TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Pages (3): « 1 2 [3]
Tot zover zouden we nog 1 iemand gratis mee naar binne kunnen nemen...
Als we niemand hier hebben maybe iemand van hier,jullie horen t wel
| quote: |
| Originally posted by Donna Tot zover zouden we nog 1 iemand gratis mee naar binne kunnen nemen... Als we niemand hier hebben maybe iemand van hier,jullie horen t wel |

| Originally posted by Donna Tot zover zouden we nog 1 iemand gratis mee naar binne kunnen nemen... Als we niemand hier hebben maybe iemand van hier,jullie horen t wel |

lol,op t mom ligt bt nog op kop:P
Me gaat naar Arhnem
Wowieee! T was gister echt weer een topavond in de �O�! Jezus.. Heb echt weer genoten van Tiesto, Dazzle & Cor Fijneman! Ennee.. wat een vrouwen daar weer joh
Ltr!
| Originally posted by Jappio Wowieee! T was gister echt weer een topavond in de �O�! Jezus.. Heb echt weer genoten van Tiesto, Dazzle & Cor Fijneman! Ennee.. wat een vrouwen daar weer joh Ltr! |

In Arnhem was het ook een bruut avondje
Fred Numf was echt master, tering wat draaide die gast goed

Tiesto draaide een standaard tiesto set > was niet slecht maar ook niet super goed.
Montana (heb ik maar 1,5 uur van gezien omdat we naar de auto moesten
die had een kamaraad van me in een parkeergarage gezet die om 4.00 dicht ging............) draaide wel aardig, maar ik hou iet echt van z'n manier van draaien..
De sfeer was top en het was niet al te druk
Arnhem was echt TOP!
Fred Numf was zwaar de bom, echt supervette progressive!
Tiesto was best kut, erg standaard set met wel wat aardige nummertjes, maar alleen het einde was oke. Katana - Fancy fair enzo, was wel cool.
Montana was echt SUPERGOED! Damn, wat een superset was dat! Die vent is echt een held!
Verder alles prima, heb me prima vermaakt met Ding Chavez & Tango. Was zeer geslaagd....
Greetz,
SnuggLe
Was zeker een geslaagde avond!
Helaas niemand van TA gezien, maar de sfeer was heel relaxt en het was niet TE druk gelukkig. Fred Numf draaide lekker diep, beetje Sasha/Digweed stijl, al was het wel wat langzaam het eerste uur van zijn set.
Tiesto was gewoon Tiesto. Mixtechnisch en qua opbouw zat het weer heel goed in mekaar, maar de set was verder niet heel bijzonder. in de Massa in Breda afgelopen vrijdag was ie beter.
Hoe was het in Den Haag (Donna enz.)???
| Originally posted by Bouma-Bros Was zeker een geslaagde avond! Helaas niemand van TA gezien, maar de sfeer was heel relaxt en het was niet TE druk gelukkig. Fred Numf draaide lekker diep, beetje Sasha/Digweed stijl, al was het wel wat langzaam het eerste uur van zijn set. Tiesto was gewoon Tiesto. Mixtechnisch en qua opbouw zat het weer heel goed in mekaar, maar de set was verder niet heel bijzonder. in de Massa in Breda afgelopen vrijdag was ie beter. Hoe was het in Den Haag (Donna enz.)??? |
Heb nog een tijdje met je staan lullen..
| Originally posted by SnuggLe Niemand van TA gezien? Nou bedankt dan Sido! Heb nog een tijdje met je staan lullen..Check mijn report: http://www.tranceaddict.com/forums/...4372#post444372 Greetz, SnuggLe |
| originally posted by snuggle Tiesto was best kut, erg standaard set met wel wat aardige nummertjes, maar alleen het einde was oke. Katana - Fancy fair enzo, was wel cool. |
Zijn er ook nog mensen naar den haag geweest?? Of was ik de enige
Ik heb nog wel wat chinezen zien lopen .......

Den haag was enorm vetttt,en vond tiesto idd standaard draaien,wel lekker maar nie speciaal.
k ging meer uit mn dak van Dazzle en Fijneman,en nee das niet omdat t vriendjes zijn maar gewoon mn objectieve mening.
Opti:Ik heb nog naar je gezocht buiten in de rij om op de gastenlijst mee naar binnen te komen,kon je nie vinden,we kwamen om 23.05 ong aan,maybe was je wat later.
We hadden gewoon nog 3 plaatsten over omdat er drie oppeens niet mee gingen.
Heb heerlijke nacht gehad en t was veeeeeeel te snel ochtend
Wel Yarnie van tijd tot tijd gezien maar niet meer TA-peeps.
Ik ben het er wel mee eens, ik vond vooral Dazzle heel lekker draaien, zeker op het einde van zn set.. Leuk ook om m elke x te zien lachen hehe,, die gozer had er duidelijk veel plezier in.. Cor Fijneman draaide ook wel lekker, en tiesto zette weer een standaard setje neer, maar dat is hier wel genoeg besproken
.. Ik vond het al met al een hele toffe avond, en de eau is ook wel een vette club..
Trouwens, dat systeem met die kaartjes printen op internet is ook wel relaxt.. Stond buiten een hele rij, en ik kon gewoon doorlopen 
| Originally posted by Donna Opti:Ik heb nog naar je gezocht buiten in de rij om op de gastenlijst mee naar binnen te komen,kon je nie vinden,we kwamen om 23.05 ong aan,maybe was je wat later. |

Duh,was dan in je 1tje gegaan oliebol,in de eau raak je altijd makkelijk in contact met partyppl waar je dan een toffe nacht mee hebt en soms nooit van je leven meer ziet:P
| Originally posted by Donna Duh,was dan in je 1tje gegaan oliebol,in de eau raak je altijd makkelijk in contact met partyppl waar je dan een toffe nacht mee hebt en soms nooit van je leven meer ziet:P |