TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hardste moppen ever :)))
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Ik kan het echt niet laten....doet de rest trouwens ook nog mee ?!?!?
Ome_Mark
Op het binnenhof in Den Haag zit een Turk gehurkt allemaal grassprietjes van tussen de stenen te plukken. Hij verzamelt de sprietjes in een zak, maar kan het toch niet nalaten om er een paar in z'n mond te stoppen. Wim Kok komt net het Tweede Kamer gebouw uitgelopen, ziet de Turk en gaat er naartoe. "Maar mijn beste man," begint Kok "mag ik vragen wat u daar nou aan het doen bent?" "Ach," klaagt de Turk, "ik maar een arme hongerige Turk zijn... ik eten verzamelen voor vrouw en kindertjes thuis, want ik niet genoeg geld om te kopen h�..." "Oh, maar dat hoeft toch helemaal niet?" begint Kok, "Hier heeft u 100 gulden, ga maar naar de snackbar en daarna naar de supermarkt om eens fijn een karretje vol te laden." "O dank u wel!!" antwoord te Turk opgewekt. In de snackbar komt hij een vriend tegen (ook een Turk), hoe hij toch in hemelsnaam aan dat geld komt. "Nou, in Den Haag was heel aardige meneer. Jij ook grassprietjes eten... jij dan misschien ook geld krijgen." Dus de volgende zit die andere Turk ook op het binnenhof grassprietjes te eten. Maar dan komt ineens Jan Maat eraan. "Wel, mijn beste man. Wat bent u aan het doen?" begint deze. "Ik honger hebben en niet genoeg geld om kopen eten." antwoord de Turk. "Oh, maar dat hoeft hier niet hoor," antwoord Jan Maat, "hier heb je geld voor een tramkaartje, dan kun je naar de heide want daar staat het gras z� hoog!"
Een Turk, een Amerikaan en een Nederlander staan op de Eifeltoren. Opeens gooit de Amerikaan een televisie naar beneden. Vragen de andere twee verbaast: "Waarom doe je dat?" "O," antwoord de Amerikaan. "Toch genoeg van." Daarna gooit de Turk een lamp naar beneden. Vragen de andere twee: "Waarom doe je dat nou?" Zegt de Turk: "O, toch genoeg van." Dan gooit de Nederlander opeens de Turk naar beneden. Vraagt de Amerikaan verbaast: "Waarom doe je dat?" En het antwoord "O�"
Wat staat er op een botsauto van een Turk ?
Rammedan.
Het is groen en het heeft een snor.
Kermit de turk
Wat is een Turk met een mes in zijn rug?
Weet ik ook niet maar klinkt wel leuk
Wat staat er op de rolstoel van een Turk?
Islam
Wat moet je doen als een Turk uitgaat?
Hem opnieuw aansteken
Wat is het toppunt van racisme?
Een brandende Marokkaan bij een Turk naar binnen gooien
Waarom zie je nooit turkse mongooltjes?
God straft slechts 1 keer
Wat is een turkse homo
Islammietje
Wat is nog beter dan de �Para-olympics� te winnen??
Geen debiel te zijn
- waarom kijkt een turk nooit vrolijk?
zou jij lachen als je een turk was.
- waarom hebben turken een grote neus?
de lucht is gratis.
haha had ik maar zo'n oom die zulke moppen vertelde
die zijn echt master
Ik heb een hekel aan racisme.....en aan Turken

Heb behoorlijk zitten lachen om al die moppen. Heb nog een nieuwe:
Achmed zit op sgool (ja raar h�?) en hij is het zat om uitgescholden te worden voor turk. Dus hij gaat naar zn nederlands leraar, en vraagt aan die gozer: "Ik wiel graag nedoerlandoer worden."
"Ja," zegt die leraar, "Da's mooi voor je, maar dat is heel erg moeilijk. Je moet goed kunnen praten, kunnen lezen, en je gedragen als een nederlander." "Geef nieks, geef maar boeken mij, iek ga wel leren.". Zo gezegd zo gedaan. Achmed gaat een jaar lang LEREN en LEREN en blokken tot ie erbij neervalt. Een jaar later komt ie weer bij zn nederlands leraar, en zegt tegen hem "Dag meneer, ik wil graag een test afnemen tot nederlander". Leeraar kijkt hem raar aan en laat hem die tests doen, waarna Achmed een certificaat krijgt voor nederlander.
Achmed komt thuis, en zegt tegen zn moeder "Kijk ma, ik ben vanaf nu echt een nederlander".
"Wat zeg jou!?" BENG!
Fatima slaat hem in zn gezicht en stuurt hem naar zn vader.
"Kijk papa, ik ben een neederlander geworden."
"Wat zeg jou tegoen mij?" Zn pa slaat hem tot gort en zegt tegen hem naar zn broer te gaan.
"Kijk Mohammed, ik ben nederlander." Zn broer slaat hem zn smoel kapot
en zo gaat Achmed naar bed.
De volgende dag komt Achmed op school en hij komt zijn leraar tegen.
"Dag Achmed, hoe bevalt het nederlander zijn?"
"Nou meneer, ik ben nu 1 dag nederlander, en ik heb al een schurft-tyfus-tering hekel aan turken."
:-)
-Wat zie je als je een turks wijf (turkse VROUWEN bestaan niet) onder de rok kijkt?
-Een bouvier die net vla heeft gehad.
-Wat moet je doen als er een turk schreeuwend door je tuin heen rent?
-Nog een keer schieten.
misschien kom op nog wel een paar t-gen komen er wel bij
Latex
Een Kosovaar loopt rond de middag over straat in een Nederlandse stad.
Hij komt een man tegen. Hij houdt deze man staande en zegt : " Ah, meneer de Nederlander, bedankt dat ik hier in uw mooie land mag verblijven en ...." Hij wordt onderbroken door zijn gesprekspartner: "Moment, moment, ik ben
Marokaan, ik ben geen Nederlander." De Kosovaar loopt verder en klampt even later weer een toevallige passant aan : "Dank U meneer de Nederlander, dat ik hier met mijn familie......."
Weer wordt hij onderbroken : " Ik niks Nederlander, Ik Turki ".
De Kosovaar loopt verder en jawel hoor, hij ziet een neger komen welke hij weer aanspreekt: "Meneer de Nederlander, mag ik U hartelijk bedanken voor uw gastvrijheid ."
Beste man, ", zegt de neger, " je ziet nu toch ook wel dat ik Zwart ben". " Ik ben Afrikaan, ik ben geen Nederlander ".
"Maar", zegt de Kosovaar," waar zijn dan al die Nederlanders "?
De Afrikaan kijkt op zijn uurwerk en zegt : "Tja, die moeten werken tot half 6"
LOL, hahaha, die moppen van Rudy, ik pis bijna in me broek van t lachen

L0L
hahah die moppen zijn echt kewl... jammer genoeg ken ik de meeste al maar blijf doorgaan mensen...
Ik kreeg gister een SMS hier komt ie:
hi,just wondered
if i can stay with u
cuple days??
everyone is so pissed off
at me.... i need a friend....
sender:
Osama Bin Laden
+3911166611
Greetz
Ome_Mark
hmmm
is toch leuk om nog een paar nooit gehoorde te lezen,
en dat voor waar ik woon.
humor!!!!!!!!!
!!!!!! Virus !!!!
Als je een e-mail ontvangt getiteld 'Bad Times' delete het dan meteen.
Open het niet. Kennelijk is dit een gevaarlijk virus !! Het zal niet
alleen alles van de harde schijf wissen maar ook alle schijven binnen
een straal van 5 meter van je PC. Daarnaast wist het de magnetische
strips van je bankpassen en je creditcards. Het herprogrammeert je
PIN-code,verziekt de tracking op je videorecorder en maakt gebruik van
subspace magnetische velden waardoor alle cd's die je probeert af te
spelen bekrast zullen worden. Hij herprogrammeert je GSM zodat je alleen
nog maar 0900-seksnummers kunt bellen.
Dit virus mixt anti-vries in je aquarium. Het zuipt AL je bier op. IN
VREDESNAAM ! LUISTER JE EIGENLIJK NOG WEL !!!!
Het laat vies ondergoed achter op je salontafel als je visite verwacht.
Het vervangt je Head and Shoulders door glijmiddel en je glijmiddel met
secondelijm. Onderwijl heeft hij stiekem een relatie met je
vriendin/vriend en betaalt al hun stiekeme gesex in dure hotels met JOUW
creditcard. Het virus laat je rondrennen met een schaar en laat je
scherpe dingen gooien op een manier die pas leuk is als iemand een oog
kwijtraakt. Het herschrijft al je back-up files door het veranderen van
alle werkwoordsvormen in de tegenwoordige tijd naar de verleden tijd en
verwerkt stiekem niet opspoorbare spelfouten in je tekst waardoor het
geheel een onbegrijpelijke woordenbrij wordt. Als het " Bad Times "
attachment in een Windows 95/98 omgeving wordt geopend zal het de
wc-bril omhoog laten staan en laat het je fohn, met stekker in het
stopcontact, gevaarlijk dichtbij een volle badkuip slingeren. Het
verwijdert niet alleen de verboden-te-verwijderen labels van je matras
en kussen maar vervangt daarnaast ook je magere melk door volle melk.
