TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta ID Contest 20 - Deadline 31/07 22u
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Shadowkid on Aug-01-2006 07:17:

Crap zeg, nu dacht ik echt dat ik id's 23,25 en 40 kende, en nu blijkt dat ik geen van die 3 ken Ik zat daar al van dag 1 op te zoeken omdat ik dacht die te herkennen. Ik had dan beter een paar andere id's wat meer beluisterd, want id's 1,13 en 15 ken ik wel.

En zoals Bertn zegt, er zijn zeker een paar samples waarvan ik ook de volledige track ga checken, met id 9 om te beginnen. Twas echt een toffe contest


Posted by Vishnu on Aug-01-2006 08:33:

quote:
Originally posted by Bertn
Er zijn minstens 10 samples waarvan ik toch eens de volledige track ga zoeken, omdat ze zo vet klinken


quote:
Originally posted by Shadowkid En zoals Bertn zegt, er zijn zeker een paar samples waarvan ik ook de volledige track ga checken, met id 9 om te beginnen.


Welke?


Posted by Shadowkid on Aug-01-2006 09:22:

Om te beginnen id 23,25 en 40 en ook zeker nr 9,24,29,47 en 49. Die 49 vooral omdat die id mij doet denken aan de JOC remix van I kill for you (een van mijn favo platen).


Posted by Jasperovitsj on Aug-01-2006 11:16:

quote:
Originally posted by Bertn


Misschien is het een goed idee om dit concept nu een maandje of zo te laten liggen - tot het einde van de vakantie voor de studenten onder ons terug in zicht komt? misschien is er dan terug wat meer interesse voor de BETA ID contest...

.

Ik had graag meegedaan, maar door examens, werk, mijn accident en reisvoorbereiding heb ik eigenlijk maar 1 keer deftig kunnen luisteren. En ja, er zijn veel mensen op reis nu, en begin september is het weeral 2de zit. Dus inderdaad misschien een paar weken wachten tot er een nieuwe komt?

Trouwens, bij ID 02, is dat niet de Area 51 Flash Mix van die track?


Posted by domineesje on Aug-01-2006 11:30:

het was alweer een leuke contest die me op het einde nog veel zweet heeft gekost. jammer dat er idd minder deelnemers waren dan andere keren mss heb ik mijn overwinning dan hier ook aan te danken.
wat me wel enorm opvalt dat er een groot punten verschil is tussen de 2de en 3de plaats. TOR mss ook niet zo veel tijd gehad om er echt mee bezig te zijn.
daarom zal de nieuwe contest niet voor 25 augustus online staan om zo de vakantiegangers en de 2de zitters wat respijt te geven

merci bert voor de tip


Posted by Vishnu on Aug-01-2006 11:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Trouwens, bij ID 02, is dat niet de Area 51 Flash Mix van die track?


Dat dacht ik aanvankelijk ook obv een legendarische Boccaccio CD waar die op staat, maar een sample van een online store klonk dan weer helemaal anders. ik weet eerlijk gezegd nog steeds ni zeker welke juist is, maar geen enkele deelnemer had em geraden.


Posted by Jasperovitsj on Aug-01-2006 11:33:

Ik had hem geraden

En die Boccaccio cd heerst!


Posted by TOR on Aug-01-2006 18:48:

quote:
Originally posted by domineesje
TOR mss ook niet zo veel tijd gehad om er echt mee bezig te zijn.


Mja, 80 ging ik toch nooit halen, maximum de helft van die score.
Zal later nog es aandachtig luisteren, er zat behoorlijk wat kwaliteit in.


Posted by RadiantB on Aug-01-2006 19:02:

Geproficiteerd Domineesje ! Ik kijk al uit naar de volgende contest (die van jou liggen me iets beter qua ID's raden namelijk).


Posted by Phortastic on Aug-02-2006 16:18:

quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb niet ingezonden, khad eerlijk gezegd enorm weinig goesting :/

Tligt zeker niet aan de contest, want er zitten heel mooie platen tussen


join the club

Nu ik de tracklist zie had ik toch in geen 100 jaar kunnen winnen
Staan wel paar bommen tussen


Posted by TOR on Aug-05-2006 18:14:

Hierbij nog de algemene rangschikking op basis van de laatste zes wedstrijden:

01. (03) Domineesje
02. (04) Shadowkid
03. (06) Vishnu
04. (01) Phortastic
05. (02) Jasperovitsj
06. (05) TOR
07. (07) Bertn
08. (08) Tomorrow Traxx
09. (09) Push2005
10. (10) Zehra

11. (12) BZRK
12. (13) Il_vitto
13. (24) DJ Zetski
14. (15) The Freezzz
15. (14) Real
16. (11) Bl@ckOut
17. (17) FCB_Fanatic
18. (16) CygnusX
19. (21) kevve
20. (22) RadiantB

21. (18) Belgian Bonzai
22. (23) djcresto
23. (25) Buoyant
24. (19) Bunz


Posted by Zehra on Aug-05-2006 20:06:


Posted by Vishnu on Aug-05-2006 20:15:

quote:
Originally posted by Zehra


Ach ach..
Op dezelfde stek blijven postvatten zonder mee te doen, dat is nog zo erg niet


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.