TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is still burning ???
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Is zuivere fysica![]()
Met Illusion Reactivated in 't Sportpaleis was die sound echt heel goed!
Het jaar erop met 18 years trok hij weer op niets, vraag me af hoe dat kwam.
Ge moet er wel rekening mee houden dat men die geluidsinstallatie plaatst/afstelt als de zaal nog leeg is, als de zaal vol mensen staat gaat da dus nog anders klinken.
Trouwens in deze moderne tijden moet het via software, sinuso�den en dergelijke toch perfect mogelijk zijn de perfecte sound te cre�ren.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Trouwens in deze moderne tijden moet het via software, sinuso�den en dergelijke toch perfect mogelijk zijn de perfecte sound te cre�ren. |
| Originally posted by Phortastic Als ge derbij waart in de Ethias Arena met TiC dan weet ge al te goed dat het zeker mogelijk is. Super geluid was dat. |
Ja dat zal wss door de goede akoestiek zijn, zie maar naar de mainstage op Tomorrowland, was ook enorm goed akoestiek.
Geluid op de main van Tomorrowland was idd super! (Y)
| Originally posted by ConFig wat was al het gedreun dan daar vanvoor? :/ die trilling ging overal door :/ tzijn toch lage tonen die een gedreun creeeren? Of is dat iets anders? ![]() Als er iemand da kan uitleggen mag die da best eens uitleggen hoor, muziektechnische boel daar weet ik nie zoveel van |
| Originally posted by Dark Apostle Zelfde met Qlimax, muziek klonk vrij luid en toch moest je niet overdreven roepen om elkaar te verstaan. Mis ligt het aan de Ethias Arena dat het geluid daar zo goed is. |
| Originally posted by FenixStyle Indien het op geluid aan komt is de Ethias gewoonweg de top in Europa.. (ook niet meer dan normaal aangezien de keet er pas twee jaar staat) |
| Originally posted by eieregooie Moet je eens naar de Heineken Music Hall gaan |
| Originally posted by ConFig wat was al het gedreun dan daar vanvoor? :/ die trilling ging overal door :/ tzijn toch lage tonen die een gedreun creeeren? Of is dat iets anders? ![]() Als er iemand da kan uitleggen mag die da best eens uitleggen hoor, muziektechnische boel daar weet ik nie zoveel van |
Ik vond het ook een redelijk gedreun, maar misschien heb ik het deel dat de subs eruit lagen gemist... Het was een tijdje niet om aan te horen iig...
| Originally posted by eieregooie Ik vond het ook een redelijk gedreun, maar misschien heb ik het deel dat de subs eruit lagen gemist... Het was een tijdje niet om aan te horen iig... |
| Originally posted by ConFig mmmmm lekker warm was dat en van zo ver voelbaar .. zat op de heuvel en voelde de warmte nog |
| Originally posted by jeronimo_jd ik hield m'n hart vast toen Armin zijn booth uitkwam om het publiek te groeten... Armin was almost burnin!!! |
| Originally posted by jeronimo_jd ik hield m'n hart vast toen Armin zijn booth uitkwam om het publiek te groeten... Armin was almost burnin!!! |
| Originally posted by ConFig AHA!! nog iemand!! wie haalt er nu zijn gelijk? |
Weet niet hoe alles was opgesteld in de tenten op TL, maar volgens mij werkt geluid uit vier hoeken het best. Dan heb je niet die vari�rende soundkwaliteit naargelang de plaats van de luisteraar ten opzichte van de speakers. Ik vraag mij af waarom er bijvoorbeeld in het Sportpaleis steeds met een soundsysteem ter hoogte van de dj-booth gewerkt wordt en niets achteraan. Dan gaat het vooraan veel te hard en achteraan te stil.
Er bestaat een opleiding geluidstechnicus.
Als we dat nou met z'n allen gaan studeren dan weten we dat het binne drie jaar vet in orde gaat zijn overal 
| Originally posted by FenixStyle Dit jaar maar eens werk maken van m'n rijbewijs zodat ik er in 2007 eens eindelijk een Armada-Night kan meemaken |
| Originally posted by FCB_Fanatic ik heb een rijbewijs en eigen auto, Opoeteren is niet te ver van Bocholt, ... dus voorstellen zijn altijd welkom |
| Originally posted by TOR Weet niet hoe alles was opgesteld in de tenten op TL, maar volgens mij werkt geluid uit vier hoeken het best. Dan heb je niet die vari�rende soundkwaliteit naargelang de plaats van de luisteraar ten opzichte van de speakers. Ik vraag mij af waarom er bijvoorbeeld in het Sportpaleis steeds met een soundsysteem ter hoogte van de dj-booth gewerkt wordt en niets achteraan. Dan gaat het vooraan veel te hard en achteraan te stil. |
)
| Originally posted by Phortastic that sounds like a date !! |
)
| Originally posted by FCB_Fanatic nope, ik rijd gewoon nie graag ver zo als ik alleen in de auto zit ... zondagnacht nog aan de lijve ondervonden waarom dat geen goed idee is (kameraden sliepen al op de terugweg ) |
| Originally posted by FenixStyle Ge moogt altijd iets laten weten als ge ergens naar toe wilt en ge geen goesting hebt om zo ver alleen te rijden.. Dan hoef ik zelf ook eens eindelijk al die feestjes niet te missen gewoonweg omdat er niemand meewilt en ik geen zin heb om in mn eentje met de trein te gaan.. |
| Originally posted by X-Tune Ge hebt gewoon geen vrienden. Ik geef het tenminste toe. Nu jij. |