TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bace in your f#ce: wie komt?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by magrec on Mar-18-2002 16:51:

er kan 1000 man in de Q (en dan zit ie nog niet bomvol)
En het zal echt niet supervol zijn.

Posted by magrec on Mar-21-2002 18:58:

Voor de thuisblijvers waarschijnlijk wordt er ook live gestreamd vanuit de q hoeven jullie bellie's set niet te missen

Posted by Eye-Riz on Mar-23-2002 12:51:

hey, dat kan niet he kolkiewolkie! Eerst iets beloven en zo gauw er iets beters op je pad komt afhaken!!!!

Posted by eXos on Mar-23-2002 15:07:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
hey, dat kan niet he kolkiewolkie! Eerst iets beloven en zo gauw er iets beters op je pad komt afhaken!!!!

Ach ja, verrassend. Ik ken er ook zo ��n. Ownee, die had een gegronde reden om naar Teqnology te gaan en niet naar Nexus.

Posted by kolkiewolkie on Mar-24-2002 11:14:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

beloven....hmmmm.....ik kan me niet herinneren dat ik iets belooft heb...hooguit toegezegd.

maar anywayz, als er voor mij nog niets vaststaat (lees: geen kaartje heb gekocht) dan is er bij mij niets zeker...

en omdat ik TRANCEaddict ben en niet technoaddict (wat misschien nog wel komt) dan prefereer ik een goede tranceparty i.p.v. , zuiver expirimenteel, een technoparty....snappie

.. maar eye-riz... ik lees nog nergens of jij gaat ofnie....

Posted by Opti on Mar-24-2002 11:21:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

en omdat ik TRANCEaddict ben en niet technoaddict (wat misschien nog wel komt) dan prefereer ik een goede tranceparty i.p.v. , zuiver expirimenteel, een technoparty....snappie

mwah, als je tracid echt trance vindt...

Posted by kolkiewolkie on Mar-24-2002 12:25:

quote:
Originally posted by Optimus

mwah, als je tracid echt trance vindt...

ok, daar heb je me...

maar ik vind hardtrance (waar kai tracid IMO onder valt) dichter bij trance staan dan techno (kai tracid draaide toch nie voor nix op TE of wel..?)

EDIT: tis ook niet dat ik negatief tegenover dit feest sta hoor, als iemand mij ff uitlegt hoe ik mijn eigen gedurende 1 nacht kan splitten en daarna weer kan joinen: TELL ME. want ik wil eigenlijk het liefst naar beide, maar dat kan niet... hetzelfde (dat splitten dus) geld voor 29 april....(EN nexus EN qontact...)

greetz

Posted by Opti on Mar-24-2002 12:38:

ik zou naar Bellie gaan

Die andere ga je alleen voor Tracid.. ik neem aan dat je niet voor die discoshit gaat, die ken je ook op QT ofzo zien.

En bij Bellie kan je Bellie es een keer zien draaien+ Dana die dr eerste techno set gaat draaien (PRIMEUR!)

Posted by kolkiewolkie on Mar-24-2002 14:29:

quote:
ik zou naar Bellie gaan

het verschil moet er wezen, niet?

quote:

Die andere ga je alleen voor Tracid.. ik neem aan dat je niet voor die discoshit gaat, die ken je ook op QT ofzo zien.

yup. en ik vin tracid goed, plus dat ik um voorlopig niet weer zie.. (weet niet of ie op qlimax draait ofnie, maar daar gaak niet heen).

quote:

En bij Bellie kan je Bellie es een keer zien draaien+ Dana die dr eerste techno set gaat draaien (PRIMEUR!)

klopt, maar ten eerste 'heb' ik verder niets met de persoon bellie, heb hem ook nooit gemeet ofzo (dus als ik niet op dit forum zat zou die naam mij h-e-l-e-m-a-a-l niets zeggen) en ten tweede: dana kun je ook ongeveer iedere week wel ergens zien... dus haar technoset komt nog wel een keer...

