TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Cribs
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by Config on Aug-15-2006 17:19:

me kamer





met me blacklight: is wel gezellig als ge een vriendin hebt



living





keuken



tuin (me zicht ip voliere):



zolder (met slaapkamer in opbouw en hele boel andere stuff):


Posted by kokkenmaster on Aug-15-2006 17:32:

quote:
Originally posted by ConFig

Dezelfde pcboxkes als hier. Waarvan de 1 met de hoofdbediening wel al is doorspeeld...


Posted by Config on Aug-15-2006 17:37:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
Dezelfde pcboxkes als hier. Waarvan de 1 met de hoofdbediening wel al is doorspeeld...


die boxkes zijn niet te onderschatten imo kan der nog serieus mee vlammen


Posted by kokkenmaster on Aug-15-2006 17:39:

quote:
Originally posted by ConFig
die boxkes zijn niet te onderschatten imo kan der nog serieus mee vlammen

Sluit er dan ns een mengpaneel op aan en draai iets van Marcel Woods of Mark Norman met de gain helemaal open. Hij zal niet lang meer meegaan


Posted by Push2005 on Aug-15-2006 17:41:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
Sluit er dan ns een mengpaneel op aan en draai iets van Marcel Woods of Mark Norman met de gain helemaal open. Hij zal niet lang meer meegaan


Mijn 2x 150w boxen zijn daar ook al ferm door verneukt :/

Kmoet stoppen van int rood te spelen


Posted by djcresto on Aug-15-2006 21:22:

Gisteren in de Crib van mezelf en men vriendin beginnen werken. Al het oud behangpapier afgedaan op 1 dag. Ging zeer vlotjes. Vandaag al 3 plafonds 2x gedaan en 2 1x. Tgaat vooruit

Oja shit man, verf is duur


Posted by FredNova on Aug-15-2006 21:27:

quote:
Originally posted by djcresto
Oja shit man, verf is duur


amaai ni, en wat nog leuk is: als je super droge muren hebt, trekt het er lekker in en kan je ze 3x doen... (om nog maar te zwijgen van een lichte kleur over iets wat vroeger donker was)


Posted by diddi on Aug-16-2006 09:00:

quote:
Originally posted by djcresto
Gisteren in de Crib van mezelf en men vriendin beginnen werken. Al het oud behangpapier afgedaan op 1 dag. Ging zeer vlotjes. Vandaag al 3 plafonds 2x gedaan en 2 1x. Tgaat vooruit

Oja shit man, verf is duur


zeg da wel, ik was iets van een 250� kwijt (en dan nog maar 't goedkoopste gepakt!)

@ FredNova: gij draait ook met een Synq (das al nr. 3 hier)

@ Config, ik veronderstel dat dat uw ouderlijk huis is...

Kzal ook eens wat pics trekken van mijn duiventil


Posted by FredNova on Aug-16-2006 09:02:

quote:
Originally posted by diddi
@ FredNova: gij draait ook met een Synq (das al nr. 3 hier)



yep, meer dan voldoende voor thuis, ben er heel tevreden over


Posted by CygnusX on Aug-16-2006 15:27:

Op aanvraag is deze thread schoongemaakt en terug open.


Posted by Loraine on Aug-16-2006 15:30:

Merci ! Twas namelijk best leuk om te zien hoe andere BETA's wonen


Posted by mellow_head on Aug-16-2006 16:20:

quote:
Originally posted by Loraine
Merci ! Twas namelijk best leuk om te zien hoe andere BETA's wonen



Hebk ook al verscheidene keren gezegd..


Posted by diddi on Aug-17-2006 09:55:

Nu kan ik mijn pics toch posten


Posted by Devilex on Aug-17-2006 10:40:

Zou mijne kubus hier ook is willen posten maar heb geen digitaal fototoestel


Posted by diddi on Aug-17-2006 11:24:

quote:
Originally posted by Devilex
Zou mijne kubus hier ook is willen posten maar heb geen digitaal fototoestel


scannen, tekenen, schilderen, ...


Posted by Config on Aug-17-2006 11:32:

quote:
Originally posted by diddi
scannen, tekenen, schilderen, ...


ja, scan je kamer efkes in


Posted by Devilex on Aug-26-2006 16:17:

Kheb mij nen digitale gekocht ze

Hier dus mijn verblijfplaats, er ligt veel te veel brol om goed te zijn














Posted by jeronimo_jd on Aug-26-2006 16:28:

Gij zijt precies ook ne vliegtuigfreak, getuige de fouga magister en sea king. Ik was dat vroeger ook en heel mijn kamer hing vol me van die vliegtuigposterkes. Kheb ze nu wel weggedaan, al heb ik er wel een paar late hange uit nostalgie.


Posted by Devilex on Aug-26-2006 16:29:

quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Gij zijt precies ook ne vliegtuigfreak, getuige de fouga magister en sea king. Ik was dat vroeger ook en heel mijn kamer hing vol me van die vliegtuigposterkes. Kheb ze nu wel weggedaan, al heb ik er wel een paar late hange uit nostalgie.


De meeste hangen vast me plakband, krijg ze dus ni meer weg.


Posted by Config on Aug-26-2006 16:31:

kheb die posters van I love techno 03 hier ook hangen in de kamer


Posted by djcresto on Aug-27-2006 11:09:

onze beta crib is bijna af. Op 2 weken tijd al het behang afgetrokken opnieuw geverfd en afgewerkt. Straks kuisen en vrijdag of zaterdag verhuizen.


Posted by Gladius on Aug-27-2006 11:28:

woah devil, zalig groten tuin, d'r kunde al is een balleke in trappe eh =)


Posted by Devilex on Aug-27-2006 11:55:

quote:
Originally posted by Gladius
woah devil, zalig groten tuin, d'r kunde al is een balleke in trappe eh =)


Da is de weide voor ons huis, tuin ligt aan de achterkant


Posted by Kaidreas on Aug-27-2006 12:02:

kzal binnenkort ook eens foto's posten, van het app dat ik juist heb gehuurd. de voor en na mss. want er is nog veel werk ( de muren zijn momenteel paars, de ex-huurster was nogal een barbiepop)


Posted by Dark Apostle on Aug-27-2006 12:10:

quote:
Originally posted by Kaidreas
( de muren zijn momenteel paars, de ex-huurster was nogal een barbiepop)



Komaan, das toch helemaal uwe stijl...kvind dat trouwens de mottigste kleur dat je een muur kunt geven, knal paars


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.