TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by Phortastic on Jun-29-2006 17:54:

quote:
Originally posted by DJ Sid
als het allemaal eerlijk gebeurd is nog natuurlijk heel wat anders.

Ja voetbal is heel zuiver. Daar zitten ze ook allemaal aan de spierversterkers en bekans elke competitie in Europa is corrupt (om beetje te overdrijven). Dusja

Posted by Devilex on Jun-29-2006 18:11:

Morgenvroeg om half 10 wordt die lijst bekendgemaakt met de renners die bij die Spaanse dokter gingen. Al wie er op staat wordt wss geweerd uit de tour. Ben eens benieuwd

Posted by MikeVee on Jun-30-2006 08:05:

Jan Ullrich geschorst
De Duitse Wielerploeg T-Mobile heeft met onmiddellijke ingang zijn renners Jan Ullrich en Oscar Sevilla geschorst. Dat maakte het team vrijdag bekend. Ook Ullrichs begeleider
Rudy Pevenage is geschorst. De schorsingen zijn een gevolg van de onthullingen in het Spaanse dopingschandaal.

hln.be

======================================================

Alle BeTA wielerprono deelnemers: Gelieve uw ploegen aan te passen (zullen waarschijnlijk nog wel renners wegvallen in de loop van de dag).

Of pas ze niet aan een scoor weinig punten, zodat ik kan winnen...

Posted by Devilex on Jun-30-2006 08:14:

Heb ik even goed gegokt dat hij niet in mijn MegaBike ploeg staat!

Posted by Gladius on Jun-30-2006 08:34:

GADVERDOMME wat een kutzooi weeral. weer fucked up, net als het echt spannend beloofde te gaan worden

Posted by Shadowkid on Jun-30-2006 08:39:

quote:
Originally posted by Gladius
GADVERDOMME wat een kutzooi weeral. weer fucked up, net als het echt spannend beloofde te gaan worden

Als er nog een hoop andere renners zouden volgen zoals Basso, zou het pas echt eens spannend kunnen worden.

Ik vind dat nog wel tof, al die schandalen rond doping

Posted by Nabistai on Jun-30-2006 08:47:

quote:
Originally posted by diddi
jammer genoeg wel ... en dit jaar een interessante

Hah, als wielrennen-extreem-saai-vinder moet ik hier toch is goed mee lachen

Posted by diddi on Jun-30-2006 08:55:

Geudverdeume... Ik hoop nu eigenlijk ook wel dat Basso er ook in betrokken is. Die renners blijven maar aan dat spul zitten h�, denken zij niet na? Zeker Ullrich nadat hij in het verleden al pos. was getest na het nemen van een pilleke tijdens een avondje stappen... dumb dumber dumbest!

Lijst namen:
quote:

Vandaag is door de Spaanse media een lijst bekendgemaakt van renners die door het Spaanse gerecht worden verdacht van betrokkenheid in het dopingschandaal. Het onderzoeksrapport werd gisteravond overgemaakt aan de Tourdirectie en de Internationale Wielerunie (UCI). Hieronder een overzicht van de renners die op de website van de Madrileense krant El Mundo worden genoemd:

Equipe Astana Wurth: Michele Scarponi (Ita), Marcos Antonio Serrano (Spa), David Etxebarria (Spa), Joseba Beloki (spa), Angel Vicioso (Spa), Isidro Nozal (Spa), Unai Osa (Spa), Jaksche Jorg (Dui), Giampaolo Caruso (Ita)
CSC: Ivan Basso (Ita)
Caisse D�Epargne-Iles Baleares: Constantino Zaballa (Spa)
Saunier Duval: Carlos Zarate (Spa)
AG2R: Francisco Mancebo (Spa)
T-Mobile: Jan Ullrich (Dui), Oscar Sevilla (Spa)
Phonak: Jos� Enrique Gutierrez (Spa), Jos� Ignacio Gutierrez (Spa)
Communidad Valenciana: Vicente Ballester (Spa), David Bernabeu (Spa), David Rodriguez (Spa), Jos� Adrian Bonilla (Spa), Juan Gomis Lopez (Spa), Eladio Jimenez Sanchez (Spa), David Latasa (Spa), Ruben Plaza (Spa), Jos� Luis Martinez (Spa), Manuel Llorent (Spa), Antonio Olmo (Spa), David Munoz (Spa), Javier Cherro (Spa), Javier Pascual (Spa, ex-renner) Unibet.com: Carlos Garcia Quesada (Spa)

Momenteel al geschorst voor doping: Roberto Heras (Spa), Angel Casero (Spa), Santiago Perez (Spa), Tyler Hamilton (VSt), Igor Gonzalez Galdeano (Spa) .
dbr (afp)30/06/2006

Posted by djcresto on Jun-30-2006 09:19:

quote:
Geudverdeume... Ik hoop nu eigenlijk ook wel dat Basso er ook in betrokken is. Die renners blijven maar aan dat spul zitten h�, denken zij niet na? Zeker Ullrich nadat hij in het verleden al pos. was getest na het nemen van een pilleke tijdens een avondje stappen... dumb dumber dumbest!

