TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2006
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren. Elke goeie technodj is op die stomme minimaltrein gesprongen en daar krijg ik het schijt van. Ok er bestaan wel hier en daar goeie minimalplaten, maar over het algemeen is het dikke crap. Minimal = beetje kraken en piepen. Techno is in mijn ogen zo dood als een pier. Best dat ik op de juiste moment naar trance ben beginnen luisteren. Dankzij BZRK ben ik daar beetje bij beetje in gerold. Ik was techno gewoon ook beu.
Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja 
| quote: |
| Originally posted by Gonzo Ben echt nog aan het twijfelen |
Dan zou het toch echt naar meer moeten gaan smaken zo onderhand ?
| Originally posted by IgnazZio Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja |
Mijn vriendin vraagt mij om mee te gaan naar feestjes met M.I.K.E. enzo

bweh
| Originally posted by mrcanon Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren. |
tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk

| Originally posted by Bertn amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds |
| Originally posted by Bertn tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk |
dat waren dan ook de enige �chte techno-edities he. de jaren ervoor stonden namen als MIKE, tiesto, YDR, Daft punk... allemaal op ILT he.
I'm in the yellow room if ya need me 
Bump
Kaarten zijn toegekomen 
Toch wel eens benieuwd naar James Holden en Kraftwerk.
is there any TA meetup?
id love to meet some of you crazy people

Verdomme...nog ruim 1 week te gaan... Zo'n zin in ILT ! 
yeah baby yeah....eerst ff examen doen (arbeidsrecht) zaterdag daarna door naar Breda en planken naar Gent !

does anyone know of any nice bars or lounges in Gent that would be a good place to spend saturday afternoon and early saturday evening? thanks 
people from Ghent, represent please
| Originally posted by pooley people from Ghent, represent please |
Ej foorwijf, moogt toch ne mensen proberen verder te helpen zeker.
Maakt u nuttig.
| Originally posted by pooley Ej foorwijf, moogt toch ne mensen proberen verder te helpen zeker. Maakt u nuttig. |
Oh dear, flamewar. Me snel efkes moeien, of 'k geraak mijne naam kwijt.
| Originally posted by ATL_Trancer does anyone know of any nice bars or lounges in Gent that would be a good place to spend saturday afternoon and early saturday evening? thanks |
Cafe theatre
't Putje near the station
Limonada
| Best loungebar I�ve ever seen, great music, amazingly comfortable chairs and a crew to die for! The owner paid extra attention to the design of the bar and that shows...perfect in every way! |
| Originally posted by domineesje Cafe theatre 't Putje near the station Limonada |