*** WAARSCHUW ZOVEEL MOGELIJK MENSEN ALS JE KAN ***
Als je deze mail niet binnen 20 seconden naar 5000 mensen doorstuurt,
zul je zo'n harde knetterscheet laten dat je rechterbeen zo stuiptrekt
dat je been naar voren schiet en vonken laat overschieten naar de
persoon die het dichtst bij je staat !!
Enne...........als je blond bent:..........................
dit is een grap !!
haha wanne klets van dat virus...
(ben trouwens blond...)
Hm...Je hebt nu alweer een nieuwe sig aangeschaft zie ik OomPjuh
Nice !
lol
Ben er dan ook errug druk mee geweest (20min) 
p.s Weet je waarom nijlpaarden onderwater neuken ???
Ant: Probeer jij maar eens een kut van 40kg nat te houden 
Frans Bauer komt bij de dokter.
Dokter: "Wat zijn de klachten meneer Bauer?
Bauer: "Dokter, ik geloof dat ik Aids heb?
Dokter: "Dat hoor ik liever dan je laatste cd"
Henkie_henk is een zwerver die iedere dag in het park om een bankje slaapt. Glaniskan is een homo die net in de stad is komen wonen, en die eigenlijk wel zin heeft in een potje homosex. Hij loopt s'avonds door het park en ziet daar Henkie_henk liggen slapen op een bankje. Glaniskan kan zijn eigen niet beheersen en verkracht de zwerver Henkie_henk. Glaniskan krijgt toch wat spijt en besluit 25 piek onder de hoed van Henkie_henk neer te leggen. De volgende morgen wordt Henkie_henk wakker en ziet hij 25 piek onder zijn hoed liggen. Hij besluit naar de slijter te gaan en er een krat bavaria van te kopen. Hij zuipt zich die dag lam en gaat weer slapen op zijn bankje.
Dit gaat zo een dag of 5 door.
De 6e dag als Henkie_henk weer bij de slijter komt, die hem al een beetje kent ondertussen roept deze: "Hallo Henkie_henk maar weer een kratje bavaria?" waarop Henkie_henk antwoordt: "nee doe maar een krat Amstel ik krijg zo'n schrale reet van die Bavaria"
[edit]
ik kon het niet laten 
[/edit]
Henkie_henk en New_wave komen aan bij de hemelpoort na het bezwijken op een houseparty.
God vraagt aan New_wave: hoeveel wijven heb jij nou gescoort in je leven? New_wave: ik denk ong 500.
God geeft New_wave een Ferrari.
God vraagt hetzelfde aan Henkie_henk. Henkie antwoord: ik denk ong 700. Henkie_henk krijgt een Lamborgini.
Een half uurtje later scheuren New_wave en Henkie_henk hard door de straten van de hemel.
Opeens flitst er iets voorbij Henkie zn auto. Wat was dat nou vroeg Henkie_henk aan New_wave.
New_wave antwoord: oow dat is Blik op zn skeelers :P
Henkie_henk komt aan bij de hemelpoort omdat hij witte donderdag niet had overleefd.
God vraagt hem: Ben jij wel braaf geweest? Henkie_henk: nou niet egt eigenlijk.
God zegt: Nou stap maar op dit wolkje. Op het wolkje staat een SUPER LELIJK mormel. Nou daar zat ie mooi mee opgescheept.
Henkie_henk loopt zich te vervelen en kijkt eens in de rondte en ziet daar Blik op een wolkje met een SUPER LEKKER WIJF.
Henkie_henk roept God en zegt kwaad: Hee das toch niet eerlijk, ik zit hier met zo'n lelijk mormel en hij daar zit met het lekkerste wijf van de hemel!
God zegt: Ja ik weet het, maar vrouwen worden ook gestraft. :P
GreetZ fly out to Alpha (en zn ouders (toffe lui)
hehe, volgens mij was ik degene met de vriendin, en die 2de mop.......ik heb tenminste het lekkere wijf 
Eh volgens mij had ik ook vrouwtje gisternacht.. en volgens mij leef ik me leven nu en niet in de hemel.. en JA dat levert me een partij heftige discussies op met die zwaar christelijke mensjes.. maar dat is allemaal off-topic..
t gaat nog steeds om harde/groffe moppen 
| quote: |
| Originally posted by Blik en die 2de mop.......ik heb tenminste het lekkere wijf |
| Originally posted by ADK KUCH... |
Mooie moppen Henkie 
| [i] [edit] ik kon het niet laten ![]() [/edit] [/B] |
burp
waar is Ome Mark gebleven eigenlijk?

okay vergeef me mensen: