TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by dj Elof on Aug-22-2006 21:57:

Dikke merci voor de support

Over electroooow... ik moet mee evolueren als ik nog wil 'aan de bak' blijven. Mijn radioshows bevatten minstens 75% trance, dus daar kom je nog aan je trekken als trance liefhebber. En trance retro, dat is nog het enige dat ik kan (lees: MAG) spelen tegenwoordig in Belgi�.

Leg ik vorige week dj Fire - The closest thing to heaven op. Het nummer bevat zo'n break die alles stillegt... een muis hoorde je passeren op de dansvloer. 1000 man die stond te gapen alsof mijn plaat gestopt was
In Zillion Beach heb ik nog wat trance kunnen draaien, maar dat was dan ook van korte duur

't Ergste van alles... 'k was aan het onderhandelen met een discotheek die op z'n gat lag. Ik zou carte blanche gekregen hebben over de muziek EN 6 maand de tijd om iets op te bouwen, maar 't de eigenaar heeft beslist dat 'm toch maar het faillissement zal aanvragen. Daar wou ik trance draaien, maar dan pure trance. 't Heeft niet mogen zijn


Posted by Real on Aug-22-2006 22:02:

quote:
Originally posted by dj Elof
't Ergste van alles... 'k was aan het onderhandelen met een discotheek die op z'n gat lag. Ik zou carte blanche gekregen hebben over de muziek EN 6 maand de tijd om iets op te bouwen, maar 't de eigenaar heeft beslist dat 'm toch maar het faillissement zal aanvragen. Daar wou ik trance draaien, maar dan pure trance. 't Heeft niet mogen zijn

Nooooooo.


Posted by Vishnu on Aug-22-2006 22:38:

quote:
Originally posted by dj Elof
't Ergste van alles... 'k was aan het onderhandelen met een discotheek die op z'n gat lag. Ik zou carte blanche gekregen hebben over de muziek EN 6 maand de tijd om iets op te bouwen, maar 't de eigenaar heeft beslist dat 'm toch maar het faillissement zal aanvragen. Daar wou ik trance draaien, maar dan pure trance. 't Heeft niet mogen zijn


Idd erg jammer
Mooie woordspeling met 'Carte Blanche' btw


Posted by Gladius on Aug-22-2006 23:15:

Jasper, Xilver, Pumaz & Real al zeker, en dan uiteraard de gevestigde waarden Bax & Freezel. Voor de rest nog niet veel beziggehoord of gezien spijtiggenoeg =\.
denk niet dat Gert nog draait, maar die z'n platenkeuze was altijd volledig m'n stijl =)


Posted by Glaniskanis on Aug-23-2006 20:04:

Dank voor de support Jasper
Phortastic wees me op je post en ik voel me zeer vereerd

Eitje zoiets heet marketing he, dat is gewoon goed reclame maken Niet jaloers worden nou


Posted by Phortastic on Aug-23-2006 20:09:

idd, glanis is gewoon master marketing


Posted by eieregooie on Aug-23-2006 20:51:

lol

dus dat is wat men tegenwoordig verstaat onder marketing...


Posted by domineesje on Aug-23-2006 21:30:

quote:
Originally posted by dj Elof

't Ergste van alles... 'k was aan het onderhandelen met een discotheek die op z'n gat lag. Ik zou carte blanche gekregen hebben over de muziek EN 6 maand de tijd om iets op te bouwen, maar 't de eigenaar heeft beslist dat 'm toch maar het faillissement zal aanvragen. Daar wou ik trance draaien, maar dan pure trance. 't Heeft niet mogen zijn



weeral pech :/


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.