..maar denk niet dat ik niet heen wil ofzo, tis alleen dat voor mij persoonlijk dat andere nog net fftjes meer aansprekender is en niet voor mij alleen (dr. kuipers wil ook liever naar duitsland).... en ik bepaal dus ook niet alleen waar ik naar toe ga en waar niet...

btw: optimus: volgens mij kom jij toch ook niet??

Posted by Opti on Mar-24-2002 14:38:

nope, maar als ik moet kiezen, zou ik voor BelLie kiezen

ook omdat er andere TA's gaan zou voor mij meetellen

Posted by New Wave on Mar-24-2002 16:08:

Optimus, ik had nog met bellie over je, hij vond het goed als jij je mc kunsten (just like bij de bushalte) tijdens zijn set zou gaan voordragen gheghe, maargoed, je kan dus niet.......

Posted by Opti on Mar-24-2002 17:09:

quote:
Originally posted by New Wave
Optimus, ik had nog met bellie over je, hij vond het goed als jij je mc kunsten (just like bij de bushalte) tijdens zijn set zou gaan voordragen gheghe, maargoed, je kan dus niet.......

ik kan t ook over de foon doen!!! bel ik jou op, leg je de foon op de mic ga ik mc'n ghehehe

zeg dat je niet hoeft te gaan schat....

Posted by New Wave on Mar-24-2002 17:49:

Das ook een verdomt masterlijk plan........je hebt me nummer, als je tijdens Bellie zijn set efef belletje pleegt dan zorg ik dat het op die mic staat!!

Posted by eXos on Mar-25-2002 00:13:

quote:
...just like bij de bushalte

LOL, waren z'n illies nog niet uitgewerkt zeker

Posted by New Wave on Mar-25-2002 19:11:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

LOL, waren z'n illies nog niet uitgewerkt zeker

Als ik weer met Opti bij de bushalte sta en het zijn inderdaad de illies dan mag hij van mij geen illies meer gebruiken gheghe...damn, wat een masterlijk concert.......als je die gast hoort zingen dan stap je finaal van de trance of techno af

Posted by Opti on Mar-26-2002 21:30:

quote:

Als ik weer met Opti bij de bushalte sta en het zijn inderdaad de illies dan mag hij van mij geen illies meer gebruiken gheghe...damn, wat een masterlijk concert.......als je die gast hoort zingen dan stap je finaal van de trance of techno af

ik weet t, ik kan echt goei zingen man ghehehe

Posted by eXos on Mar-26-2002 22:56:

quote:

ik weet t, ik kan echt goei zingen man ghehehe

Whahaha, dikke vette mafkees!!

Posted by magrec on Mar-27-2002 16:43:

Posted by magrec on Mar-28-2002 15:20:

Ik kom dus niet
Ik ben pas vandaag volledig hersteld van een naar griepje en het is ff niet verstandig om dan naar 2 feesten in 1 weekend te gaan. dus ik ga wel naar supreme maar vrijdag niet naar zwolle.

Posted by Miss Proximus on Mar-28-2002 16:54:

je mag mij wel helpen ik ben een trui aan t breien goeie bezigheidstherapie

Posted by magrec on Mar-28-2002 19:02:

Nou als ik nou niks te doen had maarja school gooit de laatste 6 weken die ik les heb wel alles op ��n hoopje en dat kunnen wij dan maar ff gaan maken.

Posted by kolkiewolkie on Mar-29-2002 07:54:

waarom krijgt hij nou geen kritiek en kreeg ik dat wel

LOL

veel plezier leute!

Posted by Opti on Mar-29-2002 11:06:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

daarom

Posted by New Wave on Mar-30-2002 11:31:

JHAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HET WAS PHAT HARD BRUUUUUUUUUUT :-)

Over een paar dagen heb ik het filmpje af voor Superfeesten, en dat wordt denk ik wel een leuke! inclusief TA'ers jaja petrus JIJ OOK

Posted by Eye-Riz on Mar-30-2002 14:10:

quote:

dat is omdat IK het niet zei, maar miss P
Maar bij deze: foei Magrec

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »