחזיר
DEAD TOPICS


Posted by Hell_Copter on May-03-2002 19:58:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
די להחזיר
DEAD TOPICS


בואנה מוש תרגיע
אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!?

חבר שלי בדיוק עכשיו שאל אותי איך קוראים לטראק שאומרים בו דזייר
ישר שאלתי אותו אם הוא ראה אמ טי וי


Posted by oDrori on May-03-2002 20:18:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


בואנה מוש תרגיע
אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!?




בדיוק... מוש, לפעמים גם אני חושב שזה קצת טפשי אבל היית מעדיף באמת שאני אפתח טרד חדש
"MTV DanceFloor CHart"
או משהו כזה? ובכלל לא היית מתעצבן בגלל שזה היה טרד חדש על אותו נושא...


בקשר לרצון לשמור על זה אנדרגראונד, אני מרגיש כמוך(ם) כי מעצבן אותי שידים שאני רואה כרדודים וסתם מחפשים להיטים כאלה כדי להיות מקובלים, פתאום מתחילים לאהוב דברים איכותיים אבל מצד שני, כולנו הארי בכל זאת היינו מתים שטראנס יהיה אהוב בהיקפים רחבים יותר לא?


Posted by m0sh on May-04-2002 06:45:

לא זה טופיק דפוק ...כבר דיברנו על זה
ומי שרואה
MTV
הוא במצב קשה

אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע


Posted by DjChook on May-04-2002 11:21:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע


TMF ?


Posted by oDrori on May-04-2002 11:22:

מוש, אפחד לא מכריח אותך לקרוא את זה. אם לא מעניין אותך אמטיוי, סבבה אז אל תראה. והמצב שלי לא יהיה קשה עד ליום שאני אתחיל להכנס לטופיקים שלא איכפת לי מהם רק כדי להצהיר שהם לא מעניינים אותי.
ומה היה הרעיון של נמרוד?


Posted by m0sh on May-04-2002 11:50:

TMF!


Posted by oDrori on May-04-2002 12:09:

סלח לי על העילגות אבל...

מה זה אומר? נראה לי שאני יודע מה זה
MF
אבל מה זה
TMF?


Posted by on May-04-2002 12:15:

זה ערוץ קליפים
כמו MTV
אבל יותר של דאנס, האוס, קלאב, טראנס, טכנו וכו'


Posted by Hell_Copter on May-04-2002 13:24:

אמרתי את זה כבר אז אבל בפולין ראיתי ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop
והוא אוכל את ויוה וטי אם אף וכל אלה

יש שם את כל הסגנונות שגיל אמר... מלא טראקים אדירים


Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.