TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Koloso
Hier enkele pics van Bart.La:
PICS:
http://flickr.com/photos/bartdotla/...6333942/detail/
VIDEO (Room 2 only!)
www.bart.la/video/Grand-Opening-Koloso-Room2.wmv (36mb)
En ook nog pics op www.koloso.be
Op 16/09 mogen ze mij mss eens verwachten: Lucca & Monica Electronica
bunk-tek gisteren @ vernieuwde Silo
Naast een nieuw likje verf, een en al tevredenheid over de nieuwe geluidsinstallatie, eindelijk weer zuiver geluid.
goeie warm-up van tomaz, tejada sweet, dan curtin vond ik ook sterk bij momenten, echte vette platen, laatste uurtje kon me iets minder boeien thou. darko nog klein stukje meegepikt begon vrij rustig, maar toch nog paar knallers gehoord imo voor we vetrokken omstreeks 6.15 ofzo
En naast het positieve van vernieuwde soundinstal. on side note, thumbs up voor de "1 euro voor ganse avond wcbezoek" actie. Met bierconsumpties durft mijn wcbezoek al is absurde vormen aannemen
Normaal fuseke ce soir met Magda, ma ik zen echt al ne gansen dag zo waardeloos als iet, met spijt in het hart overslaan 
Gister naar Exclaim! at the sea (Scheveningen-NL) geweest.

