TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Relationstråden
Pages (3): « 1 2 [3]
Jag tycker att du ska säga till henne Jeremy, men så är ju jag också en fegis när det gäller sånna här saker så du kanske ändå inte ska lyssna på mig?

| quote: |
| Originally posted by Akia Nä, jag skulle inte vilja kalla de e ett fegt val, tycker bara att de vore trist om de faller på de . |
| Originally posted by zoric Jag tycker att du ska säga till henne Jeremy, men så är ju jag också en fegis när det gäller sånna här saker så du kanske ändå inte ska lyssna på mig? |
Hörrö Jérémy! Du kan ju inte veta säkert att hon inte gillar dig om hon inte sagt något.
Du förlorar väl inget genom att säga det? Om det är ömsesidigt kanske ni kan ha trevlgit tills hon åker och det finns ju facktiskt sätt att hålla kontackten med någon även fast den har åkt till lilla landet USA om det skulle vara så.
Ps. titta du fick sträck över dina e 
| Originally posted by Pjox Hörrö Jérémy! Du kan ju inte veta säkert att hon inte gillar dig om hon inte sagt något. Du förlorar väl inget genom att säga det? Om det är ömsesidigt kanske ni kan ha trevlgit tills hon åker och det finns ju facktiskt sätt att hålla kontackten med någon även fast den har åkt till lilla landet USA om det skulle vara så. Ps. titta du fick sträck över dina e |
Tja du jag läste fel.
Påsätt och vis så blev det mer "okej" att inte säga något när du tror att det är ömsesidigt
. eller okej och okej jag förstår det helt enkelt 
| Originally posted by Pjox Tja du jag läste fel. Påsätt och vis så blev det mer "okej" att inte säga något när du tror att det är ömsesidigt . eller okej och okej jag förstår det helt enkelt |
| Originally posted by Jeremy H mja, har du bättre förslag är jag ju öppen för det? |
Dödade jag den här tråden? 
Hon kommer förresten på besök nästa fredag, ett par dagar innan avresa. Bor nämligen inte i stan.
Varför dödade du tråden? 
2 intressanta flickor i ens liv. Båda nu ~6500km bort.. jackpot! 
| Originally posted by Jeremy H 2 intressanta flickor i ens liv. Båda nu ~6500km bort.. jackpot! |
Stackars Jeremy 

| Originally posted by Jeremy H 2 intressanta flickor i ens liv. Båda nu ~6500km bort.. jackpot! |
| Originally posted by Pjox För ett tag sedan (säkert några måndaer sen nu) så pratades det lite på radin (relationsprogram i P3) om vad man bör och inte bör göra när man gör slut med någon. Vad tycker ni? Vad bör man göra och vad ska man absolut inte göra? |
Då pratade dom om just när man gör slut om jag inte minns fel.
Typ ärlig, hur ärlig?
Dom kom bl.a fram till att man ska ge den man gör slut med lite tid.
Det bästa är alltså inte att planera in andra saker efteråt när man har tänkt att man ska dumpa någon eftersom den som blir dumpad troligtvis inte var lika förberedd som du.
En annan fråga, hur länge tycker ni att man ska vänta med ett nytt förhållande?
Jeremy - 6500 km?!
Och jag som tyckte mina 80.1 km var oändligt långt =(
| Originally posted by [SWE]Helios Jeremy - 6500 km?! Och jag som tyckte mina 80.1 km var oändligt långt =( |
Men naa.. 80km skulle jag inte gnälla över för tillfället 
| Originally posted by Pjox Hur lyckas du egetnligen? Men hur är det, otur i spel, tur i kärlek... Så har du tur i spel? |
| Originally posted by Jeremy H 2 som för tillfället råkar befinna sig på USAs östkust Haha, märks att du tycker ditt avstånd är långt när du uppger det som 80.1 och inte 80 Men naa.. 80km skulle jag inte gnälla över för tillfället ![]() |