TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2006
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by mrcanon on Sep-04-2006 23:00:

Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren. Elke goeie technodj is op die stomme minimaltrein gesprongen en daar krijg ik het schijt van. Ok er bestaan wel hier en daar goeie minimalplaten, maar over het algemeen is het dikke crap. Minimal = beetje kraken en piepen. Techno is in mijn ogen zo dood als een pier. Best dat ik op de juiste moment naar trance ben beginnen luisteren. Dankzij BZRK ben ik daar beetje bij beetje in gerold. Ik was techno gewoon ook beu.

Posted by IgnazZio on Sep-14-2006 20:43:

Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja

Posted by Loraine on Sep-14-2006 23:40:

quote:
Originally posted by Gonzo
Ben echt nog aan het twijfelen

Gewoon meegaan Gonzo! Transara en ik gaan iig via Breda naar Gent....en de tickets zijn al binnen!
Heb er boel veel zin in...Cliff heeft alvast voor de techy aftrap gezorgd vorig weekend Dan zou het toch echt naar meer moeten gaan smaken zo onderhand ?

Posted by Bertn on Sep-15-2006 07:49:

quote:
Originally posted by IgnazZio
Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja

amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds

Posted by Jasperovitsj on Sep-15-2006 14:06:

Mijn vriendin vraagt mij om mee te gaan naar feestjes met M.I.K.E. enzo

Posted by Bertn on Sep-15-2006 16:52:

bweh

Posted by Mystikal2006 on Sep-16-2006 09:15:

quote:
Originally posted by mrcanon
Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren.

200% mee akkoord mrcanon...
waar zijn de "echte" oude technonamen? geen Liebing geen Cox geen Bailey geen.... vind da het een beetje weg heeft van i love minimal dees jaar, net als vorig jaar trouwens.... spijtig dat zo'n "wereldje" in 3 jaar volledig instort...

Posted by Bertn on Sep-16-2006 09:51:

tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk

Posted by IgnazZio on Sep-16-2006 12:18:

quote:
Originally posted by Bertn
amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds
Ze luistert daar ni naar, ze wilt gewoon ni alleen me een vriendin en die haar lief gaan

Posted by Mystikal2006 on Sep-18-2006 10:57:

quote:
Originally posted by Bertn
tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk

ja ok, dees zijn mss verkeerde namen om mijn standpunt duidelijk te maken... alhoewel ik niet te klagen had over liebing zijn set op tomorrowland...
wat ik bedoel is gewoon da er hoe langer hoe minder "techno" gedraaid word op ilt...
binne enkele jaren kunnen ze beter hun naam veranderen naar i love minimal
zeg niet dat de line-up slecht is, helemaal niet! maar het valt toch duidelijk op dat er hoe langer hoe minder techno gedraaid word...
anyway voor mij ware de beste edities die van 2003 en 2003 outdoor

Posted by Bertn on Sep-18-2006 11:01:

dat waren dan ook de enige �chte techno-edities he. de jaren ervoor stonden namen als MIKE, tiesto, YDR, Daft punk... allemaal op ILT he.

Posted by kirstolas on Sep-26-2006 21:39:

I'm in the yellow room if ya need me

Posted by Tomorrow Traxx on Oct-10-2006 21:59:

Bump

Kaarten zijn toegekomen

Toch wel eens benieuwd naar James Holden en Kraftwerk.

Posted by TheKidsWantTechno on Oct-10-2006 22:15:

is there any TA meetup?

id love to meet some of you crazy people

Posted by Loraine on Oct-11-2006 20:52:

Verdomme...nog ruim 1 week te gaan... Zo'n zin in ILT !

Posted by Loraine on Oct-17-2006 20:22:

yeah baby yeah....eerst ff examen doen (arbeidsrecht) zaterdag daarna door naar Breda en planken naar Gent !

Posted by TheKidsWantTechno on Oct-19-2006 13:41:

does anyone know of any nice bars or lounges in Gent that would be a good place to spend saturday afternoon and early saturday evening? thanks

Posted by pooley on Oct-20-2006 08:07:

people from Ghent, represent please

Posted by domineesje on Oct-20-2006 08:31:

quote:
Originally posted by pooley
people from Ghent, represent please

google

Posted by pooley on Oct-20-2006 08:33:

Ej foorwijf, moogt toch ne mensen proberen verder te helpen zeker.
Maakt u nuttig.

Posted by domineesje on Oct-20-2006 08:35:

quote:
Originally posted by pooley
Ej foorwijf, moogt toch ne mensen proberen verder te helpen zeker.
Maakt u nuttig.

hey kakventje, vind ge uzelf nuttig, met te verwijten, toe ga naar mama, ze heeft vis gebakken

hebt nog niet gedaan met mij zene

Posted by Xilver on Oct-20-2006 08:47:

Oh dear, flamewar. Me snel efkes moeien, of 'k geraak mijne naam kwijt.

Posted by djcresto on Oct-20-2006 09:08:

quote:
Originally posted by ATL_Trancer
does anyone know of any nice bars or lounges in Gent that would be a good place to spend saturday afternoon and early saturday evening? thanks

Don't mind the other posts. Just check out the city center of Ghent. It's very nice.

Posted by domineesje on Oct-20-2006 09:36:

Cafe theatre

't Putje near the station

Limonada

quote:
Best loungebar I�ve ever seen, great music, amazingly comfortable chairs and a crew to die for!
The owner paid extra attention to the design of the bar and that shows...perfect in every way!

Posted by pooley on Oct-20-2006 09:51:

quote:
Originally posted by domineesje
Cafe theatre

't Putje near the station

Limonada

Is dat nu zoooo moeilijk om met iets nuttigs af te komen. Nee he?
Good girl. *aai*

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »