TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Samensmelting BETA-NLTA (BL) ?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
OMFG X-tune...

en pics staan er genoeg online, zoek ze maar!
| quote: |
Originally posted by Kelly* ![]() |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik kan de lettertjes niet lezen, maar dat standje bedoelde ik. rrrr...de keukentafel! |
hehe, ma ik zit hier te stressen
| quote: |
| Originally posted by X-Tune hehe, ma ik zit hier te stressen |
face it, hij is al maanden afgezaagd
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle ma neet, ni stressen, entertainment zit in u bloed, let i flow |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Tip 3: Muggen zijn klootzakke en verdienen te sterven |
En ge hebt ze gewonnen
hahaha, feestje
maar niet hier, i'm off!
omg
this niet omdat ei en loes hier af en toe paseren om daarvoor te fussioneren he 
Zou ik ook nie willen, lieve Belgen... BETA lekker BETA laten blijven, ma wel lachen wat voor een reacties het oproept 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Zou ik ook nie willen, |
Beetje actie in de tent ja 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather ik wel, zou wel iets geven, allemaal pissed mensen hier |
MikeVee gaat NLTA laten verdwijnen, zegtie
Kheb maar effe een tijdelijke nationaliteit aangenomen....de Belgische ! 
Ik doe niets, smaar stel enkel vast dat de nederlandse vlag verdwenen is op TA
.
Het begint bij de vlag, wie weet waar het eindigt.
wss had ik gewoon zelf lopen prutsen 
Hoop geven ja 
mi scuzi 
| quote: |
| Originally posted by Loraine MikeVee gaat NLTA laten verdwijnen, zegtie Kheb maar effe een tijdelijke nationaliteit aangenomen |
| quote: |
| Originally posted by Antony neem zeker ni allemaal �nze nationale driekleur eh, tmoet overzichtelijk blijven. |

geaccepteerd ben je hoor
maar als politiek vluchtelinge moet je in Belgi� al paar weken in hongerstaking eer je een Belgische vlag als nationale driekleur mag gebruiken 
De italianen hebben niet eens een subforum hier 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee De italianen hebben niet eens een subforum hier |
Denk zelfs dattik nog support krijg van Le Saux, T4L en Mirea
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.