Ik wilde absoluut Cliff Coenraad eens aan het werk zien! En man-o-man, wat genot om die gast te zien draaien zeg: Video
Sets van Leon, John (Xaero) en Cliff meegekregen. Aanvankelijk was het redelijk rustig (vooral mecca-volk vermoed ik) ondanks het voorstreffelijke weer maar tijdens Cliff zijn set ging het los in de strandtent. Met zijn techy trackselectie maar bovenal vermakelijke tweakin'& tunin' wond hij elke bezoeker feilloos om zijn vinger
Goed feest, zalig (strand)weer, bijzonder vermaakt weer.
Op naar Exclaim! op de 30e met Sied, Danjo&Styles 
8/9/06 Parkparty
Line-up Marcel Woods, DJ Lexis, DJ Phille
Omstreeks 23.45 hoorde ik control freak vanuit m'n kamer. Direct naar parkparty gereden. Daar aangekomen draaide Woods: Three Drives on a vinyl - Greece 2000 (Marcel Woods remix). Effe direct duimpjes naar omhoog in de richting van marcel, wat hij beantwoorde met 'n glimlach.
Het publiek wou niet echt mee, maar wat wil je met zo van de 16-jarige jumperkes. Sound was helemaal vanvoor niet al te best, bassen waren nogal onzuiver maar dat kon mijn pret niet echt bederven. Het werd trouwens helemaal te gek toen ie BBE - seven days and one week (id remix) draaide, ik vermoed toch dat het dat nr was (95% zeker). Voor de rest draaide hij redelijk veel van z'n eigen producties: monotone, cherry blossom, advanced, static state. Verder draaide hij een heerlijke bootleg van sweat dreams
Tijdens de set eventjes aangegeven dat ik graag 'een kiekje' met hem had gehad. Duimpje van Marcel ging in de lucht en na z'n set mocht ik op het podium komen voor de foto 
Tijdens de set kwam de politie trouwens even om te zeggen tegen Marcel dat het minder hard moest, natuurlijk kon hij daar weinig aan doen en zat ie maar te wijzen naar de mensen die de versterkers bedienen, na 10 minuten begrepen de flikken het dan toch 
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Gisteren nog een naar een lokaal fuifke geweest in leest. Dan merkt ge toch dat ge oud aan't worden zijt zenne. Veel jump, veel commerci�le dinges etc. Af en toe wa retro. Maja, voor 4 euro inkom maakte 't toch ni zoveel uit. Alleen spijtig da'k ni te veel mocht drinken omda'k met den auto was.
ach ja, volgende vrijdag illusion @ sportpaleis 
Roger Sanchez @ Bonthuys
Bonthuis is dus het vroegere Club Industria. Ik was nog nooit in Industria geweest maar ik denk dat er buiten de nieuwe naam niet veel is verandert. Het was er wel gezellig. De belichting vond ik maar wat poverkes en de bediening aan de bars kon ook beter. Nu moet je steeds een tijdje wachten. Maar daar was een oplossing voor. In het 2de zaaltje was er weinig volk en dus ging ik daar mijnen booze halen 
Dan het feestje zelf: Tom De Neef moest het volk opwarmen en dat lukte hem zeer goed. Wat een set dat hij gaf!!!
Hij gaf ons een meesterset. Om 2u was het dan de beurt aan Roger Sanchez. Ik heb maar een uurtje naar zijn set geluisterd. Het was wel goed maar ik had eigenlijk meer van hem verwacht. Er zeiden nog mensen dat zijn set in de Waagnatie een paar jaar geleden veel beter was. Mja, ik ben dan maar naar het 2de zaaltje (Classics Room) gegaan waar C�C�m en Tom De Neef lekkere klassiekertjes draaiden.
Roger Sanchez heeft mijn verwachtingen niet kunnen inlossen maar TDN heeft dat met zijn set ruimschoots goed gemaakt!
Turnmills @ Londen
Met oa. Paul Van Dyk, Eddie Halliwell en Gavyn Mytchel.
We waren voor enkele dagen in Londen en een bezoekje aan deze club mocht dan niet ontbreken... Wel, voor wie zegt dat Belgi� de beste clubs zou hebben. Think again en bezoek dit. 6 zalen, een doolhof van gangetjes en trappen, loepzuiver geluid, underground sfeertje, publiek dat tot in de vroege uurtjes compleet uit de bol gaat. Hier gaan ze over het algemeen rond 3u naar huis, daar stonden ze (mannen & vrouwen) nog te shaken om 5u30 's morgens en dat zelfs op loeiharde trance van Halliwell...
Echt, alles wat ik ooit deed viel, hiermee vergeleken, helemaal in het niets.
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Roger Sanchez @ Bonthuys |
15-09-06 P3P Sweet'N Candy Live and Lee Van Dowski @ K-nal
Was weer een clubavondje om te onthouden gisteren 
Eerst keer K_nal gisteren en dus ook P3P,om het kort en bondig te houden, I had a blast . Enorm genoten van live-act van Sweet'n Candi, bij momenten miss iets of wat repititef, maar still thumbs thumbs up en respect, het is en blijft live-act. van Dowski was wat meer hit 'n mis, heerlijk diep bij momenten afgewisseld met wa minder platen, still very enjoyable set thou. Tssdoor nog uurtje in VIP op eerste verdiep gezeten, lekkere inrichting toch wel, enige wat ze nog missen is misschien hangmatten :lol: Geen idee wanneer we weer naar beneden zijn gegaan, normaal is Pierre echt niet mijn ding ma gisteren rond 6 was het toch wel knallen @ k_nal !! ondermeer Reinard Voight - Supertiel dacht ik gehoord te hebben, soit twas echt wel nog is in 6de versnelling schakelen, vooral met de encore platen ging het dak er nog eens goed af. Geweldige sfeer en dat om 6.30 in de morgen Conclusie: K_nal toch wel zware toplocatie, ook plaatsing van dj-booth dik pluspunt, booth staat niet op een verhoog zoals in meeste clubs, komt de sfeer alleen maar ten goede imo, de dj staat echt nog "tussen" het volk bij wijze van spreken. Anyhow om af te ronden hier zien ze me zeker nog weer, 27 oktober staat bij deze met stip genoteerd ! edit: En thx @ Ann uit Mechelen voor de ijsblokken & appelsap, verfrissend is een kleine understatement ![]() |
| Originally posted by FUSyke Koloso Hier enkele pics van Bart.La: PICS: http://flickr.com/photos/bartdotla/...6333942/detail/ VIDEO (Room 2 only!) www.bart.la/video/Grand-Opening-Koloso-Room2.wmv (36mb) En ook nog pics op www.koloso.be Op 16/09 mogen ze mij mss eens verwachten: Lucca & Monica Electronica |
| Originally posted by kokkenmaster Wel, voor wie zegt dat Belgi� de beste clubs zou hebben. |

| Originally posted by Phortastic Wie heeft u dat wijsgemaakt? ![]() Op clubgebied is Belgi� helemaal niet geweldig hoor. Tenzij je van jump of hardhouse houdt |
| Originally posted by Eagle` I tend to disagree , en nee ik ben geen jump/hardhouse liefhebber |
Kokkenmaster had het niet specifiek over de muziek, maar veeleer over de locatie en de sfeer die er rondhangt.
Op dat vlak kunnen we in Belgi� toch niet klagen, vind ik.
Pulse Factory 
| Originally posted by TOR Kokkenmaster had het niet specifiek over de muziek, maar veeleer over de locatie en de sfeer die er rondhangt. Op dat vlak kunnen we in Belgi� toch niet klagen, vind ik. |
| Originally posted by TOR Kokkenmaster had het niet specifiek over de muziek, maar veeleer over de locatie en de sfeer die er rondhangt. Op dat vlak kunnen we in Belgi� toch niet klagen, vind ik. Pulse Factory |

