TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal; seizoen 2006 - 2007
Pages (3): « 1 2 [3]
redelijke wedstrijd met heitinga en landzaat weer ver onder de maat.
De echte actie was te zien bij de wedstrijd van duitsland tegen san marino
fokking 0-13 hahahaha
wat was die scheitinga slecht, echt enorm slecht. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er allemaal gejuich vna de tribunes komt wanneer die gewisseld word, daar help je zon jonge ook niet echt mee.
Verder blij dat van Persie meedoet, wat een wereldvoetballer is dat nu al. Huntelaar viel wel weer tegen. Landzaat ook.
Huntelaar en Landzaat mogen wat mij betreft gewisseld worden voor Mark en Ruud, maar dat zal MvB wel nooit doen, te eigenwijs voor....
| quote: |
| Originally posted by Siesta wat was die scheitinga slecht, echt enorm slecht. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er allemaal gejuich vna de tribunes komt wanneer die gewisseld word, daar help je zon jonge ook niet echt mee. Verder blij dat van Persie meedoet, wat een wereldvoetballer is dat nu al. Huntelaar viel wel weer tegen. Landzaat ook. Huntelaar en Landzaat mogen wat mij betreft gewisseld worden voor Mark en Ruud, maar dat zal MvB wel nooit doen, te eigenwijs voor.... |
ik denk dat ruud het niet veel beter had gedaan dan huntelaar. Als je ziet dat huntelaar zijn ballen moet halen op het middenveld.....
HUNTELAAR

Gaaf man, Ruud 3x 
hahaha en werd die Torres ff diep genaaid.. 
Boeruh
Vanavond hoppelijk thuis van Liverpool winnen 
SC HEERENVEEN
Als enigste ploeg met een normaal resultaat! 
Ik heb het niet gezien, maar zeker netjes! Die Alves is echt de man hoor daar. Ajax was echt heel slecht weer. Het is dat die Noren nog slechter waren.
| Originally posted by Siesta SC HEERENVEEN Als enigste ploeg met een normaal resultaat! |
| Originally posted by Jappio vorig weekend waren ze ook erg goed muahahaha |
Bommel bedankt, Nistelrooy mist vertrouwen
2/10/2006 8 :46 Zolang Marco van Basten bondscoach is van het Nederlands elftal wil Mark van Bommel niet meer in actie komen voor Oranje. En de poging van Van Basten om Ruud van Nistelrooy op te roepen als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar liep op niets uit. Van Bommel heeft de KNVB laten weten dat hij onder de huidige trainersstaf niet meer voor Oranje wil voetballen. De Limburger was juist weer opgeroepen voor de komende interlands met Bulgarije en Albani� nadat hij sinds het WK niet meer was geselecteerd. Van Basten heeft afgelopen weekeinde ook nog contact opgenomen met Van Nistelrooy, om hem mogelijk als vervanger van de geblesseerde Huntelaar op te roepen. Maar zonder succes. 'Na telefonisch overleg tussen Van Basten en de spits van Real Madrid is gebleken dat er, zowel van de kant van de technische leiding van het Nederlands elftal als van de zijde van Van Nistelrooy, onvoldoende wederzijds vertrouwen was de aanvaller alsnog aan de selectie toe te voegen', laat de KNVB weten via een persbericht. De bondscoach legt zich neer bij de absentie van het tweetal: 'We hebben kennis genomen van Van Bommels besluit en moeten dit respecteren. We zullen overigens geen vervangers oproepen voor Van Bommel en Huntelaar. Het is zaak dat wij ons vanaf dinsdag volledig concentreren op de komende twee belangrijke interlands.' Van Basten heeft nog twintig spelers tot zijn beschikking voor beide duels. |
imo optyfte met die gast
| Originally posted by Siesta Ach kwam allemaal door die kuttige rookie-scheids die denkt in zn 1e wedstrijd te kunnen gaan vlammen. |
| Originally posted by Jappio Verder waren ze dan ook wel kansloos |
Volgens mij zat ik in het stadion en had het wel 7 of 8-1 moeten worden..
| Originally posted by Jappio Volgens mij zat ik in het stadion en had het wel 7 of 8-1 moeten worden.. |
Naja, mee, waren gewoon 2 strafschoppen. Maar het scheelt natuurlijk wel dat Hansson er in de 10e minuut uit gestuurd werd. Daarvoor was Heerenveen beter. Daarna heb ik echter geen kans meer gezien.
Maar goed, dit weekend was het weer heel slecht en werd sparta opgerold. Moet zeggen dat dat nog iets beter voelde 
voor degene die hem nog niet hadden gezien, bij deze:
http://www.youtube.com/watch?v=Hrpn1LaO5tA&NR

| Originally posted by Remy D voor degene die hem nog niet hadden gezien, bij deze: http://www.youtube.com/watch?v=Hrpn1LaO5tA&NR ![]() |