TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Vore riktigt nice 
f�rfest kirrat...dock f�r vi inte plats med n�gra skivspelare och n�gon st�rre folksamling eftersom polarens studentlya bara ligger p� 30 kvm, men kvicket o cham, hur m�nga �r ni? jag sa till polaren att 4-5 pers fr�n sweta var sugan p� f�rfest och det var ok sa han...allt som allt kanske vi blir 10 pers...kan bli tr�ngt men vafan, lite k�rlek har ingen d�tt av 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo f�rfest kirrat...dock f�r vi inte plats med n�gra skivspelare och n�gon st�rre folksamling eftersom polarens studentlya bara ligger p� 30 kvm, men kvicket o cham, hur m�nga �r ni? jag sa till polaren att 4-5 pers fr�n sweta var sugan p� f�rfest och det var ok sa han...allt som allt kanske vi blir 10 pers...kan bli tr�ngt men vafan, lite k�rlek har ingen d�tt av |
ska ni �ka minibuss ner eller?
japp det ska vi
Jag dyker upp p� detta ocks�. 
Lite sv�rt att hitta urs�kter att inte �ka n�r partybussarna n�stan h�mtar/l�mnar en utanf�r d�rren och sen k�r till festen.
N�n som vet vilken tid bussarna v�nder hem?
Direkt efter festen
Ok, tack! D� skulle man allts� inte beh�va n�nstans att sova om man tar buss...
d� var bilen full d� 
akia ska ni fortf bo p� birkag�rden? vi bokade ett 6manna rum d�r nu
S� nice! De ringde upp mig och p�minde mig att jag inte betalt bussen, trodde det var f�rsent eftersom jag inte gjorde det inom tre dagar 
S� nu j�vlar dykar jag med upp 
Min helg som s�g h�ndelse l�s ut, inte fan kunde jag se detta framf�r mig... hade helt gl�mt bort det 
Kul att det ser ut som det kommer en hel del Swe-TAs 
Sj�lv ligger jag mer eller mindre i s�ngen just nu
Fick influensa i helgen 
Hoppas jag �r frisk innan jag flyger.. 
�ker dit med bil, kommer beh�va n�nstans att sova.
Vart hittar man ett hyffsat st�lle? det beh�ver inte vara speciellt alls, s� l�nge det finns en s�ng s�.. N�ra hints om n�n sida d�r man kolla lite vandrar hem eller hotell? .. eller liknande
�r det fortfarande s� att man inte beh�ver boka billjet? Man k�per vid d�rren va?
m�nga vandrarhem �r st�ngda i Halmstad s� h�r p� h�sten och det finns inga billiga hotell inne i stan men Birkag�rden har billiga rum f�r ca en hundring per person om man �r en 4 stycken eller fler men det ligger 1mil utanf�r Halmstad
Jag kommer med st�rsta sannolikhet, sover hos polare i Halmstad.
N�t speciellt att t�nka p�, eller det �r bara att dyka upp i d�rren?
| Originally posted by Crillz0r �ker dit med bil, kommer beh�va n�nstans att sova. Vart hittar man ett hyffsat st�lle? det beh�ver inte vara speciellt alls, s� l�nge det finns en s�ng s�.. N�ra hints om n�n sida d�r man kolla lite vandrar hem eller hotell? .. eller liknande |
| Originally posted by Akia Vi har bokat ett 4-b�ddsrum p� Birkag�rden, kostar 432:- . Vi �r bara 3 s� det finns en s�ng �ver om n�gon beh�ver. |
jag �ker bussen hem efter �t
efterfest i bussen 
Alla ni som inte �ker buss eller har f�rbokat biljett...
G� in p� http://www.dreamdance.se/ och f�rboka eran biljett, s� slipper ni st� i k�!
Ni som �ker buss, g�r f�re i k�n 
Fan va nice, verkar som d�r kommer vara en hel dr�s med SWetas...
| Originally posted by Laszlo Fan va nice, verkar som d�r kommer vara en hel dr�s med SWetas... |

| Originally posted by ScuL Toppen! K�nner mig lite b�ttre redan ! ![]() Hoppas bara att h�rseln klarar flyget nu n�r jag �r f�rkyld |
| Originally posted by SteveTranz4ever F�r att klara flygresan b�ttre anv�nd n�sspray/tuggummi! |
| Originally posted by ScuL Det g�r jag �ven utan f�rkylning o det hj�lper knappast |
Yes, min polare var lite short med cash, blev lite oroad.. men det l�ste sig! s� nu blir det dreamdance!!
Vi kommer sova i bilen ;P Billigast s�.. O inget st�k o s� med att fixa boende ;P
Tack Akia & Fisken f�r hj�lpen �nd�.. ;P
sen Torsdag Oct 19 g�r det inte att best�lla biljetter l�ngre, bara s� ni vet.
L�s om det p� http://www.dreamdance.se/forum/viewtopic.php?t=226