TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta ID Contest 20 - Deadline 31/07 22u
Pages (3): « 1 2 [3]
Crap zeg, nu dacht ik echt dat ik id's 23,25 en 40 kende, en nu blijkt dat ik geen van die 3 ken
Ik zat daar al van dag 1 op te zoeken omdat ik dacht die te herkennen. Ik had dan beter een paar andere id's wat meer beluisterd, want id's 1,13 en 15 ken ik wel.
En zoals Bertn zegt, er zijn zeker een paar samples waarvan ik ook de volledige track ga checken, met id 9 om te beginnen. Twas echt een toffe contest 
| quote: |
| Originally posted by Bertn Er zijn minstens 10 samples waarvan ik toch eens de volledige track ga zoeken, omdat ze zo vet klinken ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid En zoals Bertn zegt, er zijn zeker een paar samples waarvan ik ook de volledige track ga checken, met id 9 om te beginnen. |
Om te beginnen id 23,25 en 40
en ook zeker nr 9,24,29,47 en 49. Die 49 vooral omdat die id mij doet denken aan de JOC remix van I kill for you (een van mijn favo platen).
| quote: |
| Originally posted by Bertn Misschien is het een goed idee om dit concept nu een maandje of zo te laten liggen - tot het einde van de vakantie voor de studenten onder ons terug in zicht komt? misschien is er dan terug wat meer interesse voor de BETA ID contest... |

het was alweer een leuke contest die me op het einde nog veel zweet heeft gekost. jammer dat er idd minder deelnemers waren dan andere keren mss heb ik mijn overwinning dan hier ook aan te danken.
wat me wel enorm opvalt dat er een groot punten verschil is tussen de 2de en 3de plaats. TOR
mss ook niet zo veel tijd gehad om er echt mee bezig te zijn.
daarom zal de nieuwe contest niet voor 25 augustus online staan om zo de vakantiegangers en de 2de zitters wat respijt te geven 
merci bert voor de tip
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Trouwens, bij ID 02, is dat niet de Area 51 Flash Mix van die track? |
Ik had hem geraden
En die Boccaccio cd heerst! 
| quote: |
| Originally posted by domineesje TOR mss ook niet zo veel tijd gehad om er echt mee bezig te zijn. |
Geproficiteerd Domineesje ! Ik kijk al uit naar de volgende contest
(die van jou liggen me iets beter qua ID's raden namelijk).
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Ik heb niet ingezonden, khad eerlijk gezegd enorm weinig goesting :/ Tligt zeker niet aan de contest, want er zitten heel mooie platen tussen |


Hierbij nog de algemene rangschikking op basis van de laatste zes wedstrijden:
01. (03) Domineesje
02. (04) Shadowkid
03. (06) Vishnu
04. (01) Phortastic
05. (02) Jasperovitsj
06. (05) TOR
07. (07) Bertn
08. (08) Tomorrow Traxx
09. (09) Push2005
10. (10) Zehra
11. (12) BZRK
12. (13) Il_vitto
13. (24) DJ Zetski
14. (15) The Freezzz
15. (14) Real
16. (11) Bl@ckOut
17. (17) FCB_Fanatic
18. (16) CygnusX
19. (21) kevve
20. (22) RadiantB
21. (18) Belgian Bonzai
22. (23) djcresto
23. (25) Buoyant
24. (19) Bunz

| quote: |
Originally posted by Zehra |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.