TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL]
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
o rly
+ waar haal je de tijd om 24u/24 hier te zitten?
En dit geneuzel hierboven levert welke bijdrage precies aan het feit dat het ging over HET feestje op Scheveningen beach op 19 aug?
Of dwaalde jullie gewoon ff af? Geeft niks hoor, gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren....
| quote: |
| Originally posted by Transara En dit geneuzel hierboven levert welke bijdrage precies aan het feit dat het ging over HET feestje op Scheveningen beach op 19 aug? Of dwaalde jullie gewoon ff af? Geeft niks hoor, gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren.... |
| Originally posted by ConFig niet op letten.. ��n of andere freak vond het leuk om een fake account te maken over me en alle info over te nemen, Inclusief foto enzoverder en een pijnlijke nickname die me aan men ex doet denken.. |
| Originally posted by ConFig ��n of andere freak vond het leuk om een fake account te maken over me en alle info over te nemen, Inclusief foto enzoverder en een pijnlijke nickname die me aan men ex doet denken.. |

)
| Originally posted by Xilver Ach arm dutske toch mongool |
| Originally posted by ConFig welkom btw |
Ontopic: als het weer zo slecht wordt volgende week als dat het nu is, dan vrees ik voor een geplenst Summer Event
Kzal waarempel nog op Dance Valley 2005 gaan lijken ook
*Loes legt regencape klaar 
| Originally posted by Xilver Ach arm dutske toch mongool |

| Originally posted by Loraine Ontopic: als het weer zo slecht wordt volgende week als dat het nu is, dan vrees ik voor een geplenst Summer Event Kzal waarempel nog op Dance Valley 2005 gaan lijken ook *Loes legt regencape klaar |
| Originally posted by Transara OMG, Loes, ik heb er nog nachtmerries van, tot aan mijn oren in de modder! Gelukkig ist zand volgende week, maar toch... Laten we mee zen alle een zonnedanske doen voor Summer Event! |

Ik weenie hoor, ik heb een vrij droge DV 2005 gehad
soggens nie, maar jij was er zo inne die pas 's middags aan kwam waaien zekers 
Idd 
TIMETABLE-TIME
16:00-17:15 Eelke Kleijn
17:15-18:30 Kimito Lopez
18:30-19:45 Super8 vs. Tab
19:45-21:00 Orkidea
21:00-22:15 Menno de Jong (Fireworks at 22:00)
22:15-23:30 Ronski Speed (Fireworks at 23:00)
23:30-00:45 Simon Patterson
00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden

Als Tapsaaah na Tappi Tab en Elo op de timetable staat...betekent dat hij gaat knallen ipv laidback prog draaien: GAAAAF !
ZINNNN niet te geloven zeg ! FF die spierpijn van de FFWD zien te lozen en we kunnen weer 
| 00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden |
Alex is precies aan het vermageren, een goeie 4 jaar terug was die pakken dikker 
Waar blijft dat album nu verdorie 
en of ik er verdomme zin in heb ja
, we gaan dat hele strand daar met zn allen weeeer op zn kop zetten !
| Originally posted by rob_intuition en of ik er verdomme zin in heb ja , we gaan dat hele strand daar met zn allen weeeer op zn kop zetten ! |
geen red bull zaterdag hoor
, alleeeeen maar bier, en veeeeeel martini 
| Originally posted by rob_intuition alleeeeen maar bier, en veeeeeel martini |

Loraine
Transara
Gonzo
rob_intuition
Vishnu & Moisture
Progrez
christina
ik weet nochtans niet zeker of ik kom hoor 
| Originally posted by rob_intuition ik weet nochtans niet zeker of ik kom hoor |
De andere Limbo's komen ook
Plus: Je zit zelf in de organisatie goddomme