TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste dj volgens Holland forum
Pages (3): « 1 2 [3]
Kheb nr. 1 5 punten gegeven van ieders lijstje nr. 2 4punten enzovoorts. Wilde eerst puntentelling als de medaillespiegel van bijvoorbeeld OS, maar dat is niet eerlijk. Dit misschien ook niet maar het blijft lastig een geschikt puntensysteem te vinden
Bedankt lexie!
goed werk DJ Lex
maar waar is mijn Astrid???
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex 1. Dj Tiesto (99 punten) 2. Armin van Buuren (49 punten) 3. Marco V (37 punten) 4. Mauro Picotto (21 punten) 5. Paul van Dijk (18 punten) 6. Johan Gielen (14 punten) Kai Tracid (14 punten) 8. Scott Bond (11 punten) 9. Cosmic Gate (10 punten) 10. Warmdusher (9punten) |
Wel gaaf!
| Originally posted by tijs08 Cool lijstje Lex!! Mijn nummers 1 en 2 komen overeen!! En leuk om te zien dat de nummers 1, 2 en 3 allen Nederlands zijn! Wordne we toch verwend hier in dit kleine kippelandje! Wat mij op viel is dat Scott Bond in het lijstje voorkomt, ik vind hem samen met Paul van Dijk de beste buitenlandse Trance Dj. Ik wist niet dat hij ook zo populair was hier onder de TAs Wel gaaf!Greetzz |
| Originally posted by Kolkiewolkie wat mij nog veel meer verbaasd: ferry corsten ontbreekt... die man word in het buitenland altijd in 1 adem met armin en tiesto genoemd, maar valt hier VOLLEDIG buiten de boot... zal wel met zijn beperkte hoeveelheid sets in holland te maken hebben... |
| Originally posted by DJ Bazz goed werk DJ Lex maar waar is mijn Astrid??? |

| Originally posted by kolkiewolkie wat mij nog veel meer verbaasd: ferry corsten ontbreekt... |
Jah leuk lijssie bedankt voor de moeite lex 
Ja dier heb alleen jij genoemd, dus is niet representatief voor het Holland forum dan he ![]() |