Lijst namen:

toch eerst de officiele berichten afwachten ivm de volledige lijst

Posted by Real on Jun-30-2006 11:07:

Na Jan Ullrich en Oscar Sevilla mogen ook Ivan Basso, Joseba Beloki en Francisco Mancebo niet starten aan de Tour. Hun namen worden genoemd in de Spaanse dopingzaak.
Sport.be

De lijst

Posted by BZRK on Jun-30-2006 11:22:

quote:
Originally posted by Real
Na Jan Ullrich en Oscar Sevilla mogen ook Ivan Basso, Joseba Beloki en Francisco Mancebo niet starten aan de Tour. Hun namen worden genoemd in de Spaanse dopingzaak.
Sport.be

De lijst

Das nog altijd de lijst van die gazet. Vannamiddag persconferentie van Comit� Tour de France.

Posted by diddi on Jun-30-2006 11:23:

ff de Tour onthoofden...

Posted by Real on Jun-30-2006 11:23:

quote:
Originally posted by BZRK
Das nog altijd de lijst van die gazet. Vannamiddag persconferentie van Comit� Tour de France.

AFGANG

Posted by Phortastic on Jun-30-2006 11:24:

Als boycot gewoon niet meer kijken. Wat een joke is dat wielrennen toch, en ik die dacht dat het wat beter was als vroeger. Ja dag Jan (pun intended)

Posted by MikeVee on Jun-30-2006 11:40:

Het belooft nu een nog spannendere tour te worden, nu de topfavorieten wegvallen kunner er opeens veel mensen eindwinnaar worden.

Posted by diddi on Jun-30-2006 11:58:

quote:
Originally posted by MikeVee
Het belooft nu een nog spannendere tour te worden, nu de topfavorieten wegvallen kunner er opeens veel mensen eindwinnaar worden.

idd! "De ��n zijn dood, is de ander zijn brood"

En in andere sporten wordt er ook gepakt zenne. Kijk naar Wymeersch, voetbaalschandaal met onze Chinees (ook in het buitenland). In het wielrennen wordt er gewoon met een loep naar doping gezocht. Ik zou wel eens dezelfde intense controles zien gebeuren in andere sporten zoals het tennis, voetbal, ...

Posted by Phortastic on Jun-30-2006 12:03:

quote:
Wymeersch

Van ne Johnny gesproken

Patrick Stevens zen reactie vond ik ook geweldig: "verbaast me nix"

Posted by RadiantB on Jun-30-2006 13:09:

http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=432&g=1&s=0&r=0&x=1

Na Ullrich, ook Basso en Mancebo zeker geschorst.

Interessante TDF gaan we krijgen, maar memorabel zal hij niet worden. (toch niet wat sportieve prestaties betreft)

Posted by Phortastic on Jun-30-2006 13:21:

Kweet niet of het al vermeld is maar Lance Armstrong start morgen dus NIET in de Tour he

Posted by jeronimo_jd on Jun-30-2006 13:28:

Ik vind dat het wielrennen een beetje t� geviseerd wordt. Kun je het opnieuw inspuiten van eigen bloed egl doping noemen?
Naar mijn weten bestaat het mechanisme van heel deze methode erin dat er een volume bloed wordt getrokken waardoor het volume rode bloedlichaampjes daalt en je lichaamseigen epo's gaat aanmaken. Op het moment dat je dan een zware prestatie gaat doen wordt het vooraf getrokken bloed terug ingespoten zodat je bovenop de lichaamseigen epo's nog is een 'boost' krijgt van het extra volume rodebloedlichaampjes, die er voor zorgen dat er zuurstof naar de spieren wordt gedragen. Het komt er dus op neer om u hepatocrietwaarde zo dicht mogelijk bij de limiet te krijgen.
Is dit dan doping? Als ik het woord doping hoor denk ik aan chemische middelen, die slecht zijn voor het lichaam en waaraan je verslaafd kan geraken. Voor mij is dit geen doping en andere renners doen dit door hoogtestages te doen en iedereen zal zo zijn eigen middeltjes wel hebben.

Posted by CygnusX on Jun-30-2006 13:31:

Vinokourov doet wel mee

Posted by Phortastic on Jun-30-2006 13:36:

logischerwijs wint de 5de uit de Tour van vorig jaar... Wie was dat?

Posted by CygnusX on Jun-30-2006 13:38:

quote:
Originally posted by Phortastic
ligischerwijs wint de 5de uit de Tour van vorig jaar... Wie was dat?

Vinokourov

http://en.wikipedia.org/wiki/2005_T...Final_standings

Mja, Leipheimer, Evans en Rasmussen binnen een minuut van hem, het kan nog spannend worden.

Edit: David, waarom doe je niet mee met Wielerprono?

Posted by diddi on Jun-30-2006 13:39:

quote:
Originally posted by CygnusX
Vinokourov doet wel mee

Ben eens benieuwd wie hij nog zal meenemen van zijn ploeg of zal hij alleen rijden?

Posted by Phortastic on Jun-30-2006 13:40:

zit wel enorm dicht bijeen rond die 5de plaats

Als dat een indicatie is wordt het spannend

Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »