TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SweTA mixfestival Summer 2006
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
ska man va med en g�ng till? Sj�lvklart 
Funderar fortfarande p� stil dock
Re: Re: SweTA mixfestival Summer 2006
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever DJ PA... tycker du ska va h�r lite oftare och kramas med oss ! ![]() Inte sett dig p� ett tag! |
Re: Re: Re: SweTA mixfestival Summer 2006
Hur som helst s� har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inf�r kryssningen. D�r har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. D�r f�r icke invigda en bra inblick om hur det kan t�nkas l�ta p� kryssningen p� torsdag. Om intresse finns s� kan jag starta upp en tr�d och l�gga ut mixarna s� att man kan ladda ner. [/QUOTE]
Ja tack, g�rna! 
Re: Re: Re: SweTA mixfestival Summer 2006
| Originally posted by Dj P.A! Hur som helst s� har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inf�r kryssningen. D�r har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. D�r f�r icke invigda en bra inblick om hur det kan t�nkas l�ta p� kryssningen p� torsdag. Om intresse finns s� kan jag starta upp en tr�d och l�gga ut mixarna s� att man kan ladda ner. |
| Originally posted by zoric Jag gillar din gamla mix "The Golden Years of Trance" eller vad den nu hette, Har dock tappat bort den, Har du lust att ladda upp den om du fortfarande har den? |
h�rrni.. kan inte n�n g�ra denna sticky under fotot�vlingen?
| Originally posted by Dj P.A! OK - jag uppar den gamla mixen lite senare. Om en vecka kanske. F�r er som vill h�ra Silja trance s� sitter jag och uppar den just nu p� Yousendit s� jag l�gger upp en tr�d om detta strax. |
Har velat ett bra tag nu p� vad jag ska k�ra f�r stil men har nu best�mt mig
Jag blev fr�lst av Rank-1 i m�ndags som �ste s� sjukt mycket techs� jag har best�mt att �ven jag ska spela in ett lite h�rdare set
Ska f�rs�ka recca ikv�ll
mitt set kommer sp�nna �ver stilar som dub, melodisk fullon, regnsskogspsy, tribalaktig psy, goa med mera 
Ska spela in asap!
eftersom jag �r s� d�lig s� st�ller jag inte upp ..
Joo Jofawe kom igeeen
House FTW ! 
Ska b�rja planera min mix nu (l�tar/uppl�gg osv) d h�r kommer bli niiice ! 
edit: efter att ha dragit i lite tr�dar s� kommer d h�r bli �nnu mer nice

jofawe, kom igen nu! jag suger, jag ska vara med bara f�r att f� botten napp 
joffsi ditt emo sluta tyck synd om dig sj�lv � spela in en mix nu! 
Har b�rjat f�rbereda mig f�r inspelning nu ocks�, br�nner lite nya skivor etc.
Kommer ocks� bli lite material fr�n mig sj�lv och lite material som jag tror inte s� m�nga har h�rt innan
(eventuellt lite osl�ppt)
b�rjar dra ihop sig nu.. 
Done!
L�ngd: 60:30 
L�tlista:
1. ?
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?
11. ?

oj, alldeles f�r l�ngt.. du �r diskad X ... 
nej ni slipper mig denna omg�ng 
�r det dig man skickar mixen till sen Jofawe ?.. lr ska man ladda upp den n�nstans ?
| Originally posted by Gate 42 oj, alldeles f�r l�ngt.. du �r diskad X ... |
| Originally posted by Braxen �r det dig man skickar mixen till sen Jofawe ?.. lr ska man ladda upp den n�nstans ? |
okej ser ut som att jag inte spelar in ett i f�rv�g men jag kommer vara med 
Kan jag skicka/l�gga upp min mix n�nstans f�r jag drar iv�g i morgon och kommer vara borta p� s�ndag d� det �r sista dagen f�r inl�ming 
edit: Cham h�r p� forumet har mitt set och f�r styra upp det sen p� s�ndag.
Jag har fixat ett FTP konto som alla kan uppa sin mix p�
Idag fick jag Jace's set �ver MSN! Jace �r f�rst ut 
Surfa in!
ftp://sweta:[email protected]:7171
Eller anv�nd en FTP client!
Adress: sweta.mine.nu
Login: sweta
Passw: festival3
PORT!: 7171
Jofawe --> add till f�rstasidan!
Alla set fr�n Spring Edition finns att tanka ner p� FTPn.
FTPn �r online 24/7 !
Nice det drar ihop sig
.. ska vi f�rs�ka br�nna av det veckan efter den som kommer ? .. vad blir det ? v.34 ?
iaf, ska spela in mitt imorn 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
tv� dagar till deadline...har en dr�s med s�tt blipp-blopp i kundkorgen p� beatport men inte ett j���vla �re p� kontot...FAN FAN FAN FANFANFANFANFANFAN