Pukemarock, Puurs
ook ferm goe geamuseerd, met amper 5u slaap na Illusion naar Puurs afgezakt
na de nodige drank wa plezant staan doen op el tattoo del tigre, derna aangenaam genote van zornik, die wete mij toch ook altijd ferm te bekore
dan praga kahn iets minder, beetje tam geweest om daarachter volledig uit de bol te gaan met discobar galaxie
wel alle bekende platen, maar toch dikke ambiance en plezant gebracht! 
Trance Classics @ Asta Den Haag - 23.09.2006
Line-up:
Driftwood
Leon Bolier
Menno de Jong
Signum
Wat een feest!
Wat een muziek!!
Alleen maar vette choons en gezelligheid op en top!
Arriveerden toen Leon net begonnen was en dat klonk verrekte goed...Menno voegde daarna nog wat zalige beuq nummers toe en Signum wist af te sluiten met nog stevigere tracks... 
Al met al een waar TOP feest !
Foto's vind je hier
Google Video link
| Originally posted by Loraine Trance Classics @ Asta Den Haag - 23.09.2006 Line-up: Driftwood Leon Bolier Menno de Jong Signum Wat een feest! Wat een muziek!! Alleen maar vette choons en gezelligheid op en top! Arriveerden toen Leon net begonnen was en dat klonk verrekte goed...Menno voegde daarna nog wat zalige beuq nummers toe en Signum wist af te sluiten met nog stevigere tracks... ![]() Al met al een waar TOP feest ! Foto's vind je hier Google Video link |
| Originally posted by mrcanon Wie is dat op foto 39? Die was samen met Steur op 19 Years Illusion. Loraine zeg eens? |

| Originally posted by Loraine Die grote "kale" vent ? ![]() Da's Gonzo (Michel) van Solarize-Agency en hij helpt tegenwoordig samen met rob_intuition aka Diven van Clubcharts (Rob dus) Menno de Jong met het organiseren van de Intuition feesten. |
, weeral een gezicht op een nick geplakt, nice!
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized? 
| Originally posted by FenixStyle Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized? |
Net thuis van Exclaim! Weer vreselijk veel lol gehad, as usual..
Sied (van Riel) draaide een �ber-sublieme set, Danjo & Styles zijn gewoon vreselijk amusant om aan het werk te zien.
Morgen ff picas en vid posten... eerst ff slapen
Quote van de avond, komt van Sied iig: "Loes da Godmother" Ik dacht dat ik erin bleef

Het ni bepaald klein, maar aangezien veel mensen (lees: west-vlamingen en Limburgers) er nog nooit van gehoord hebben:
AXION ROCK TERNAT 2006:
Vrijdag 29 september 2006:
18:00 - 18:50 : DJ's Otto Jan Ham (MTV/StuBru) & Stijn Van de Voorde(StuBru): Niet gezien
19:10 - 20:00 : Goose: Niet gezien
20:25 - 21:20 : Freestylers: Zoals verwacht vielen de freestylers enorm hard tegen
21:45 - 22:45 : Audio Bullys: Deze hebben mij dan weer in de positieve zin verbaasd. Niet echt een topper, maar wel een leuke opwarmer!
23:15 - 00:15 : Praga Khan: Het eerste deel van hun show viel wat tegen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd met het 2de deel
I love you still = flippen
00:40 - 01:50 : Superdiscount 2 (LIVE):
Gewoon extreem goed!
02:00 - 03:45 : Dr. Lektroluv: Ook enorm goed gedraaid, alleen heb ik het laatste half uurtje gemist omdat over de hele avond gezien toch wat teveel electro gedraaid werd naar mijn goesting.
Zaterdag 30 september 2006:
13:20 - 14:00 : Freaky Age
14:25 - 15:10 : Funeral Dress
15:40 - 16:40 : A Brand
17:10 - 18:00 : Das Pop
18:30 - 19:20 : Heideroosjes
19:50 - 20:40 : Gorki
21:10 - 22:15 : Arsenal
22:45 - 23:50 : Gabriel Rios
00:20 - 01:10 : Shameboy
01:30 - 03:00 : Discobar Galaxie
Zaterdag ben ik nimeer geweest, zeer jammer dat Shameboy de vrijdag ni kwam