TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Cribs
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
me kamer


met me blacklight: is wel gezellig als ge een vriendin hebt 

living


keuken

tuin (me zicht ip voliere):

zolder (met slaapkamer in opbouw en hele boel andere stuff):

| quote: |
Originally posted by ConFig |
| quote: |
| Originally posted by kokkenmaster Dezelfde pcboxkes als hier. Waarvan de 1 met de hoofdbediening wel al is doorspeeld... |
kan der nog serieus mee vlammen
| quote: |
| Originally posted by ConFig die boxkes zijn niet te onderschatten imo kan der nog serieus mee vlammen |
| quote: |
| Originally posted by kokkenmaster Sluit er dan ns een mengpaneel op aan en draai iets van Marcel Woods of Mark Norman met de gain helemaal open. Hij zal niet lang meer meegaan |
Gisteren in de Crib van mezelf en men vriendin beginnen werken. Al het oud behangpapier afgedaan op 1 dag. Ging zeer vlotjes. Vandaag al 3 plafonds 2x gedaan en 2 1x. Tgaat vooruit 
Oja shit man, verf is duur 
| quote: |
| Originally posted by djcresto Oja shit man, verf is duur |
| quote: |
| Originally posted by djcresto Gisteren in de Crib van mezelf en men vriendin beginnen werken. Al het oud behangpapier afgedaan op 1 dag. Ging zeer vlotjes. Vandaag al 3 plafonds 2x gedaan en 2 1x. Tgaat vooruit ![]() Oja shit man, verf is duur |
(das al nr. 3 hier)
| quote: |
| Originally posted by diddi @ FredNova: gij draait ook met een Synq (das al nr. 3 hier) |
Op aanvraag is deze thread schoongemaakt en terug open.
Merci ! Twas namelijk best leuk om te zien hoe andere BETA's wonen 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Merci ! Twas namelijk best leuk om te zien hoe andere BETA's wonen |
Nu kan ik mijn pics toch posten 
Zou mijne kubus hier ook is willen posten maar heb geen digitaal fototoestel
| quote: |
| Originally posted by Devilex Zou mijne kubus hier ook is willen posten maar heb geen digitaal fototoestel |
| quote: |
| Originally posted by diddi scannen, tekenen, schilderen, ... |
Kheb mij nen digitale gekocht ze
Hier dus mijn verblijfplaats, er ligt veel te veel brol om goed te zijn


Gij zijt precies ook ne vliegtuigfreak, getuige de fouga magister en sea king. Ik was dat vroeger ook en heel mijn kamer hing vol me van die vliegtuigposterkes. Kheb ze nu wel weggedaan, al heb ik er wel een paar late hange uit nostalgie.
| quote: |
| Originally posted by jeronimo_jd Gij zijt precies ook ne vliegtuigfreak, getuige de fouga magister en sea king. Ik was dat vroeger ook en heel mijn kamer hing vol me van die vliegtuigposterkes. Kheb ze nu wel weggedaan, al heb ik er wel een paar late hange uit nostalgie. |
kheb die posters van I love techno 03 hier ook hangen in de kamer 
onze beta crib is bijna af. Op 2 weken tijd al het behang afgetrokken opnieuw geverfd en afgewerkt. Straks kuisen en vrijdag of zaterdag verhuizen.

woah devil, zalig groten tuin, d'r kunde al is een balleke in trappe eh =)
| quote: |
| Originally posted by Gladius woah devil, zalig groten tuin, d'r kunde al is een balleke in trappe eh =) |
kzal binnenkort ook eens foto's posten, van het app dat ik juist heb gehuurd. de voor en na mss. want er is nog veel werk ( de muren zijn momenteel paars, de ex-huurster was nogal een barbiepop)
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ( de muren zijn momenteel paars, de ex-huurster was nogal een barbiepop) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.